úterý 7. července 2020

OCHRANA PŘED SLUNCEM S PŘÍRODNÍM OPALOVACÍM KRÉMEM ALPHANOVA SUN

Ruku na srdce, kdo z vás pravidelně používá krém s SPF? A kdo z vás používá pravidelně krém s SPF 30-50+? Hádám, že vás asi moc nebude. I já donedávna patřila do stejného tábora. Co mě přimělo změnit názor? Možná to, že už mi odbilo třicet, z části internetová osvěta a z části tak trochu strach. Ochrana před slunečními paprsky je totiž důležitá nejen pro zpomalení stárnutí, ale také pro naše zdraví. Proč jsem zvolila přírodní opalovací krém s minerálními filtry? A zanechá bílý film na pokožce? 






ALPHANOVA SUN || OPALOVACÍ KRÉM NA OBLIČEJ SPF 50+


Opalovací krém by měl být celoroční rutinou pro všechny z nás, ale ne vždy tomu tak bývá. Naopak, řekla bych, že jen minimum žen (donutit chlapa se namazat, to už je totiž vyšší dívčí) používá ochranný faktor. Proč? Hlavní důvod je asi zakořeněný v našem dětství. Opalovacím krémem jsme se mazali jen u rybníka nebo v těch největších vedrech, a i když se už tehdy vědělo o nebezpečí rakoviny kůže, nikdo si s tím hlavu příliš nelámal. A starého psa novým kouskům nenaučíš... říká se... Ale kdepak, když jsem si zvykla na každodenní mazací rutinu já, proč ne i vy?
Opalovací krém nás chrání nejen proti rakovině kůže, ale taky proti vráskám a předčasnému stárnutí pleti. 

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějaký přírodní opalovací krém vhodný na obličej, ale bála jsem se, že díky minerálním filtrům zanechá krém na mé pleti bílý filmeček. Tak totiž minerální filtry fungují, nepronikají do pokožky, ale fungují "na povrchu" a odráží sluneční paprsky. Díky tomu je jejich účinek v podstatě okamžitý. Nicméně po vyzkoušení opalovacího krému od Alphanova Sun jsem svůj postoj přehodnotila. I když zanechává světlejší film, rozhodně nemohu říct, že by byl bílý. I když použiju větší množství krému, dá se poměrně lehce zapracovat a po chvilce světlá barva mizí. 

Vhodný je především pro sušší citlivou pleť a rozhodně se s ní nebojím natřít i dětskou pokožku.
Je voděodolný, ale i tak doporučuji po každém koupání pokožku opět znovu natřít. Jen tak máte stoprocentní jistotu, že se vám krém nikde nesmyl, a to rozhodně neplatí jen pro přírodní opalovací přípravky.
Nenajdete v něm žádné parabeny, konzervanty, oxidy zinku, nanočástice nebo alkohol. Co v něm ale najdete je aloe vera a olej z jojoby. Až 98 % ingrediencí jsou přírodního původu a může se pochlubit i tím, že neznečišťuje moře.

A funguje? Ač jsme letos nebyli u moře, ani jsme nestihly žádnou pořádnou koupačku, můžu s klidným svědomím prohlásit, že funguje. Krom běžných dní, kdy jsem ho denně používala, jsem ho vytáhla i na dovolenou na Lipno. Jeho největší zatěžkávací zkouškou byla Stezka v korunách stromů, kde to sluníčko teda vážně peklo. A vzhledem k tomu, že můj muž měl ladně připečený obličej tak, že se mu "krásně" opálila kšiltovka, můj obličej zůstal bez začervenání.

Pokud milujete opálenou pokožku, tak nebojte, i s opalovacím krémem se opálíte, jen pomaleji a bezpečněji a pokud toužíte po rychlém efektu, sáhněte po samoopalovacím krému, na trhu je jich spoustu a zástupce najdete i v přírodní kosmetice.

Opalovací krém na obličej SPF 50+ Alphanova Sun 50 ml koupíte zde.



Žádná žena nechce uspíšit stárnutí pleti a díky vhodně zvolené sluneční ochraně může být tenhle boj o dost snadnější. 
A co vy? Používáte krémy s SPF? A jak vysoký faktor u vás vede? 







*Moc děkuji Milujubio.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

2 komentáře:

  1. Přiznám se, že tohle dost zanedbávám. Opalovací krém beru jen když jdu k vodě, takže bych to měla napravit. Ale zase používám BB krémy, kde nějaká ta ochrana je, jen asi dost nízká. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Používam krémy s SPFkom skoro vždy počas leta. Vraj by sa malo používať celoročne, ale ja zatiaľ dávam len to leto. Aj tak násjť SPFko na mastný typ pleti sa mi zatiaľ nepodarilo. Každopádne minerálne filtre sú určite dobrá voľba, ja mám teraz Biore čo je korejska značka a tá ma tiež minerálny filter. A áno používam minimálne 30tku.

    OdpovědětVymazat