čtvrtek 22. prosince 2016

Miss Sporty 100% Rock




Miss Sporty je vcelku levná kosmetika, řekla bych, že v drogerce dokonce patří mezi nejlevnější a tak stojí za to ji vyzkoušet.
Značka nedávno přišla na trh s řadou 100% Rock , která vypadá zajímavě a jak si stojí?


Začněme očními stíny
Stíny se prodávají ve dvou odstínech Smokey a Golden. Mě osobně se více líbí odstíny v Quattru Smokey, kde nalezneme i jediný matný stín a je to ten vlevo nahoře. Ostatní stíny jsou se třpytkami.


V paletce Golden jsou všechny odstíny se třpytkami  a tam se mi líbí zlatý stín, který se bude určitě hodit teď o Vánocích nebo třeba na Silvestra.

Docela mě překvapila pigmentace, myslela jsem , že na tom paletky budou hůř, nejsou však na tom špatně, bohužel stíny dost práší a díky třpytkám i opadávají, myslím, že v drogerce se dají sehnat lepší stíny, pracovat se s nimi ale samozřejmě dá a třeba ten matný stín je pěkný v záhybu oka, neflekatí a docela dobře se blendí.
 Zato řasenka  ta mě opravdu nadchla, nejdříve jsem se trošku bála toho velkého kartáčku , ale neskutečně mě překvapila a dělá opravdu moc krásné řasy, neslepuje, neopadává, perfektně zahušťuje, je vážně super a z celé kolekce je nejlepší, řasenky Miss Sporty mám opravdu velice ráda.

 Nakonec jsem si nechala kajalovou tužku, přiznám se , že kajalky moc nepoužívám, nejradši mám ostrou linku, kterou ale kreslím gelovými linkami .
Tmavší kouřovky kde bych ji využila moc často nedělám , ale co si budeme povídat, každá správná  ženská musí mít nějakou tu tužku doma. Pigmentovaná je skvěle , to se musí nechat a má unikátní tvar kdy se postupně  rozšiřuje, nevím tedy jestli je to výhoda či ne, netuším jak se potom tužka ořezává.
 Co máte rádi vy  od Miss Sporty? já tedy rozhodně řasenky a také laky na nehty jsou moc fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat