čtvrtek 16. ledna 2020

RYOR || POSLEDNÍ NOVINKY A TOP OBLÍBENCI?


Ryor -  ryze česká značka kosmetiky přichází každoročně s několika novinkami. Musím uznat, že ty poslední, které jsem měla možnost vyzkoušet, si zaslouží, aby se o nich mluvilo. Pokud vás trápí suchá, pnoucí pokožka nebo kosmetiku jen milujete, určitě se nechte zlákat ke čtení následujících řádků. Těšit se můžete na bylinné tělové máslo, sprchový olej nebo hydratační krém, který vás mimo jiné, ochrání od modrého světla z našich elektro zařízení ( pokud jste taky věčně přilepené na telefon nebo monitor počítače).



BYLINNÉ TĚLOVÉ MÁSLO



Začneme kouskem, který jsem si zamilovala nejvíc. Tělových krémů ( a dalších mazadel ) u nás doma padne neskutečné množství ( a věřte tomu, že nejsem jediná, kdo je spotřebovává... dokonce i mužská část naší domácnosti na nich ujíždí :-D ). Proto je dobré mít nějaké v zásobě :-D.


A tohle máslo od Ryoru mi padlo do oka okamžitě. Trochu jsem čekala těžší bylinkovou vůni, ono by se to taky dle názvu nabízelo, ale překvapila mě naprosto dokonalá vůně citrónové trávy. Schválně, kdo taky miluje tuhle svěží a lehkou vůni? Máslo má krémovou konzistenci, je to opravdu spíš takový hutnější tělový krém. Nicméně, velmi dobře se rozmazává a rychle vstřebává. Takže, pokud se ho bojíte kvůli pocitu mastné pokožky, rozhodně nemusíte. Tohle si zamilujete i vy.
Krom té pronikavé, dokonalé vůně máslo skvěle hydratuje a dodá výživu suché pokožce. Vhodný je i po holení nebo pokud vás trápí suchá kolena, lokty. 
Dostal se i do mých topek pro rok 2019, které postupně vkládám do strories na Instagramu a následně ukládám do výběru. A co vám budu povídat, už si v něm šetřím poslední ždibec a bude pryč. 

Bylinné tělové máslo Ryor koupíte zde.



KONOPNÝ SPRCHOVÝ OLEJ



Pokud milujete namazanou pokožku, ale neradi ( nebo jste líní :-D ) se namazat, zkuste sprchový olej. O konopné řadě už jste si u mě na blogu mohli přečíst. Mrkněte na recenzi ZDE. A ze stejné řady pochází i tenhle výživný olejíček. Když řeknete "konopný", okamžitě se mi vybaví slova jako kosmetika pro atopiky, CBD, proti vyrážkám, pro sušenky. Konopí je totiž známé pro své účinky v boji s atopickým ekzémem, ale ne každá kosmetika, která má v názvu konopná, účinnou látku kanabidiol taky obsahuje. Ryor jí ve své konopné kosmetice má. A i díky tomu mě hodně lákalo tenhle sprchový olej vyzkoušet.
Jak se vlastně umýt sprchovým olejem? Je to jednoduché, protože ve styku s mokrou pokožkou se olej mění v mléčnou emulzi, až takovou velmi jemnou pěnu. Perfektně umyje pokožku, ale vůbec ji nevysušuje. Naopak, nechá  ji v podstatě namazanou. Žádné tělové mléko ani máslo po něm už nepotřebujete. Hodí se tak jak pro mazací lenochy, tak i pro vás, které se běžně mažete, ale někdy, podobně jako mě, se vám zkrátka a dobře jen nechce. 
Vhodný je i pro velmi citlivou pokožku.

Konopný sprchový olej koupíte zde.



LEHKÝ OCHRANNÝ KRÉM S ROSTLINNÝMI EXTRAKTY




Já si původně tenhle krém ani nechtěla nechávat a chtěla jsem vám ho dát do soutěže, ale holky z Ryoru mi říkali, ať ho určitě prubnu. On totiž není primárně určený pro mou pleť - pro sušenky, je zmatňující, ale zároveň hydratační a hydrataci potřebuje každá pleť.
Textura je hodně lehoučká, velice rychle se vstřebává a nezanechává mastný filmeček. Naopak, mohu potvrdit, že pleť opravdu zmatní. Zároveň, ale nemám žádný stahující pocit, což mě upřímně zaskočilo. Je perfektní i jako podklad pod make-up. 
Já se svou suchou pletí, bych ho doporučila spíš do letních měsíců, samozřejmě, že je to taky myšleno pro sušenky, pokud je vaše pleť smíšená, běžte do něj hned. I to je na něm zajímavé, je totiž vhodný do zimního mrazivého počasí. A pokud vás trápí nějaká suchá místa, i já na ně trpím, postačí lokální péče, můžete zkusit od značky Ryor třeba konopný gel.  
Pleť chrání i proti modrému světlu z elektroniky, což se myslím týká nás všech. :-D
Obsahuje fermentovaný extrakt z medu černé včely ( Ryor se snaží neustále přicházet s novými ingrendiencemi ve své kosmetice) a rostlinné výtažky.

Lehký ochranný krém s rostlinnými extrakty koupíte zde.



Na Ryoru se mi líbí, že se snaží neustále přicházet s něčím novým, originálním. Zároveň si ale drží své léty prověřené řady.
Ryor je lákavý i pro naše peněženky, není drahý, přesto mu to na kvalitě neubírá.
Na fotkách vidíte i šampon, tělové mléko nebo make-up. Ryor mi je poslal, protože ví, že to jsou mí oblíbenci a vy si o nich můžete přečíst v recenzích zde a zde


A co vy? Zkoušeli jste něco od Ryoru? Jaká byla vaše zkušenost a láká vás některý z produktů z recenze? 




*Moc děkuji Ryoru za poskytnutí produktů k recenzi.

2 komentáře: