středa 21. prosince 2016

Tmavě vínové rty se značkou Rimmel a Essence


Stejně tak jako nosím ráda červené rty , po dobu podzimu a zimy miluji i vínové barvičky.
Myslím, že se pro toto období skvěle hodí, navíc dokáže skvěle osvěžit outfit, který alespoň u mě bývá skoro pořád dokola ten samý, zimní kabát či bunda :-D



Většinou u rtěnek používám i konturku, a to hlavně proto , aby se mi rtěnka nerozpíjela a lépe držela , zvláště pak u tmavších odstínů jako je tento.


Konturku Essence jsem si velmi oblíbila a nevlastním pouze jeden odstín, jsou to levné konturky asi za 30Kč, ale svůj účel plní skvěle. Tentokrát bych vám chtěla ukázat odstín 08 Red Blush, ktetý skvěle doplňuje rtěnku od Rimmelu v odstínu 107. Myslím, že tento odstín netřeba představovat, je dost profláknutý a ani já neodolala a musela jsem ho nutně mít.

Rtěnky Rimmel mi přijdou jako jedny z nejlepších z drogerek, jsou skvěle pigmentované, drží , nerozpíjí se a navíc tyto v červeném provedení  z kolekce Kate  jsou matné. No matné... neřekla bych , že je to taková ta pravá matná, která vám na rtech zaschne, tady přeci jen nějaký transfer je, rtěnka nezasychá , ale díky tomu také nevysušuje a je pohodlná na rtech, řekla bych , že je spíš sametově matná, než úplně matná.

Máte také tuto rtěnku? a máte rádi vínovou na rtech ?

2 komentáře:

  1. presne tento rúž nemám, ale vínovú farbu na perách milujem! :) najmä teraz v zime aj na jeseň bola skvelá :) pristane ti to veľmi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat