sobota 26. listopadu 2016

Balea jemná čistící pěna



Tuto pěnu jsem si kupovala spíše ze zvědavosti, většinou mám radši pleťová mléka nebo třeba kokosový olej. Nemám ráda pokud cítím , že je pleť vysušená a napjatá.
Od pěny jsem úplně netušila co mám čekat.
Pěna je určená pro normální a smíšenou pleť , měla by obsahovat kašmírový extrakt a hydratační formuli s provitaminem B5 , která brání vysoušení pleti.
Já ji používám tak , že naťupkám na čelo, tváře a bradu a pleť vyčistím mořskou nebo konjakovou houbičkou, ale dají se použít i prsty, já ovšem preferuji houbičky.

Mě bohužel pěna vysušuje, nicméně snažím se ji spotřebovat, není to pro mne ale na každodenní čištění. Pokud tento problém nemáte tak můžete používat ráno a večer. Make-up  odlíčí rychle , takže v tomto ohledu účel plní skvěle.
Pěna je docela silně parfemovaná, možná až moc a tubička o  obsahu 100ml vydrží docela dlouho, mně tedy určitě.
Asi bych ji nedoporučovala na suchou pleť , ale pokud s tímto problém nemáte a chcete něco levného co odlíčí tak tohle není špatné, já už si  pěnu znova nekoupím.

Žádné komentáře:

Okomentovat