středa 8. dubna 2020

KVITOK || ZASTAVTE STÁRNUTÍ S PŘÍRODNÍ KOSMETIKOU


Kdybych si musela vybrat zda si nechat dekorativní kosmetiku nebo pečující, na plné čáře by to vyhrála právě ta pečující. Ani ten nejlepší make-up vám totiž nezajistí krásnou a dokonalou pleť. Krásná pleť totiž začíná u správně zvolené péče.
Na e-shopu Krásná každý den, mimochodem, je to úžasný obchůdek s přírodní kosmetikou, jsem narazila na krém Solution - Anti Age 30+ a sérum ze stejné řady od značky Kvitok, kterou možná znáte pod starším názvem - Navia.
Zaujalo mě nejen, že tohle kombo je určené pro mou věkovou hranici se zaměřením proti stárnutí, ale také, bojuje proti negativnímu vlivu slunečního záření a městskému a digitálnímu znečištění. Co víc si přát? Snad jen, aby kombo fungovalo tak, jak slibuje. Recenzi si můžete přečíst o pár řádků níž.




INTENTIVNÍ PLEŤOVÉ SÉRUM SOLUTION - ANTI AGE



Jak jste si možná všimli, pleťová séra jsou oblíbenou součástní mé péče o pleť a tohle sérum značky Kvitok se právem řadí mezi ty nejlepší. Pleti dodá hydrataci a je i dosti výživné. Dokonce až tak, že po jeho použití ani nepociťuji poptřebu nanést krém. Samozřejmě ho aplikuji, ale ten pocit po nanesení séra je až neskutečně komfortní. 


Aplikuji ho na vlhkou pleť, ihned po vyčištění. Je mírně lepkavé, což ale ustává po nanesení krému. Jeho nevýhodou je velikost, a i když spotřebujete jen přibližně 2-3 kapky na celý obličej, příliš dlouho stejně nevydrží. 
Nicméně jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela, řadí se mezi top séra, která jsem zkusila a hravě strčí do kapsy i drahá séra z řad konvenční kosmetiky.
Sérum obsahuje složku Infraguard, která chrání pokožku před nepříznivým vlivem slunečního a modrého záření. 

Intenzivní pleťové sérum Solution Anti-Age koupíte zde..




PLEŤOVÝ KRÉM SOLUTION - ANTI AGE 30+





Obaly moc často nehodnotím, jenže tady mě zaulal právě i obal. Krém disponuje praktickým airless systémem a navíc je v průhledném obale. Přesně tedy víte, kolik jste ho spotřebovali a zda není nutné pořídit další balení. Pokud se obáváte, že vám pumpička nabídne více produktu, než jste schopni na svůj obličej aplikovat, bát se nemusíte, Produktu si vymáčknete přesně tolik, kolik potřebujete, ani o mililitr víc. Zbytečně tak neplýtváte.


Voní jemně, je to zváštní vůně, možná v něm cítím olej Neroli, který je typický pro svou hořké aroma, ale jen velmi nepatrně.
Krém je lehký, snadno se roztírá a pleť zanechává vláčnou, hydratovanou, vyživenou. Rychle se vstřebá, ale zanechá takový filmeček, díky kterému je pleť taková rozjasněná. Pocit pnutí mizí, pleť nedráždí a po delším používání eliminuje suchá místa.
Zpočátku jsem ho používala ráno i večer. Ale moc se mi nechtěl kamarádit s make-upem. Po aplikaci make-upu houbičkou i štětcem se začal jemně drolit. Možná by to spravilo nanesení make-upu prsty, ale já tento způsob aplikace nevyhledávám. Začala jsem tedy krém používat pouze k večerní péči nebo ve dnech, kdy make-up nepoužívám. 
Když ale pominu tuhle jednu maličkou vadu na kráse, je krém perfektní a mé pleti dokonale sedl.


Obsahuje organické květové vody skalní růže a levandule. I v krému najdete Infraguard, který má antioxidační schopnosti srovnatelné s vitaminem C, navíc funguje proti slunečnímu a modrému záření. Dále obsahuje rostlinné oleje, třeba makový, mandlový či olej z jahodových semínek.

Pleťový krém Solution - Anti Age 30+  koupíte zde.







Ze Solution komba Kvitok jsem nadšená, a když mi došlo sérum, málem i slza ukápla :-) Přírodní kosmetika prošla obrovským progresem. Dnesl už si vhodné produkty najde skutečně každý. Tohle byla moje první zkušenost se značkou Kvitok, ale určitě ne poslední.
A co vy? Zkoušeli jste Kvitok? Co byste mi doporučili? A jakou přírodní kosmetiku používáte rádi vy? 




*Moc děkuji e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktů k recenzi.

6 komentářů:

  1. značku vôbec nepoznám, no majú krásne obaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a musím uznat, že i produkt samotný je moc povedený.

      Vymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale obal se jim opravdu povedl. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, Kvitok jsem zkoušela poprvé a jsem tedy nadšená.

      Vymazat
  3. Říkala jsem si, že mi je ten název značky povědomý :-) ani jsme nevěděla, že mají podobné luxusní kousky :-) většinou jsem měla od Navie klasická šlehaná másla ve skleničce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tenhle krém zaujal na první pohled :-) A je vážně skvělý :-)

      Vymazat