pondělí 13. července 2020

STAMIUVEX || ZABRAŇTE PŘEDČASNÉMU STÁRNUTÍ PLETI DÍKY VÝTAŽKŮM Z KMENOVÝCH BUNĚK ITALSKÝCH HROZNŮ


Přibližně dva měsíce zpátky se mi dostala do ruky italská přírodní kosmetika Stamiuvex. Nalákala mě na výtažky z kmenových buněk nezralých hroznů, čímž by měla přispívat v boji proti stárnutí. Jak ale dopadla v testování tahle 100 % přírodní bio kosmetika? Jaký z produktů mě zaujal nejvíc a našla jsem i nějaká negativa?




Testování pleťových sér a krémů zabere docela dlouhou dobu. Chvilku trvá než si pleť zvykne a přibližně měsíc trvá než dojde k obnově pokožky. Proto by výsledný ortel neměl zaznít po týdnu. Možná přijdete na to, zda vám sedne textura krému nebo zda se po něm neosypete, ale na účinky si musíte nějakou dobu počkat.

Na testování mi dorazily hned 4 produkty. Pulidra - pleťová čistící voda s ozónem, Rigevita - Anti-Age sérum, Rigeidra - regenerační denní bio krém a Esfolux - revitalizační noční bio krém.

U všech produktů musím vyzdvihnout obal. Pro mě je mnohem důležitější obsah, ale lahvičky z matného skla se stříbrnou pumpičkou vypadají luxusně a budou ozdobou každé koupelny.


PULIDRA || PLEŤOVÁ ČISTÍCÍ VODA S OZÓNEM



Čistící pleťová voda, která odstraní nejen nečistoty jako jsou prach, pyl, kožní maz, ale také make-up či řasenku? Zní to skvěle. A opravdu. Pulidra neměla s make-upem nejmenší problém. I řasenku stáhla poměrně rychle, i když se přiznávám, že co se očí týče, dávám přednost olejovým přípravkům. Nicméně z vašich komentářů jsem už mnohokrát vyčetla, že spousta z vás oleji neholduje a vadí vám mlha v očích, kterou způsobuje. Pulidra by tedy mohla být ideální volbou pro vás a skvělou náhradou za konvenční micelární vody. Jediné s čím si Pulidra neporadila byla dvoufázová "neslíbatelná" rtěnka, ale s tou si poradí jen máloco.
Na pleti je příjemná, nelepí. Nemám po ní pocit pnutí, vysušení ani podrážděnou pleť. Vhodná tedy bude i pro citlivky.
Před použitím je nutné ji protřepat, poté klasicky nanesete na tamponek a pleť vyčistíte. U řasenky doporučuji nechat na víčku chviličku působit, aby se řasenka rozpustila bez drhnutí víček.
Podle návodu se nemusí oplachovat, ale já  ji pro svůj dobrý pocit vždy ještě stáhnu květovou nebo pleťovou vodou.

Najdete v ní ozonizovanou vodu, kyselinu hyaluronovou a patenty  +OIL, Poliuvex, Stamiuvex.

Pulidra - pleťovou čistící vodu s ozónem 200 ml koupíte zde.


RIGEVITA || ANTI-AGE SÉRUM



Dalším krokem po důkladném vyčistění je pleťové sérum. Rigevita bych s klidným svědomím doporučila pro všechny typy pleti díky lehké, gelové až tekuté textuře, která se rychle vstřebá.
Sérum vmasíruji jemnými poklepy, a to i do oblasti očního okolí. 
Anti-Age sérum by se mělo používat alespoň jednou denně a já si ho oblíbila jako součást večerní péče.
Pleť je díky němu hydratovaná, vyhlazená a svěží. Nepociťuji nutkání aplikovat další produkt, ale pamatujte, že po séru je vždy dobré aplikovat ještě závěrečnou péči ve formě krému či oleje, který pleti poskytne dostatečnou výživu.


Obsahuje patenty Stamiuvex, Poliuvex a kyselinu hyaluronovou.

Rigevita - Anti-Age sérum 30 ml koupíte zde.


RIGEIDRA || REGENERAČNÍ DENNÍ BIO KRÉM



Regenerační krém Rigeidra zanechá pleť hydratovanou a sametově hebkou, ihned se vstřebává a nezanechává žádný filmeček. I přesto, že jsem zvyklá na výživnější krémy, tak se s ním má pleť krásně žila. Pleť zůstává hydratovaná, jemná, bez nedokonalostí. Samotnou mě překvapilo, že by mi mohl vyhovovat stejný krém jako například smíšené pleti.
Pleť nedráždí. Krém si skvěle sedl i s make-upem.
Vhodný je i po ošetření peelingem či hydroxykyselinami, kdy je pleť extrémně citlivá. 
Regenerační denní bio krém Rigeidra můžete použít i jako krém oční, ale tuhle možnost jsem pouze vyzkoušela a vrátila jsem se ke klasickým očním krémům.

