čtvrtek 16. dubna 2020

DERMACOL || SKVĚLÉ KRYCÍ MAKE-UPY A RTĚNKY, KTERÉ SI MŮŽETE VZÍT I POD ROUŠKU


Ikonickou českou značku netřeba představovat. Z jejich sortimentu jsem si toho zamilovala spoustu. Ať už to by transparentní sypký pudr, neslíbatelné rtěnky nebo kvalitní make-upy, vždy jsem u Dermacolu našla něco, co mě zaujalo. Na sklonku loňského roku přišel Dermacol s novými krycími make-upy Long Wear Cover, podkladovými bázemi a novými odstíny jejich neslíbatelných rtěnek. Jak dopadly v testování?







WHITE MAGIC BLURING ACTIVE PRIMER




Ne každý den je posvícení a zvlášť ve dnech, kdy moje pleť není zrovna v ideálním stavu nebo jen chci, aby byl výsledný efekt skutečně perfektní, sahám po bázi.


Dermacolí primer je spíš takový krém. Pokud jste zvyklí na jejich Satin Base, tohle je opravdu něco jiného. Neklouže tolik mezi prsty, nemáte z primeru příliš "silikonový" pocit.
Přesto však póry a jemné vrásky vyhladí a výsledný efekt působí dokonaleji.
Co se týče prodloužení výdrže make-upu, zde nemohu soudit. S výdrží díky své suché pleti nemá problém.

Dermacol White Magic Bluring Active Primer koupíte zde.



LONG WEAR COVER MAKE-UP



Jestli se ale něco Dermacolu opravdu povedlo, tak rozhodně Long Wear Cover Make-up. Je dokonale krycí, zároveň nevytváří na pleti masku a stačí jen velmi malá vrstvička. Zanechává sametovou pleť, v podstatě jako kdybyste ji vyretušovali. Není ani potřeba přepudrovat, ale já mám radši, když je vše zafixováno. Volím jen lehký, transparentní pudr. Je to jeden z mála make-upů, který se dá použít i jako korektor. Trochu jsem se bála, že s matným finishem přijde tradičně i pocit vysušení, ale není tomu tak. Dokonce nemám pocit, že by mi příliš zvýrazňoval šupinky. To kouzlo je ale v množství, takže tady opravdu opatrně, nepřežeňte to.



Jediná vada na kráse? Výběr odstínů. Chtělo by to zkrátka víc odstínů v různých podtónech. Jinak může tahle drogerka v klidu "nakopnout zadek" High Endu.

Long Wear Cover Make-up koupíte zde.


Zleva odstín Beige, Fair a primer.


16H LIP COLOUR





Tahle rtěnka se řadí mezi top produkty od Dermacolu. Díky tomu ji najdete v široké škále odstínů. Na e-shopu Dermacol jich najdete hned 26, od tlumených přes nestárnoucí klasiky až po pořádně divoké barvičky. Má sbírká čítá 8 odstínů. Původně jsem chtěl nafotit jen nejnovější odstíny, ale nakonec, jsem si řekla, proč nenafotit všechny.
Tyhle rtěnky se vyznačují perfektní výdrží, snesou i lehčí jídlo, pití, kafíčko, jsou neslíbatelné, ale zároveň, díky lesku komfortní. Párkrát jsem se setkala i s tím, že někdo lesk ke rtěnce nepoužil. Jenže ten lesk rtěnku uzamkne, ta drží jako přibitá a navíc jako bonus je i pohodlná.
Z novějších odstínů jsem si nejvíce oblíbila dokonalou červenou s kapkou oranžové - odstín 25, zaujala mě ale i příjemná růžovka - odstín 27. A pokud toužíte po dlouhodržícím lesku s oslnivým třpytem, volte odstín 29.


Odstín 25

Odstín 27

Odstín 29

Rtěnka, která skvěle drží, se většinou i špatně odličuje. A pro tohohle držáka to platí dvojnásob. Vybavte se tedy nejlépe dvoufázovým odličovačem. A ještě jednu maličkou nevýhodu jsem na ní našla - nejde opravit. Ne tak, aby rtěnka stále vypadala k světu, Zkrátka, chce to odlíčit a nanést znovu. Nicméně, je to vážně držák, takže ta pravděpodobnost, že ji budete opravovat, je přeci jen malá.

Zleva odstín 25, 27, 29

Odstín 29

Odstín 30

Odstín 13

Odstín 27

Odstín 25

Odstín 19
Poslední dva odstíny jsem nemohla najít, nejspíš jsou zatoulané v kabelkách, proto alespoň fotky z archivu :-). Odstín 04
Odstín 02


16H Lip Colour koupíte zde.




Co vy a Dermacol? Jaké jsou vaše top produkty? A líčíte se i pod rouškou? Já ano. A kdyby se mi náhodou zastesklo po rtěnce, 16H Lip Colour si můžu vzít i pod ní :-)



* Moc děkuji Dermacolu za poskytnutí produktů k recenzi.

12 komentářů:

  1. Tak ty rtěnky jsou dokonalé, hlavně odstín 13 a 27. Ta fialková není nic pro mě, popravdě sluší takový odstín vůbec někomu? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu fialovou jsem taky využila jen na fotky, necítím se v ní, ale znám holčiny, kterým fialová sedne :-)

      Vymazat
  2. Make-up je bezvadně krycí a dělá krásný finish, ale na mě právě moc krycí, což nepotřebuji, takže jsem ho zatím moc neunosila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky nenosím každý den, ale na zvláštní události nebo na den blbec je vážně skvělý :-)

      Vymazat
  3. Já se teď většinou moc nelíčím a pleti to fakt prospívá :) S makeupy zkušenost nemám, ale ty rtěnky miluju :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou boží, hodně odstínů a krásně drží :-)

      Vymazat
  4. Na tie rúže si brúsim zuby už dlho, hlavne kvôli ich skvelej výdrži :) Inak make-up od Dermacolu som nemala už dlho, možno by bolo načase nejaký vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zkoušela dermacolí make-up po dlouhé době :-)

      Vymazat
  5. Makeup jsem si pořídila a je naprosto dokonalý, stačí ho opravdu malinko a je skvělý. :) Rtěnky mám dvě a jsem naprosto spokojená.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. tie rúže sú brutálne, a odtieň 30 sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat