středa 14. prosince 2016

Černé gelové linky Dermacol



Součástí mého každodenního líčení jsou linky. Už jsem si takto zvykla se líčit a i když stíny či rtěnku měním, linky si většinou ponechám. Už jsem jich i dost vystřídala s menším či větším úspěchem, některé se rozmazávaly, jiné byly lepší. Zatím nejlepší, které jsem v poměru cena-kvalita našla, jsou gelové linky Dermacol.

Používám je už téměř rok a ještě je nic nepředčilo. Linky od L´Oreálu se mi rozmazávaly jak ve vnitřním tak vnějším koutku, veškeré fixy mi vysychaly nebo v prostředku oka přestaly malovat , protože jsem měla oční stíny.... a u tekutých jsem si zatím favorita nenašla.

Gelové linky mají podle mě výhodu v tom , že jsou snad nespotřebovatelné a možná rychleji vyschnou než je člověk zvládne dopotřebovat. Toho jsem se také trošku bála , že vyschnou protože to se mi třeba stalo s linkami od Rimmelu v krásném odstínu Emerald, jsou prostě tuhé a nechávám si je jen proto, že se snad někdy dokopu koupit Dureline , abych je zkusila naředit... :-D nicméně zpět k Dermacolu.

Začněme u obalu, samotný produkt je v zebřím kalíšku se šroubovacím uzávěrem, ve kterém je ukryt štěteček, který je mimochodem dost nanic a mě se nepodařilo s ním udělat pěknou linku. Používám štěteček z linek od L´Oreálu.
Linky mají velice příjemnou konzistenci, perfektně se s nimi maluje a jsou opravdu černočerné. Jako nositelka kontaktních čoček a atopik mohu s klidným svědomím říct , že oko nedráždí, což ne všechny linky splňují.

Výdrž je skvélá, dají se mnou celý den, což je úleva , přemalovávat linky by se mi opravdu nechtělo.
Jediná nevýhoda může být, ne tak snadná manipulace jako třeba s linkami tekutými, chce to trošku cviku, záleží na štětečku a také krapet času navíc. Pokud se s nimi líčíte tak často jako já, do ruky to dostanete, ale přeci jen tekutá linka je rychlejší.

S těmito linkami jsem naprosto spokojená a pokud je někdy spotřebuji půjdu si je koupit zase, stojí okolo 150Kč a službu udělají neskutečnou.
Jaké linky používáte vy? potřebovala bych nějakou rychlovku až se mi narodí druhá dcerka, přeci jen toho času bude zase o něco méně :-)

2 komentáře:

  1. takéto gélové linky sú najlepšie :) ja používam momentálne celkom často gélovú od Mary Kay :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to jsou :-) Od Mary Kay jsem ještě nic nezkoušela, ale určitě je to skvělá kosmetika :-)

      Vymazat