úterý 21. dubna 2020

3 KROKY K DOKONALÉ PLETI || NOBILIS TILIA


Hydratovaná pleť bez vrásek pomocí přírodní kosmetiky? Proč ne? Zkuste to pomocí Biofáze - Obnovující sady sér od Nobilis Tilia. Set obsahuje tři séra, která se na sebe vrství v odstupu 10 minut. Jak dopadla sada v testování? Obstál tento netradiční způsob aplikace? A dostavily se očividné výsledky?





BIOFÁZE || OBNOVUJÍCÍ SÉRA PRO DEHYDRATOVANOU PLEŤ SE SKLONY K VRÁSKÁM BAZALKA



BIOFÁZE - sada tří sér. Vybrala jsem Biofázi ve verzi Bazalka pro pleť se sklony k vráskám, ale vybírat můžete podle typu pleti z dalších pěti typů Biofáze. Verze pro dehydratovanou pleť obsahuje séra Geranium, Tymián a Bazalka.


Proč právě Bazalka?

Testovat jsem začala někdy ze začátku února. Sychravé počasí tedy zanechalo na mé pleti známky dehydratace - šupinky, pocit suché pleti, pnutí. Vzhledem ke svému věku, letos už mi bylo 30, jsem vybírala i péči zaměřenou proti vráskám, neb prevence je ten nejlepší lék proti stárnutí. A pokud se ptáte, zda vůbec nějaké ty vrásky mám, tak věřte, že mám, jen třeba nejsou na fotkách tolik vidět.
Bazalka tedy byla jasná volba.


Jak séra aplikovat? 


Séra se na sebe vrství, ale pozor, každé s odstupem deseti minut. Že je to nepohodlné? Zpočátku mě tento způsob aplikace také příliš nebavil, ale velmi brzy jsem si našla grif, jak séra používat, ale zároveň se aplikací nezdržovat. Zkrátka jsem je zařadila do své běžné rutiny. Nejdříve pleť důkladně odlíčím. Poté aplikuji první ze sér - Geránium. Sérum nechám působit, jdu se osprchovat a po sprše, což obvykle trvá právě již zmíněných 10 minut aplikuji druhé sérum - Tymián. Zkontroluji děti v postýlkách, poklidím nebo cokoliv co je třeba a aplikuji poslední sérum - Bazalku. Ve výsledku mi zdlouhavá aplikace vůbec nepřekáží. Po nanesení posledního séra přichází na řadu závěrečná péče - pleťový olej či krém.
Je důležité, aby jste séra aplikovali ve správném pořadí a s desetiminutovým odstupem, kvůli tomu, aby se aktivovaly účinné látky. Biofázi doporučuji používat během noční péče, vzhledem ke zdlouhavé aplikaci. Přeci jen, ráno je každá minuta drahá.



Díky éterickým olejům jsou séra silně aromatická. V případě přírodních vůní mi to ale nevadí. Nemám ráda parfemaci jen v konvenční péči o pleť. Nicméně, co se týče té přírodní, tam jsou má měřítka někde jinde.

Jak dopadlo testování?


Měla jsem trochu obavy, že aplikace bude pro mou pleť nekomfortní. Po čistění potřebuji do pleti dostat nějakou tu hydrataci a výživu, pociťuji nepříjemný pocit pnutí. Bála jsem se, že doba, než na pleť nanesu klasický krém či olej bude příliš dlouhá. Séra jsou však dostatečně hydratační a pocit pnutí se nedostavil. 

Účinky nebyly vidět hned, Biofáze se neřadí mezi typy sér, u kterých vidíte rychlý efekt ( jako v případě hyaluronových sér ). Nicméně, po dlouhodobějším testování mám skutečně pocit, že je má pleť více hydratovaná. Biofáze, v kombinaci s vhodně zvolenými produkty dokonce zvládla eliminovat šupinky a suchá místa. Nepodráždily ani mou citlivou pleť a dokonce u séra Tymián jsem pociťovala jemné chlazení.

Díky dostatečné hydrataci lze předcházet i vráskám. Není totiž tajemstvím, že nejvíce vrásek se tvoří na suché a dehydratované pleti. 


Byla to moc příjemná kúra a já bych si ji určitě jednou moc ráda zopakovala. Do oka mi padla i verze Calendula, která je vhodná pro podrážděnou pleť, ekzematiky a lupenkáře.

Biofázi - sadu sér pro dehydratovanou pleť se sklony k vráskám koupíte zde.

Jak to máte s přírodní kosmetikou vy? Používáte ji? Máte doma jen přírodní kosmetiku nebo současně používáte i konvenční?


*Biofáze není vhodná pro ženy v 1. trimestru těhotenství.




*Moc děkuji e-shopu BIOneeds..cz za poskytnutí produktu k recenzi. 



6 komentářů:

  1. Takto na seba naviazané séra vyzerajú vymakane. Mala by som však problém s gerániom po čuchovej stránke asi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Mirko, ta vůně je intenzivní, takže zrovna u Tebe se bojím, že by to bylo moc aromatické :-)

      Vymazat
  2. Séra jsem také měla a byla to paráda, takový malý domácí rituál. Moc hezky voněly a bylo zajímavé sledovat, jak to hřeje, chladí, bylo to zkrátka zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, naprostý souhlas, hlavně to tymiánové fakt nádherně chladí :-)

      Vymazat
  3. Vyzerá to skutočne zaujímavo, takto som ešte nevidela používať séra. Myslím tým ze 3. Zaujalo ma to veľmi

    OdpovědětVymazat