pátek 25. listopadu 2016

Jaké používám krémy na ruce?


V zimě se mi pravidelně zhoršuje kvalita pokožky na rukou, trpím na to celoročně ale přes podzim a zimu je to ještě horší, takže pravidelně krémuji. Bohužel nepomáhá ani fakt , že na veškerý úklid včetně mytí nádobí - ano i když myju jen jeden hrníček- používám rukavice. Holt jako atopik s tím budu mít problém asi neustále.
Momentálně používám tři krémy:


Cien Med
  • tento krém patří mezi oblíbence, mažu ho v průběhu celého dne a to především kvůli jeho konzistenci, když si ho natřu na ruce , zanechá jemný filmeček, ale nezanechává ruce mastné, takže téměř hned mohu něco dělat. Na rukou je ovšem znát , že krém tam pořád je. Pro mě ideální kombinace, přesně tento typ krému miluji. Navíc je vhodný na citlivou pleť


Lipobase
  • je spíše mast a jde použít na vícero míst než jsou ruce , já ji ovšem používám především na ruce a to konkrétně na večer, jelikož je hodně mastná a dlouho  zanechává mastný film. S tím se mi přes den špatně funguje , takže ji volím hlavně na večer. Je to péče určená pro atopiky, takže se nemusíte bát ani na místech postižených ekzémem nepálí

Ryor krém na ruce s vůní grepu a černého rybízu
  • tento krém byl vyroben k 25 letům společnosti Ryor a upřímně netuším jestli se ještě prodává, byla to limitka, já tento krém dostala jako dárek a bohužel jsem dost zklamaná. Na mě je hrozně slabý a po nanesení ho téměř necítím, sice není mastný , což je fajn, jenže on vůbec nic nedělá, takže ho nosím v kabelce kdyby náhodou

A jaké máte rádi krémy na ruce vy? Já se určitě chystám na Ziaju, měla  jsem vzoreček a byl moc dobrý.

2 komentáře:

  1. Ten rad Cien Med sa veľmi vydaril, mala som sprchový krém s olejom a hoci tá vôňa nebola nejaká výrazná, páčil sa mi. Pokožku perfektne hydratoval. Tento krém mávajú v ponuke pravidelne? Ak áno tak sa po kréme rozhodne pozriem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to limitka , ale bývá docela často v nabídce :-)

      Vymazat