čtvrtek 11. června 2020

PROFESIONÁLNÍ VLASOVÁ PÉČE, KTERÁ NEZRUINUJE VAŠI PENĚŽENKU?


Vlasy, koruna krásy. A já s tímto tvrzením musím naprosto souhlasit. Moje vlasy jsou odjakživa dlouhé, nikdy jsem je něměla střižené víc než nad ramena, a to už je vážně hodně let. V posledních, no možná už to bude dvacet, přes dvacet let, se řadím mezi dlouhovlásky. Prošla jsem si proměnami, kdy jsem se dostala od přirozené (mé) barvy, přes kuřecí žlutou (tu jsem tehdy vážně oplakala :-D), tmavou barvou z drogerie, až jsem konečně své vlasy nechala barvit výhradně jen v kadeřnictví. A měnit to nehodlám. Nejen, že drogérková barva vlasy ničí, ale bohužel jde jen hodně těžko přebarvit, a na to mám svoji kadeřnici až moc ráda a nechci jí přidělávat práci :-D. Jenže barvou a návštěvou kadeřnice péče o vlasy nekončí, ba naopak, teprve začíná. Vlasy mám dlouhé, v koncích zesvětlené a to si vybralo daň ( jestli vám totiž někdo tvrdí, že zesvětlení vlasům vůbec neublíží, tak pěkně kecá :-D). Vlasy jsou sušší a potřebují častější a kvalitnější péči. Na druhou stránku, lépe se upravují a drží tvar. Moje vlasová péče se donedávna skládala z drogerkových šamponů, kondicionérů a masek, a i když nemohu říct, že jsem s některými byla vyloženě nespokojená, chtěla jsem vyzkoušet něco lepšího. Nechtěla jsem ale utratit za jeden šampon tisícovku, na to jsem až moc velký kolenovrt a šampon je podle mě celkem spotřební věc, za kterou se mi tolik pěněz utrácet nechce. Ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy a třeba jednou, se i k těmhe high end šamponům dopracuji. 
Teď tu mám ale pro vás recenzi na takovou zlatou střední cestu. Vlasovou péči od značky Tigi. Že ji neznáte? Tak čtěte dál, protože tahle vlasovka rozhodně stojí za zkoušku.



TIGI BED HEAD ELASTICATE


Tigi ve svém portfoliu nabízí hned několik řad, já svým vlasům potřebovala dostat pevnost, průžnost a minimalizovat třepení konečků, zároveň jsem ale nechtěla, aby vlasy těžkly, proto jsem volila právě tuhle zelenou řadu Elasticate.



TIGI BED HEAD ELASTICATE STRENGTHENING SHAMPOO || POSILUJÍCÍ A VYŽIVUJÍCÍ ŠAMPON


Nejdůležitější pro mě u šamponů je, aby mi nedráždily mou citlivou pokožku hlavy, několik let jsem trpěla na silnou seboreu, proto si dávám na šampony pozor a při prvních známkách svědění je vyřazuji. Můžu vám říct, že když mi domů dorazil šampon o obsahu 750 ml, měla jsem trochu nahnáno, abych ho mohla používat. Každopádně, už jen kvůli tomuhle faktu nedám tak úplně na první dojem a čekám minimálně měsíc, klidně i dva, jestli si s mou pokožkou šampon sedne. 
Díky bohu, žádné podráždění, svědění nebo nepříjemný pocit jsem během používání nepocítila.

Šampon dobře pění a není potřeba velké množství. Řídím se tím, že než přidat šampon, je lepší vlasy více namočit. Vlasy pořádně umyju, ale nikdy nenechávám šampon působit, pořád je to čistič a i sebelepší čistič vám pokožku hlavy odmastí. Už při smývání je cítit jak jsou vlasy jemné a hebké. I tak ale po šamponu přichází na řadu kondicionér.

Tigi Bed Head Elasticate Strengthening Shampoo 750 ml koupíte zde.


TIGI BED HEAD ELASTICATE STRENGTHENING CONDITIONER || POSILUJÍCÍ A VYŽIVUJÍCÍ KONDICIONÉR


Kondicionér používám vždy, a to i v případě, že mám zrovna šampon, který sám o sobě vlas uhladí. Kondicionér totiž funguje i jako taková rychlo péče, vlas uzamkne a navíc je to hodně dobré rozčesávadlo, takže vlasy netrpí během úpravy. Častým nešvarem kondicionérů bývá to, že po nich vlasy těžknou, to se ale u Tigi neděje.Vlasy mám po tomhle kombu ultra jemné, hladké, zároveň neztrácí objem a ten pocit, kdy si prohrábnete vlasy, ten je, jako když jdete z kadeřnictví.

Tigi Bed Head Elasticate Strengthening Conditioner najdete zde.


TIGI BED HEAD COLOUR GODDESS MIRACLE TREATMENT MASK || MASKA PRO BARVENÉ VLASY


Jak často používáte masku na vlasy? Ja se snažím 1x týdně, ale přiznávám, že ne pokaždé mi to časově vyjde a někdy chci mít celý ten mycí proces rychle za sebou. Jednou za dva týdny ale masku spolehlivě zvládám. Maska na vlasech působí déle, a i když vlas uhladí podobně jako kondicionér, dostane do něj víc výživných látek. Maska od Tigi obsahuje třeba provitamín B5, keratin a oleje, které o vlasy pečují a poskytnou jim výživu. 
Maska by se měla používát především ke na konečkům vlasů a do délek, ale já ji používám téměr až ke kořínkům. Na vlasovou pokožku ji neopoužívám, ale mám ráda ten pocit, že funguje po celé délce vlasu. Vzhledem k tomu, že po ní vlasy neplihnou, tak si i po téhle masce užívám pěkně vzdušných, lesklých a hladkých vlasů.

Tigi Bed Head Colour Goddess Miracle Treatment Mask 200 ml koupíte zde.


TIGI BED HEAD OH BEE HIVE || SUCHÝ ŠAMPON


Suchý šampon není pro každého, já se na něj spoléhám jen v nouzi nejvyšší, nechci svou pokožku hlavy zbytečně přesušovat a radši vlasy uvážu do culíku. Jenže někdy bych potřebovala mít alespoň ještě jeden den vlasy pěkné bez mytí a culík nebo drdol nepřichází v úvahu. Sucháč od Tigi jsem si brala hlavně pro porovnání s mým oblíbeným batisťákem, který známe asi všechny. Tigi je mu docela podobný a dost mu šlape na paty, ale i tak bych ho zařadila na pomyslnou druhou příčku. Vlasy udrží v objemu, ale po pár hodinách už těžknou a je vidět, že bez klasického mytí to zkrátka nepůjde. Bílý filmeček se vsákne a přebytek vyčešete, vlasy dostanou srukturu. Rozhodně není špatný ani drahý, ale pořád je to pro mě dvojka a nejsem si jistá, jestli po něm příště sáhnu. 

Tigi Bed Head Oh Bee Hive 238 ml koupíte zde.



Musím uznat, že celkově jsem z vlasovky Tigi nadšená, šampon za 180 kaček v 750 ml balení, který mým vlasům udělá takovou službu. Tleskám a podobný pocit mám i s kondicionéru i masky. Určitě doporučuji kupovat šampon a kondicionér v kombu, pohlídat si ho můžete zde.
A já omrknu i další řady Tigi. 

A co vy? Jaký je váš oblíbený šampon? Saháte spíš po drogerce nebo volíte profesionální šampony?

*Moc děkuji Elnino za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. O této značce slyším poprvé a zní jako dobrý produkt. Bohužel ho sama nepoužiji, protože mám přírodně kudrnaté vlasy a jejich péče mě stojí "milióny" :D. Ale určitě doporučím známým.
    Mé vlasy mě vyloženě nutí používat profesionální šampony, kondicionery, masky a vůbec. Ale vyplatilo se to. Jako mladší jsem používala kosmetiku z drogerie a to vedlo k tomu, že jsem později musela jít opravdu na krátko, aby se mi vlasy daly dohromady. Fakt prostě je, že stojí za to investovat do vlasové kosmetiky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kudrnaté vlasy vyžadují hodně péče, ale jsou tak nádherné, občas bych taky chtěla být kudrnatá :-)

      Vymazat
  2. Krásný článek a Batiste je pro nas taky top 🙂🙂, ale také ho berem jako nouzovku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, jednou za čas stačí, je zbytečné pokožku hlavy často vysušovat :-)

      Vymazat