úterý 11. srpna 2020

BELL COSMETICS || LIMITOVANÁ EDICE FEEL THE NATURE

Ale pojďme rovnou k samotným recenzím, protože tahle mramorová limitka se vážně povedla


FEEL THE NATURE AMBER BRONZE POWDER


Asi nejpovedenějším kouskem z celé limitované edice je bronzer. Jeho neutrální barvička mi sedne jako ulitá a mohu s ním jak konturovat, tak i nedbale bronzovat. Pigmentovaný je tak akorát. Příliš pigmentovaný bronzer je spíš na škodu a podobně je to i u málo pigmentovaného kousku, do kterého se musíte pomalu "prodřít". V bronzeru od Bell stačí lehce přetřít štětcem a ihned i bez oklepání můžete aplikovat na pleť. Osmihodinovku v práci zvládne, poté to chce menší úpravu, ale vytrácí se naprosto přirozeně a neflekatí. Musím pochválit i konzistenci, není křídový a nepráší, navíc se mi snad žádný pudrový produkt od Bell nepodařilo zaleštit, chválabohu, pak totiž samotný produkt nejde ani použít.
Navíc je skladný, což z něj činí ideálního cestovního parťáka, strávil se mnou i týden na Lipně a to jsem sebou vezla opravdu minimum kosmetiky. 
Zkrátka a dobře, tenhle bronzer se povedl a je to jeden z mých nejpoužívanějších bronzerů letošního léta.

FEEL THE NATURE Amber Bronze Powder koupíte zde.


FEEL THE NATURE PEARL LIGHT HIGHLITER


Ve stejném minimalistickém obalu najdete i překrásný rozjasňovač s nádechem do růžovo-zlato-měděna. Osobně se u rozjasňovačů řídím heslem "méně je více", a to hlavně v případě partíí, kde rozjasňovač aplikovat. Já ho dávám pouze na vršek lícních kostí a zbytek míst, která chci prosvětit, popráším světlým pudrem. Pokud budete s rozjasňovačem šetřit, nebude vaše pleť vypadat mastně, ale bude svěží a šťavnatá. 
Rozjasňovač od Bell obsahuje hlavně lesk bez zbytečných třpytek a jeho intenzitu můžete vrstvit od jemné až po "lesk jako blesk". Nezvýrazňuje nedokonalosti, nepráší, tudíž se nemusíte obávat, že ho najdete i tam, kde jste vlastně nechtěli a je to opět produkt, který mě z této limitky nadchnul.


FEEL THE NATURE Pearl Light Highliter koupíte zde.



FEEL THE NATURE CRYSTAL LOOSE PIGMENT




Zkoušeli jste někdy klasické lisované stíny vyměnit za pigmenty? Jsou sice sypké a někoho možná odradí poněkud méně praktická aplikace, ale odměnou vám bude vysoká pigmentace a oslnivý lesk.
Bell nabízí pigmenty z limitované edice ve dvou odstínech - Quartz a Opal.
Quartz je krásně měděný odstín, kdežto Opal připomíná khaki zelenou.
Aplikuji je prstem, pigmenty se zaleští a efekt je lesklejší a barvy intenzivnější. Doporučuji použít lepivější bázi a pomoct si můžete i fixačním sprejem.
Pigmenty se neslévají do vrásek a barvy se nevytrácí.

Pigment v odstínu Quartz a Magma Lip Gloss

Pigment v odstínu Opal a Light Reflect Lipstick

FEEL THE NATURE Crystal Loose Pigment koupíte zde.


FEEL THE NATURE PURE MATT LIPSTICK



Další moc povedený kousek z téhle přírodní limitky. Jak už bývá u Bell Cosmetics zvykem, i tahle rtěnka se velice povedla. Jejich rtěnky bývají velice komfortní, skvěle pigmentované a stejně tak je na tom i tahle rtěnková novinka. Mnou nejvíc nošené rtěnky jsou červené, ale nude s tóny růžové nebo mauve jsou v těsném závěsu. A v téhle najdete trochu růžové i mauve. Dokonalá kombinace. Není na sto procent matná, přijde mi spíše sametová. Stále je to krémovka, která nezasychá a nevytvoří ultra matný efekt, zato ale nezvýrazňuje nedokonalosti, suché rty nebo šupinky.
Dopoledne zvládne bez úprav, nerozpíjí se a nanesete ji v podstatě i poslepu.
 

FEEL THE NATURE Pure Matt Lipstick koupíte zde.


FEEL THE NATURE MAGMA LIP GLOSS


Velice jemný a přirozený lesk na rty. Zabarvený je lehce do hněda, ale na rtech jen zvýrazní barvičku, takže rty nepůsobí tak mdle. Lesk obsahuje jemné třpytky, ale je jich tam maličko a nejsou příliš vidět. Na rtech je lesk velice pohodlný, nelepí, nesráží se ve středu rtů. Zvládnete ho aplikovat i bez použití zrcátka a na léto je to ideální volba.

FEEL THE NATURE Magma Lip Gloss koupíte zde.


FEEL THE NATURE LIGHT REFLECT LIPSTICK


Tahle rtěnka mě nadchla nejméně z celé kolekce. Má opravdu zvláštní konzistenci, člověk si s ní musí pohrát, aby dobře kryla. Zasychá, ale nezaschne úplně a jemně se otláčí. Barvička je to nádherná. Světlá nude růžová se zlatými třpytkami, ale že bych si z ní sedla na zadek, to zase ne. Je to škoda, protože Bell umí rtěnky i lépe.

FEEL THE NATURE Light Reflect Lipstick koupíte zde.

Rozjasňovač a bronzer

Pigmenty Quartz a Opal

Pigmenty Quartz a Opal, rtěnky zhora Pure Matte Lipstick, Light Reflect Lipstick a Magma Lip Gloss



Celkově se kolekce FEEL THE NATURE moc povedla, za nejlepší kousek považuji bronzer, ale i ostatní produkty, až na jeden malý přešlap se neskutečně vydařily.
Dekorativka Bell není u mě na blogu žádnou novinkou (další recenze najdete zde) a už teď se můžete těšit na další limitku, kterou vám představím zase někdy příště.

A co vy? Znáte dekorativku Bell Cosmetics? Zkoušeli jste nějaké jejich produkty? 



*Moc děkuji Bell Cosmetics za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Nezkoušela jsem, ale líbí se mi, že jsou přírodnějšího složení. Nejvíce mě zaujala rtěnka, má krásný odstín.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, tak to je boží. Krém na obličej jsem si koupila v jednom kamenném obchodě, ale když jsem si chtěla koupit set na obočí, tak jsem sáhla po internetu. Znám slevový portal kuponozdroj.cz kde nakupuji delší dobu. Znáš tento web? Jestli ne, tak se určitě mrkni. Ušetříš hodně korunek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mám doma lesk, ten je skvělej, pigment v odstínu Opál, ten jsem ještě nezkoušela, teď v létě se moc nelíčím :-) a tekutou rtěnku jsem dala mamce, jí vyhovuje, ale mně teda vůbec nevyhovovala ... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě s emoc líbí ta rtěnková novinka, je barvou pro mě naprosto ideální. Od Bell ještě nic nemám.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat