pondělí 19. prosince 2016

Voňavá koupel s Body tipem


Už je to docela dlouho co jsem se poprvé setkala s koupelovými soli Body Tip, tenkrát mi ji kupovala maminka a já jsem si ji od té doby velice oblíbila. Navíc Vivaco je český výrobce přírodní kosmetiky, nepoužívají parabeny a netestuje na zvířatech.



Body Tip Aromatická sůl do koupele -Hroznové víno Relaxační & Uvolňující
Koupelová sůl obsahuje minerály , přispívá k prokrvení pokožky , povzbuzení látkové výměny a uvolnění svalů.
No jestli hledáte něco na relaxaci ve vaně, tak tohle je ta správná volba, nejenže opravdu božsky voní, ale navíc i dobře vypadá :-)
Co se týče obalu je plastový , ale evokuje sklo a kovové víčko, myslím, že retro obal je velmi zdařilý a i díky němu se hodí sůl třeba jako dárek. Obsah balení je 1200g.
Koupelová sůl je zbarvená do fialova a přesně takhle krásně fialovou pak budete mít i vanu, no není to nádhera? Navíc když sůl nasypete do horké vody , krásně provoní celou koupelnu i vaše tělo.
A abyste vůni ještě podpořili , můžete si k soli pořídit i sprchový gel se stejnou vůní .

Jemný sprchový gel -Hroznové víno
Jedná se o  sprchový gel s přírodními výtažky z ovoce, díky derivátům vitamínů , minerálů a antioxidantům bude pokožka jemná a vyživená. Obsah balení 200ml.
Klasika sprcháč, ale s nádhernou vůní, pleť nevysušuje, ale já se i tak  musím po koupeli namazat, to už je taková moje rutina :-)
Já tento komplet koupila pro sestru , ale už ho mám samozřejmě vyzkoušený přesně tuto vůni a pak je taky krásná a voňavá levandulová řada.
A co vy? máte zkušenost s touto značkou ? A radši se sprchujete nebo koupete?


Žádné komentáře:

Okomentovat