pátek 3. dubna 2020

BELL COSMETICS || DOSTUPNÁ DEKORATIVKA PRO VŠECHNY


Značku Bell Cosmetics ode mě už určitě znáte, na blogu se totiž objevuje poměrně často. Proč? Je totiž nejen levná, ale hlavně dobrá. Neříkám, že mi sedlo všechno na 100%, ale s valnou většinou jsem spokojená a dosahuje kvalit mnohem dražších značek. Jak ale dopadl v testování Banana pudr, tekuté rtěnky nebo řasenka? 



BELL ULTRA RICE POWDER BANANA



Tak schválně? Jaké používáte pudry? Sypké, lisované, transparentní, zabarvené? Je to hotová vyšší dívčí, že? A zkoušeli jste banánový pudr? Já ho používám zejména pokud mi nesedí podtón make-upu. Světla v drogeriích nebývají zrovna příznivá, abyste podle nich vychytali dokonalý odstín a o internetových nákupech ani nemluvím. Každá obrazovka si totiž odstín přibarví podle svého. A tak se občas stane, že mi ve sbírce přistane make-up s jemným podtónem do růžova. Buď ho pošlu dál, nebo, pokud jsem s jeho vlastnostmi spokojená, nechám si ho a přepudruji ho právě banánovým pudrem. Výsledek je pak překvapivě dobrý a na pleti v podstatě nejde znát, že máte nepadnoucí make-up.




Banánový rýžový pudr od Bell je velice jemně namletý. Zanechává pleť sametově jemnou a hebkou. Nezvýrazňuje vrásky. Moje pleť je suchá, takže z výdrží problémy nemívám. 
Jediné, co bych mu vytkla je nepraktické víčko. Já vím, že se banánové pudry do takového balení často dávají, ale mě to nevyhovuje a přesypávám ho do víčka od jiného pudru, což je, co si budeme povídat, tak trošku zdržovačka.

Bell Ultra Rice Powder Banana koupíte zde.




VELVET MAT LIQUID LIPS




Tyhle tekuté rtěnky se povedly a řekla bych, že jsou o chlup lepší, než jejich tekutí bráškové též od Bell. Nejsou sice ultramatné, ale "jen" matné, ale jsou komfortnější a na rtech vypadají o chlup líp. Téměř nevysušují, jen se maličko, ale opravdu velmi lehce obtiskávají. Barvy jsou syté a kryjí na první dobrou.
Do rukou se mi dostaly dva odstíny Mocha Beige a Berry Beige. Tmavší Berry Beige se mi líbí krapet víc, není žádným tajemstvím, že výrazné rtěnky miluji. Odstín Mocha Beige je pro mě tak trochu vyplutí s komfortní zóny. Většinou totiž nosím nude rtěnky s kapkou růžové, ne oranžové, ale výsledný efekt mě překvapil.




Výdrž vůbec není špatná. Celý den nevydrží, malou svačinku ano a rtěnku lze přetřít bez toho, aniž by vznikla silná krusta.


Odstín Mocha Beige
Odstín Berry Beige.


Velvet Mat Liquid Lips koupíte zde.



BELL GLITTER LIP TOPPER




Z počátku mě nezaujal, ale po prvních pár použitích jsem změnila názor. Rtům dodá šťavnatost, ale zároveň rtěnku nerozmaže. Obsahuje třpytky, ale není příliš zabarvený a nemění tak samotnou barvu rtěnky. 
Můžete ho použít s jakoukoliv matnou rtěnkou a osvědčil se i v případě, že už rtěnka nebyla pohodlná a chtěla trochu poupravit. Topper bohatě stačil.
Nejvíc se mi ale líbí s výše zmíněnými tekutými rtěnkami.



Vyzkoušela jsem dva odstíny - 01 Glitter Mocha a 03 Glitter Berry.

Odstín Mocha Beige v kombinaci s topperem Glitter Mocha.
Odstín Berry Beige v kombinaci s topperem Glitter Berry.

Bell Glitter Lip Topper koupíte zde..



METALLIC HIGHLIGHTER





Trošku mě zmátlo balení. Tenhle rozjasňovač totiž vypadá jako lesk na rty :-). Já si říkala, co že je to za divnobarvu. A on je to nakonec rozjasňovač. Můžete ho naťupkat přímo na vršek lícních kostí, ale pokud si nejste jisté, nejdřív ho aplikujte na ruku a teprve poté na obličej. Nebudete mít tak pocit, že to s rozjasněním přeženete.




Vzhledem k tomu, že je tekutý, tak první, co mě napadlo, bylo, že mi rozbije make-up. Nicméně s trochou opatrnosti se tak nestalo. Můžete ho použít i před zapudrováním, ale ztratí grády.
Po rozetření v něm najdete i jemné třpytky. Je hezký, ale přiznávám, že mnohem radši sahám po rozjasňovači v paletce Bad Romance, též od Bell.

Metallic Highlighter koupíte zde.




LASH CURTAIN LONG & CURLY MASCARA





Tahle řasenka mě bohužel úplně nenadchla. Na řasách vytvoří spíše přirozený efekt. Nicméně, neopadává a neobtiskává se, ale wau efekt nevytvoří. Přiznám se, že ve většině případů mám radši klasický typ kartáčku než ten silikonový.


Je to škoda, protože Bell řasenky umí a za sebe bych vám mohla doporučit třeba Secretale Mega Volume Mascara, je perfektní.
Řasenku jsou ale hodně individuální, nicméně v mém testování bohužel neobstála.

Lash Curtain Long & Curly Mascara koupíte zde.


SO GLAM NAIL ENAMEL 



Co se týče laků na nehty, tam bude má recenze poměrně zkreslená. Lakuji totiž jen nehty na nohou. Nehty na rukách mám zničené, měkké a  lámavé. Používám tedy gel lak. Na nohách máme všichni nehty pevné, takže tam vydrží většinou každý lak poměrně dlouhou dobu.
Barvičky to jsou ale krásné. Tmavě fialový kryje v druhé vrstvě, ten světloučký je spíš takový topper, jeho krytí tak dobré není, ale příjemně ozvláštní obyčejný lak.




So Glam Nail Enamel odstín So Violet koupíte zde.
So Glam Nail Enamel odstín So Unique koupíte zde.



Všechny odstíny pěkně pohromadě. Nahoře je topper Glitter Mocha a Glitter Berry. Dole Berry Beige a Mocha Beige. Úplně v pravo vidíte rozjasňovač.

Pokud shlédnout další recenze na značku Bell, mrkněte zde.. Přečíst si můžete spoustu recenzí na make-upy, rtěnky, řasenky, tvářenky a mnoho dalšího.

A co vy? Jaký je váš oblíbený produkt od Bell? A zkoušeli jste nějaký Banánový pudr? 




*Moc děkuji Bell Cosmetics za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Značku Bell vůbec neznám, ale ten banánový pudr se mi opravdu moc líbí!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Nic jsem nezkoušela, ale rtěnky mě zaujali. I laky na nehty nevypadají špatně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda ten metalic highlighter wau ten sa mi páči, a banánové pudre sú super aj pre žienky s kruhmi pod očami

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení, zajímavé produkty. Nejvíce mě zaujal ten banánový pudr, o tom jsem slyšela poprvé, ale určitě by se mi hodil. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat