neděle 19. dubna 2020

RENOVALITY || VIŠŇOVÝ OLEJ



Tak tohle byl asi nejrychleji spotřebovaný olej jaký jsem doma měla :-). Nepoužívala jsem ho totiž jen na sebe, ale i na dcerku. Měl by to být totiž skvělý pomocník pro atopickou pokožku. Jak ale dopadlo testování? Osvědčil se na suchou podrážděnou pokožku? 





VIŠŇOVÝ OLEJ




První věc, která mě na olejíčku upoutala byla krásná marcipánová vůně. Cítím v ní ale i něco jiného, sladkého, pečeného, nevím, nedokážu to přesně popsat.

Zpočátku jsem ho používala jen já. Je takový hutnější. Na první pohled ideální pro sušenky.
Aplikuje se na vlhkou pleť. To si určitě zapamatujte, je to nesmírně důležité a omílám to u každé olejové recenze. Ale víte co se říká - opakování, matka moudrosti. Olej totiž v pleti uzamkne vodu a díky tomu hydratuje. Pokud olej použijete na suchou pleť. Nejen, že se bude špatně vstřebávat. Ale docílíte spíš opačného efektu a hydrataci nečekejte.

Stačí pár kapek. Je poměrně výživný, a kdybych nevěděla, že je nekomedogenní a díky vytaminu A vhodný i pro mastnější pleť, rozhodně bych vám ho doporučila především pro sušenky. Já s ním až tolik nešetřím. Mám ráda, když na pleti zůstane trošku filmeček.

Na pleti mám místečko, kam se často vrací ekzém. Aktuálně je místo v klidové fázi, a věřím, že částečnou zásluhu na tom má právě i Višňový olej. Nicméně, důležité je vnímat péči komplexně. Od vhodného čištění, přes hydrataci pomocí sér, až po koncovou péči v podobě krémů či olejů. Mimochodem, pokud již máte svůj oblíbený krém, zkuste pár kapek olejíčku aplikovat na noc ještě po něm. Do pleti dostanete extra dávku výživy.


Na pleti se osvědčil, mohla jsem ho tedy začít používat i na dcerku. Ekzém a vyrážky ji trápí už poměrně dlouho a stále se snažím hledat produkty, které její citlivá pokožka snese. V poslední době ji dala zabrat přechlorovaná voda, která teče z kouhoutku a řekla bych, že ji dráždí i nějaký pyl.

Vodu tedy převařuji v hrncích a přidávám do ní olejíček. Místo mýdla používáme sprchový olej a po koupeli mažeme právě Višňovým olejem Renovality. Mažu jí celé tělíčko i obličej.  Na tělíčku jsou vidět pěkné výsledky, její flekaté nožky jsou mnohem lepší a stejně jí péče pomohla i na bříšku. I obličej se jeví mnohem lépe, ale bojujeme. Chce to hlavně trpělivost a čas.
Žádný rychlolék neexistuje a "silným mastičkám" z lékárny se snažím co nejvíce vyhýbat. Občas to ale jinak nejde.
Ruce díky častému mytí holt trpí. Věřím ale, že brzy bude opět lépe.


Višňový olej je podle mého jedna z nejpovedenějších novinek s jakou Renovality přišli. Zaujal mě konzistencí, vůní, ale hlavně účinky. Prodává se v 50 ml balení. Ani zde Renovality nezapomněli na fialové sklo, které olej chrání před sluníčkem a prodlužuje se tak doba, po kterou ho můžete používat.

Višňový olej Renovality koupíte zde.



Na značku Renovality najdete u mě na blogu mnoho recenzí, mrknout na ně můžete zde.

Co vy a přírodní oleje? Máte nějaké oblíbence od Renovality?





*Moc děkuji Renovality za poskytnutí produktu k recenzi.

10 komentářů:

  1. ja značku vôbec nepoznám, ale tento olejček ma fakt dosť zaujal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, Renovality má perfektní oleje, a tenhle se vážně povedl :-)

      Vymazat
  2. Tento olej mě docela zaujal :) Ještě jsem tuto značku nezkoušela.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renovality olejíčky jsou super, určitě doporučuji :-)

      Vymazat
  3. Pleťové oleje mám rada, nedám dopustiť na šípkový. Od Renovality mám teraz malinový olej na opaľovanie a funguje, nechytá ma s ním moja slnečná alergia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinu jsem také měla, já ji hojně využívala po opalování a barvička se mi dlouho držela. Šípkový jsem měla od Dabby a byl výborný. :-)

      Vymazat
  4. Máme ho a vôbec ma nenapadlo ho použiť i na drobúšatá. Vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se mi Kačka tak neosypala, asi by mě to taky nenapadlo :-)

      Vymazat
  5. Od Renovality jsem měla už kdeco, ale tento olej ještě ne :-) musí ale vonět také hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně, podobně jako švestka, jen švestka je víc marcipánová, tohle je marcipán s nějakým pečeným koláčem :-D

      Vymazat