pondělí 21. listopadu 2016

Deodorant bez hliníkových solí Bekra Mineral

Momentálně se dostaly do módy deodoranty bez hliníkových solí, ale fungují?
Já jsem tento vyhrála v soutěži a přiznám se , že jsem na něj byla moc zvědavá, zatím jsem měla zkušenost pouze s Adidas Adipure, a ten  mě vůbec neoslovil, a tak jsem doufala , že tento na tom bude lépe, přeci jen všechny chceme být zdravé, ale nechceme smrdět , že :-)
Co se týče provedení, jsem zvyklá na spreje, kuličky až tolik nemusím, nemám ráda pocit kdy musíte čekat než vám deodorant zaschne. No ale to se dá přežít :-)
Musím podotknout , že se jedná o deodorant, ne antiperspirant, tudíž nezabraňuje pocení jako takovému, ale neměli by jste být  cítit.
Pokud jsem doma , kde nemám moc fyzickou zátěž ani stresové prostředí, tak se dá použít, ale vzít si ho někam, kde opravdu potřebuji ochranu, nemohu, což je škoda. Já tedy nejsem člověk , který má s pocením problémy, nicméně antiperspirant je holt antiperspirant, ale pokud hledáte nějakou zdravější formu na doma tak to v klidu můžete.
Není parfemovaný a kůži nedráždí ani po holení, dokonce jsem si ani nevšimla , že by dělal fleky na oblečení.

Žádné komentáře:

Okomentovat