čtvrtek 8. prosince 2016

Annabelle Minerals



Všechny stále hledáme nějaký dobrý make-up , ideálně za dobrou cenu, já takový našla, přivedla mě na něj kamarádka a samozřejmě spousta recenzí , které jsem viděla či četla.
Jde o make-up značky Annabelle Minerals.
Annabelle Minerals je polská značka, která je 100% přírodní. Jejich make-upy se skládají jen ze 4 složek :
  • Slída - rozjasňuje pleť
  • Oxid zinečnatý - matuje a léčí
  • Oxid titaničitý - zajišťuje krytí a ochranu proti slunci
  • Oxid železnatý - dodává ten správný odstín
Navíc značka netestuje na zvířatech a chrání před UVA a UVB zářením.

Make-up se prodává v kalíšku jako sypký pudr a v podstatě to i sypký pudr je. Jen je prostě víc krycí.
Já mám rozjasňující make-up v  odstínu Golden Fairest což je druhým nejsvětlejším odstínem  se žlutým podtónem.
Nanáším ho klasickým kabuki štětcem od Hakura a jde to sním jedna báseň, můžete si samozřejmě koupit štětec na minerální make-up přímo určený a určitě neprohloupíte, mně však postačí tento. Make-up si vysypu na víčko , nanesu na štětec, naťupkám na obličej a pečlivě rozetřu krouživými pohyby.

Výhoda make-upu tkví rozhodně v tom, že se dá perfektně navrstvit, prostě si určíte sami jak moc chcete aby byl krycí, na pleti vypadá přirozeně a nevytváří efekt masky, zároveň ale sjednotí pleť a zakryje jemné nedokonalosti. Pod oči sice musím použít klasický korektor, to ale musím u každého make-upu, takže mě to netrápí. Make-up nikde nevytváří vrstvy ani mapy, nezalézá do vrásek ani pórů. Trošku jsem se bála, že bude vysušovat, ale naštěstí jsem se mýlila .
Já nakonec make-up fixuji sypkým transparentním pudrem , ale nutné to není.
Já mám make-up o hmotnosti 4g za 210Kč, prodávají však i 10g za 360Kč.
Zkoušely jste tyto make-upy?

Žádné komentáře:

Okomentovat