neděle 17. listopadu 2019

DERMACOL || JAK DRŽÍ NOVÉ KRÉMOVÉ TVÁŘENKY + NÁLOŽ DEKORATIVKY


Co si představíte, když se řekne česká dekorativka? Mně se vybaví značka Dermacol. Používala jsem ji před lety a používám ji stále. Našla jsem si v jejich širokém sortimentu i pár srdcovek a natěšená jsem na každou novinku, a že jich každoročně spousta přibyde.

Jednou z těch posledních byly i tvářenky ve sticku nebo zvětšující lesky na rty.
Pojďme se tedy spolu podívat, jak dopadly v testování.






TVÁŘENKY || BLUSH & GLOW




Tvářenky ve sticku? Přiznávám, byla jsem k nim trochu nedůvěřivá, krémová tvářenka nebyl zrovna typ produktu po kterém bych sáhla. Zvykla jsem si na pudrové. Jenže jak už to tak bývá, kosmetika někdy dokáže pěkně překvapit. Tyhle tvářenky totiž rozhodně stojí za zkoušku. Já, ač bych tomu sama nevěřila, po nich sahám několikrát do týdne.
Použití je totiž snadné. Stačí párkrát - 2x, 3x ťupnout na zdravíčka, rozetřít prstem a je hotovo.
Že si nevzpomenete tvářenku nanést před zapudrováním? Tak to máme podobně, i já na to často zapomínám, ale nevěšte hlavu. Tvářenka je sice krémová, ale ani zapudrovaný make-up vám nerozbije. Vyzkoušeno.... snad stokrát, já se totiž asi nikdy nenaučím nejprve aplikovat tvářenku a teprve poté pudr.
Výdrž je dobrá, dopoledne či odpoledne zvládne. Celodenní držák nečekejte, ale tvářenka se dá vždy poupravit a já tak činím i u dražších kousků.


Odstíny - 02,06,03

Na výběr máte hned z několika krásných odstínů. Na mé poličce s dekorativkou se natrvalo usídlily 3 odstíny. Používám všechny, avšak teď na podzim nejčastěji sahám po zastřené růžové 06. Naopak na jaro a léto, se hodí šťavnatá 03 nebo meruňkový odstín 02.

Tvářenku Blush&Glow koupíte zde.




ŘASENKA || BUTTERFLY WINGS



Řasenkám vždy dávám druhou šanci a přiznávám, tahle mě napoprvé neokouzlila, obal je roztomilý, kartáček také vypadá slibně, ale po prvním nátěru mi vytvořila sice prodloužené řasy, ale o nějakém objemu nemohla být řeč.
Vím, řasenka je především prodlužující, ale já i u těch prodlužujících hledám trochu toho objemu. Nechala jsem ji tedy nějakou dobu ležet téměř bez povšimnutí. Znovu jsem ji objevila teprve pár dní zpět a ejhle. Řasenka trochu vyschla a hned se s ní pracuje líp. Mně se to stává poměrně často, a už jsem si tak nějak zvykla, že některé typy řasenek potřebují čas.
Maskara se nedrolí, neopadává, ale sem tam se mi obtiskne. Na vině budou ale pravděpodobně moje mastnější víčka, která mě trápí posledních pár měsíců. Proto se mi momentálně řasenky nehodnotí úplně nejlíp. I kousky, u kterých jsem sázela na jistotu, mě častokrát zklamaly.

Řasenku Butterfly Wings koupíte zde.




LESK NA RTY SE ZVĚTŠUJÍCÍM EFEKTEM || LIP UP


Odstíny - 03,04,05,06


S leskem na rty vypadají rty šťavnatější, zdravější, a nejen rty, ale celý výsledný efekt působí svěže. Popřemýšlet by nad nimi měly ty z nás, které trpí na suché, popraskané rty nebo šupinky. Lesk totiž nejen, že je nezvýrazní, ale dokonce je zvládne i trochu zamaskovat.
Rty vypadají plnější, samotný lesk by měl i rty jako takové zvětšovat, ale mně přijde, že opticky rty zvětší každý lesk.
Na výběr máte tlumené nude odstíny i výraznější fialovou či růžovou. Lesky obsahují i třpytky. Taky jste si všimli, že jsou nyní třpytky snad úplně všude? A proč vlastně ne? Mně se tento trend líbí a je to skvělé ozvláštnění, především pokud každodenně saháte spíš po matných rtěnkách.
Lesky, i ty výrazné, jsou spíše střední pigmentace, nečekejte tekutou rtěnku, jsou to přeci jen lesky.
Nelepí ( nepřilepí se vám pusa k sobě, brrr, taky to nemáte rádi, ale vyjít s leskem bez culíku úplně nedoporučuji, garantuji, že jako na potvoru se vám vlasy na lesk přilepí :-D).
I obaly se povedly a působí docela luxusním dojmem, co myslíte? Já ač rtěnko maniak jsem si oblíbila nude odstín č.03.

Odstín 03 a řasenka Butterfly Wings
Odstín 04
Odstín 05
Odstín 06


Lesk na rty Lip Up koupíte zde.



FIXAČNÍ SPREJ NA MAKE-UP || LONGWEAR MAKE-UP FIXING




Fixační spreje nepoužívám, se svojí suchou pletí nemám potřebu výdrž make-upu jakkoliv prodlužovat. Přesto však ve fixačních sprejích vidím i určitou výhodu. Sjednotí jednotlivé vrstvy - krémové a pudrové k sobě lépe přilnou a výsledný efekt vypadá přirozeněji.
Tenhle produkt já osobně ve své každodenní rutině nepotřebuji, ale jednou za čas, proč ne :-)

Fixační sprej na make-up koupíte zde.



MATUJÍCÍ PAPÍRKY NA OBLIČEJ || MATT CONTROL BLOTING PAPERS




Zato matující papírky využívám poměrně často. Díky nim se v podstatě nepotřebuji během dne nijak výrazně přepudrovat. Přebytečný maz odsajete přímo do papírku. Funguje okamžitě pleť zanechává matnou. Maličké balení se vejde do každé kabelky. Obsahuje 100 savých papírků.

Matující papírky na obličej koupíte zde.


A co vy a Dermacol? Máte nějakého oblíbence?  Zkoušeli jste krémové tvářenky? 




*Moc děkuji Dermacolu za zaslání produktů k recenzi.

12 komentářů:

  1. Od Dermacolu si stále dookola kupujem ich make-up 24h Control. Ten je proste najlepší. Zmatňujúce obrúsky používam tiež hlavne v lete čiže tie by som isto využila. A fixačné spreje používam tiež skôr v lete.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty lesky jsou krásné a lákají mě docela i tvářenky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Lesky vypadají dobře, mají skvělé odstíny :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí hlavně ty lesky na rty, i když je teda moc nemusím. Tyhle ale mají moc pěkné odstíny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, odstíny jsou moc hezké a lesky na rtech příjemné.

      Vymazat
  5. Od Dermacolu som už dlho nič nemala, ale všeobecne mám túto značku veľmi rada :) Najviac sa mi zapáčili tie lesky, v poslednej dobe som maniak na všetky produkty na pery :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Popravde mnoho produktov ma láka, stále sa presviedčam z tvojich recenzií že musím už niečo vyskúšať. A teda tie lesky vyzerajú úžasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, lesky jsou super, mají krásné odstíny a jsou pohodlné :-)

      Vymazat