pondělí 28. listopadu 2016

Vánoční výzdoba


Máte rádi Vánoce ? a tvoříte si výzdobu sami, nebo nakupujete ? Já Vánoce samozřejmě ráda mám avšak občas mi přijde , že je to jen jeden velký byznys zaměřený hlavně na děti. Vidím to hlavně na svojí malé ( jsou jí 4 roky) , která v televizi viděla reklamu na koníka , že ho nutně potřebuje od Ježíška. Podotýkám, že stál 4000Kč !!! Když jsem koukala do Vánočních katalogů různých hračkáren, ceny okolo 2000-3000Kč za hračky, které si děti přejí.... Nevím tedy kde na to rodiče mají brát peníze, obchodníci si asi myslí, že všichni vydělávají horentní částky, aby mohli kupovat drahé hračky, přitom Vánoce jsou hlavně pro děti. Pak to dopadá tak , že si všichni půjčují , aby mohli někomu ( hlavně svým dětem) udělali radost , myslím, že takto by to být nemělo... ale dost k tomuto tématu a zpátky k dekoracím.
Ne vše si samozřejmě člověk vyrobí doma, ale pokud má čas a zároveň ho to baví myslím, že z toho pak má dvojnásobnou radost.
My jsme doma tvořily adventní věnce, nějakou tu výzdobu z chvojí do květináčků a svícínky, a asi nekončíme, tak třeba ještě něco přibude :-)



4 komentáře:

  1. To je krásné :)Naprosto s tebou souhlasím i když nemám ještě děti. Já když vidím takové drahé hračky to je hrůza. Mají skvělí byznys a ještě teď, když každá druhá reklama je o hračkách pro děti.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ano hlavně je to smutné, snažit se vydělat na dětech, na tom, že jim chtějí rodiče udělat radost...

      Vymazat