čtvrtek 26. března 2020

NA PŘÍRODNÍ VLNĚ S WELEDOU



Značku Weleda u mě nevidíte poprvé. Vyzkoušela jsem mnoho jejich produktů. A ať už se jednalo o péči tělovou, pleťovou, nebo třeba dětskou, vždy jsem byla spokojená. Ikonický Skin Food nesmí chybět v mé sbírce a mandlový olej jsem s nadšením používala k odlíčení i místo denního a nočního krému. Když se mi tedy naskytla možnost vyzkoušet jejich Zpevňující pleťový olej Granátové jablko, ani vteřinu jsem neváhala. Jak zafungovala směs osmi olejů na mou pleť? Zanechal olejíček mastný film? A může vůbec přírodní kosmetika nahradit konvenční? To vše se dozvíte v dnešní recenzi.




GRANÁTOVÉ JABLKO || ZPEVŇUJÍCÍ PLEŤOVÝ OLEJ 




"Jsem olejová holka." Oleje miluji, ale platí jistá pravidla jejich užívání. Olej totiž může pleti neskutečně prospět, ale taky může nadělat paseku. Je totiž důležité aplikovat olej na vlhkou pokožku. Olej má totiž tu vlastnost, že dokáže v pleti uzamknout vlhkost. To ovšem funguje jen tak, že pleť před aplikací navlhčíte. Jinak se vám může stát, že olej bude na pleti sedět a nedostane se do hloubky a do pleti se žádná výživa a hydratace nedostanete. 

Jak tedy postupovat? 
  • Nejdříve pleť důkladně vyčistěte, a to i v případě, že se nelíčíte. Klasické mýdlo není qvhodné. Já si zamilovala dvoufázové čištění, které zakončuji tonikem, které pleť zvláční a připraví na další péči.
  •  Poté můžete aplikovat essenci, toner, vaše oblíbené sérum nebo jednoduše pleť přestříkněte termální či květovou vodou ( tento krok je navíc, není nutné mít hromadu produktů, ale proč se trochu nerozmazlit? ).
  • A nyní může konečně přijít na řadu Zpevňující pleťový olej. Pár kapek rozetřete v dlaních a naneste na pleť. Dejte si pozor, ať se nedotknete pipetky, mohli byste si do olejíčku zanést bakterie (různé ťupkání pipetkou po obličeji, jako to vidíte ve videích zahraničních youtuberek je tedy zcela nevhodé :-D).

Olejíček má velice příjemnou, hustější konzistenci. Už na první pohled se zdá, že patří mezi výživné oleje. Stačí opravdu velmi malé množství. 3-4 kapky bohatě pokryjí celý obličej i krk. Okamžitě uleví pleti, ale zanechá na ni jemný filmeček. Nepřijde mi, že by se  do pleti vpil okamžitě a úplně. Chvilku to trvá, ale upřímně, pokud je vaše pleť spíše suchá, věřím, že to nebude na škodu. Pleť zanechá hydratovanou a silně vyživenou. Píše se na něm, že je vhodný pro všechny typy pleti, ale velkou službu udělá hlavně sušenkám a zralejší pleti. Voní velmi jemně, a když jsem přemýšlela, co to v něm cítím, napadly mě žvýkací bonbony Maoam. Úplně jsem na ně dostala chuť :-).
Zpevňující pleťový olej používám v podstatě místo nočního krému, pokud byste ho však chtěli použít ráno, není to problém. Zkoušela jsem ho především kvůli tomu, zda nebude dělat neplechu pod make-upem. Testovala jsem ho s několika typy make-upů. Tekutým, pudrovým, lehkým i krycím, ale pokaždé jsem byla spokojená. Pleť díky olejovému podkladu vypadala svěží, rozjasněná, něměla jsem pocit vysušení a opticky vyzmizíkoval i nějakou tu šupinku. Soudit ale mohu jen v případě suché pleti.




Najdete v něm například meruňkový olej, avokádový olej, extrakt světlíku lékařského, pšeničný olej, jojobový olej, olej z jader granátového jablka, makadamový olej, sezamový olej nebo třeba arganový olej.


Weleda je zkrátka sázka na jistotu. Hravě strčí do kapsy spoustu značek konvenční kosmetiky. V jejím sortimentu najdete jak levnější, tak i dražší kousky jako třeba tenhle olej. Za své penízky ale dostanete kvalitní produkt bez zbytečných složek. 


Zpevňující pleťový olej Granátové jablko koupíte zde.



A co vy? Máte někakou zkušenost s Weledou? Používáte přírodní kosmetiku? A máte radši oleje nebo krémy? 



*Moc děkuji e-shopu Lékárna.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

7 komentářů:

  1. Já miluji jejich mandlový olejíček, ten mi hodně vyhovuje na odličování, když mám zrovna pleť dost podrážděnou a vysušenou. Tenhle vypadá moc pěkně, oleje používám teď hodně, protože ta pleť v poslední době fakt trpí.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlový olej je perfektní a skvělý právě pro citlivky :-).

      Vymazat
  2. Značka Weleda patří mezi mé oblíbené! Doma mám nemalou sbírku přírodní kosmetiky a tato značka tam má nemalé zastoupení. :) Na obličej ale raději používám krémy, které jsou na vodní bázi a na obličeji nezanechávají mastný film. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to střídám podle potřeby, jsou období, kdy mi víc sednou oleje a pak se opět vracím ke krémům a naopak :-)

      Vymazat
  3. Weleda je úžasná, už sem vyzkoušela plno věcí od nich! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. To zloženie sa mi skutočne páči 👌 určite bude super ja mam takú z miešamu pleť ale teda používam zatiaľ len jeden ružový olej a som spokojná takže v kľude by som skúsila aj tento

    OdpovědětVymazat