středa 16. listopadu 2016

Hydratační krém Mixa

 Značku Mixa mám moc ráda, je to můj favorit a velký oblíbenec,  ať už se jedná o jejich tělová mléka ,odličovače na oči, nebo krémy na obličej. Je mi sympatické především to, že je kosmetika vhodná pro citlivou pleť ,kterou já mám.
Tohoto krému už mám druhé balení, což svědčí o tom, že jsem s ním spokojená.

Balení v 50ml tubičce mi naprosto vyhovuje. Parfemace je příjemná, nic silného , taková jemná, čistá. Pleť je po něm krásně hydratovaná, nikoli však mastná.
Na pleti zanechává jakýsi ochranný filmeček , který ale rozhodně nepřekáží při nanášení make-upu.
Krém obsahuje 8% glycerinu a růžový extrakt. Pleť vůbec nedráždí což je moc fajn , používám ho na noc i  na den.
Navíc jako bonus můžete krém použít v silnější vrstvě i jako masku , což je super pro ty, co nemají rádi masky , které musíte opláchnout vodou.
Rozhodně plánuji koupit další balení, ovšem teď bych chtěla zkusit nějaký jiný krém od Mixa.

Žádné komentáře:

Okomentovat