Obsahuje patenty Stamiuvex, Poliuvex, Linfavitis, +Oil a kyselinu hyaluronovu.


Rigeidra regenerační denní bio krém 50 ml koupíte zde.





ESFOLUX || REVITALIZAČNÍ NOČNÍ BIO KRÉM



Esfolux mě z produktů zaujal asi nejvíce, zároveň jsem si nebyla jistá, jestli bude pro mou pleť vhodný. Funguje totiž jako velice jemný peeling, který účinkuje každou noc. Vzhledem k tomu, že je moje pleť citlivá, bála jsem se, aby nedošlo spíše k podráždění pleti. Zároveň mě ale Esfolux lákal, už jen kvůli mé touze zbavit se šupinek, které mě trápí v podstatě roky. 
Nebudu vám nic nalhávat. První týden až dva, jsem si vážně myslela, že Esfolux nebude nic pro mě. Šupinky a suchá místa se mi totiž zhoršily a myslím, že to zapříčinil právě Esfolux. Jenže, pamatujete, co jsem psala v článku výše? Pleť si na novou kosmetiku musí občas zvyknout a podobně jsem to měla i s Esfoluxem. Přibližně po dvou týdnech začaly šupinky mizet a aktuálně jsem bez suchých míst. A myslím, že za to může právě každodenní (nebo každonoční :-D) jemná exfoliace. 
Esfolux mou pleť nepodráždil a navíc jsem mohla vyškrtnout jeden z produktů ve své péči. Pleťový peeling ve své klasické formě teď opravdu nepotřebuji.
Esfolux se rychle vstřebává a podobně jako Rigeidra nezanechává pleť mastnou. Žádné abrazivní částečky nečekejte, působí díky výtažkům z ovoce.
Oba krémy mi aktuálně v letním období na 100 % vyhovují, v zimě bych možná přimíchala jen kapku oleje, ale není potřeba měnit celou péči.
Pleť vypadá zdravě, není mdlá, nechybí ji hydratace.


Obsahuje patenty Stamiuvex, Rigefruit, Poliuvex, +Oil a kyselinu hyaluronovou.


Esfolux regenerační noční bio krém 50 ml koupíte zde.






ZAJÍMAVOSTI:

  • Věděli jste, že Erbagril, který Stamiuvex vyrábí si hrozny vinné révy pěstuje bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů, hormonů a dalších chemických látek na úrodné vulkanické půdě v Itálii v oblasti Kampánie? Vulkanická půda je bohatá na minerální látky, díky čemuž hrozny dosahují vysoké kvality.

  • Erbagril má hned několik patentů:
  1. Stamiuvex - vyrábí se z kmenových buněk nezralých hroznů. Působí proti volným radikálům, je to výborný antioxidant, proniká do spodních vrstev kůže, kde podporuje novou tvorbu buněk.
  2. Rigefruit - Komplex výtažků z jablka, ze slupek z červených hroznů, citronů a pšeničných otrub, díky čemuž dochází k jemné exfoliaci a projasnění pleti.
  3. Poliuvex - fytokomplex ze slupek červených hroznů, který je bohatý na polyfenoly, chrání pleť před volnými radikály, nepříznivým vlivem z UV záření, hyratuje pleť.
  4. +Oil - Erbagril si vyrábí nejen vlastní hroznové víno, ale také olivy pro svůj exkluzivní olivový olej, zklidňuje, zvláčňuje a chrání pokožku.
  5. Linfavitis - síla mízy z vinné révy ve spojení se směsí minerálních solí, aminokyselin, polyfenolů a organických kyselin, hydratuje, zlepšuje elasticitu
Více o patentech a o Stamiuvex si můžete přečíst zde.





Bojovat s vráskami lze mnoha způsoby, kvalitní péče je jednou z nich. Kdybych měla vybrat produkty, které mi od Stamiuvex sedly nejvíce, rozhodně to budou Rigevita Anti-Age sérum a Esfolux noční krém, který zastává i funkci jemného peelingu. Nezapomínejte  však  po jeho použití na pravidelnou každodenní ranní péči s SPF faktorem. 
Má pleť je aktuálně ve skvělé formě a já vám mohu Stamiuvex vřele doporučit.


A co vy? Taky rádi zkoušíte nové značky? A našla si u vás místo i přírodní kosmetika? 

1 komentář:

  1. Produkty na první pohled vypadají fakt skvěle. :) Co se mi nelíbí je právě ta cena, ale za kvalitu se platí a tohle vypadá velmi dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat