úterý 2. června 2020

MARY KAY || VELKÁ RECENZE DEKORATIVKY


Když se mi do rukou dostala kosmetika od Mary Kay poprvé, nejvíce mě zaujala dekorativka. Nádherné odstíny rtěnek, očních stínů, překrásné tvářenky a hlavně bohatý výběr. Stále mám co objevovat.
Dnes se spolu mrkneme na velkou nálož produktů. Obstály v testování? Nebo jsem přeci jen vyšťourala nějakou chybičku?


TIME WISE LUMINOUS 3D FOUNDATION ROZJASŇUJÍCÍ PODKLADOVÁ BÁZE


Taky máte problém najít u make-upu ten správný odstín? Nejste v tom sami. Ono to také není nic jednoduchého, vzhledem k tomu, že v drogerii je sice výběr poměrně široký, ale na odstínech to bohužel docela vázne. V tomhle ohledu rozhodně vyniká poslední make-up od Mary Kay.  Pokud jste sušenka jako já, volte verzi, krásně rozjasní pleť, když nastavíte tvář sluníčku, uvidíte jemňounký odlesk. Pokud je vaše pleť spíše mastnější, Mary Kay si pro vás připravila matující verzi.
Tím ale nekončíme. Výběr podle typu pleti tedy máme.

Dále se vrhneme na výběr podtónu.

  • Teplý - označený písmenkem W - v případě, že je vaše pleť mírně do žluta.
  • Studený - označený písmenkem C - pro narůžovělou pleť.
  • Neutrální - označený písmenkem N - pro pleť bez žádného výrazného podtónu

Poté, co jsme vybrali správný podtón pleti, se můžeme vrhnout na konečný výběr odstínu podle toho, zda je vaše pleť světlejší či tmavší.

Make-up nabízí střední krytí. Pleť sjednotí, nezalézá do pórů ani do vrásek a primer pro mě není nutností. Pleť s ním vypadá velice přirozeně, nemám pocit masky, je lehoučký a výdrž rozhodně není špatná. Nejradši ho zapracovávám štětcem, též od MK, ale použít můžete i houbičku.

TIME WISE Luminous 3D Foundation koupíte zde.



PERFECTING CONCEALER KOREKTOR


 Korektor Mary Kay je lehoučký, přesto však slušně krycí. Skvěle se hodí na oční okolí, kde zastane svou práci perfektně. Nevysušuje a nepociťuji díky němu pocit pnutí. Kruhy pod očima se ztrácí. Nezvýrazňuje vrásky ( což je u korektoru hoooodně důležité) a během dne se příliš nevytrácí. Na pupínky vhodný není. Tam bych volila nějaký hutnější a více krycí korektor, ale pod oči k němu nemám jedinou výtku.

Perfecting Concealer koupíte zde.


EYE PRIMER FIXAČNÍ KRÉM NA OČNÍ MAKE-UP


Dřív jsem báze pod oční stíny v podstatě vůbec nepoužívala, jenže v posledním roce se mi tak trochu zbláznila pleť a víčka se mi začala mastit. S tím samozřejmě dorazil i efekt slitých očních stínů a obtisklé řasenky :-D. Takže tahle báze mi přišla právě vhod.
Stíny se na ní skvěle chytí a drží jako přibité. Nejen, že se neslévají, ale barva drží, nevytrácí se a dokonce ani ta řasenka se mi neobtiskává. Samozřejmě to taky záleží na řasence samotné, ale bází se mi to povedlo pěkně eliminovat.
Nevysušuje víčka, což pro mě byla priorita číslo jedna, protože trpím na šupinky v oblasti očního okolí.

Eye Primer koupíte zde.


CHROMAFUSION TVÁŘENKA


Oční stíny vypsané níže, konturovací pudr odstín Cocoa, tvářenky Desert Rose a Wineberry.

Musím uznat, že tvářenky Chromafusion jsou opravdu hodně pigmentované a je třeba mít při jejich použití lehkou ruku, jinak skončíte s tvářičkama ala Marfuška. Nicméně barvičky nabízí MK nádherné a jsou to skuteční držáci.

Já mám doma Chromafusion tvářenku hned ve dvou odstínech - Desert Rose což je třpytivá spíše tlumená růžová tvářenka, kdežto Wineberry je tmavší, sytější růžová, taktéž třpytivá. Tvářenky nepráší a díky silné pigmentaci vydrží věky.

Chromafusion tvářenky koupíte zde.



CHROMAFUSION KONTUROVACÍ PUDR

S výběrem konturovacího pudru jsem se tak trochu sekla v odstínu :-). Je tedy dost tmavý, což by asi tolik nevadilo, ale vzhledem ke skvělé pigmentaci jsem si nevybrala dobře.
Světlejší odstín, který MK nabízí mi přišel příliš teplý (ale co si budeme povídat, někdy se to z toho monitoru špatně pozná :-D), proto jsem volila tmavší odstín (který je ve finále také dost teplý). 
Je třeba mít velice lehkou ruku a volit huňatý štětec s volnějším chlupem, abyste si nevytvořili na pleti flek. S trochou cviku to není problém, důležité je štětec hodně oklepat. Pochválit musím výdrž, která je podobně jako u tvářenek perfektní.
Ale nakonec po něm nejčastěji sahám jako po očním stínu :-).

Chromafusion konturovací pudr v odstínu Cocoa koupíte zde.


CHROMAFUSION OČNÍ STÍNY

Oční stíny v paletce zhora: Espresso, Hazelnutt, Crystalline.
Spodní řada: Moonstone, Rustic, Golden Mauve, Emerald Noir



Moonstone, Rustic, Golden Mauve, Emerald Noir

Espresso, Hazelnutt, Crystalline
Cocoa bronzer, Desert Rose, Wineberry

Nabídka očních stínů u MK je bohatá. Já se nejčastěji líčím v nude odstínech a podle toho také vypadá můj výběr. Stíny pořídíte v refilech a skládáte si je podle svého výběru do magnetických paletek. Těch najdete u Mary Kay hned několik v různých velikostech i motivech.
Stíny jsou pěkně pigmentované, a to jak ty třpytivé, tak i matné. Dobře se blendí, nejsou křídové a nemám problém je na sebe navrstvit. Třpytivé se mi samozřejmě lépe aplikují prsty, čímž zvýším intenzitu odlesku, ale dají se krásně nanést i štětcem. Neslévají se a barva se během dne nevytrácí.

Chromafusion oční stíny koupíte zde.


KONTUROVACÍ TUŽKA NA OČI

Konturovací tužka na oči MK Deep Brown, MK Black. Konturovací tužka na rty Berry, Red.

Když si pořizuji tužky na oči, vždy se modlím, aby držely, nerozmazávaly se. A tyhle jsou skvělé. Nejen, že jsou perfektně pigmentované, ale po chvilce se uzamknou, a i když jsem je několikrát přejela prsty a snažila se je rozmazat, nehnuly se. Tužku mám hned ve dvou odstínech. Klasickou černou, ta se totiž nikdy neztratí a rovnu jsem si vzala i jednu hnědou pro měkkčí a jemnější pohled.
Tyhle tužky mají ještě jednu výhodu, jsou automatické, a ač jsou poměrně tenké, dají se ještě ořezat, což mi přijde jako geniální nápad, zvlášť pokud chcete vytvořit tenký ocásek.

Konturovací tužku na oči koupíte zde.


TENKÁ KONTUROVACÍ TUŽKA NA OBOČÍ





Bez řasenky, očních stínů, make-upu nebo tvářenky se hravě obejdu, bez čeho ale ne, je obočí. Obočí tvoří rám obličeje a bez obočí si připadám jako bez výrazu (nechápu, jak jsem se vůbec bez namalovaného obočí, kdy obešla :-D). Takže pokud jste byli podobně šikovní jako já a vzali jste do rukou pinzetu a místo obočí si nechali jen čárku, která už nikdy nedorostla, tak vám nezbyde nic jiného, než si dát tu práci a obočí domalovat.
Tužka na obočí Mary Kay je skvělá. Tenoučká a skvěle pigmentovaná. Během dne se nijak nevytrácí, vydrží i nějaké to podrbání obočí. Neškrábe a netrhá chloupky. Jediné, co bych ji vytkla je absence spirálky. Pak by byla naprosto perfektní.
Používám odstín Brunette, který mi dokonale sedí, ale použitelný je pro mě i odstín Dark Brunette.

Konturovací tužku na obočí koupíte zde.



KONTUROVACÍ TUŽKA NA RTY



Zdají se vám konturovací tužky na rty zbytečné? Také je nepoužívám pořád, ale některé odstíny zvlášť u krémových rtěnek, si to žádají. Konturka udrží rtěnku přesně na svém místě. Nedovolí jí, aby se rozpila do jemných vrásek okolo rtů. Některé konturky lze použít i jako dlouhodržící rtěnky. A ano, můžete tak použít i tyhle. Jsou totiž měkké, nemusíte se bát, že si s nimi poškrábete rty, nejsou vůbec suché, přesto se uzamknou a krásně drží. Podobně jako konturovací tužky na oči, i tyhle na rty lze ořezat.

Konturovací tužku na rty koupíte zde.



GELOVÁ POLOLESKLÁ RTĚNKA


Raspberry Ice, Scarlet Red, Apple Berry, Red Smolder

Mám doma několik rtěnek od Mary Kay a musím uznat, že některé odstíny patří mezi mé nejoblíbenější. Rtěnky jsou skvěle pigmentované, barvy syté. Konzistence je krémová, ale ani ta nejčervenější červená se nerozpíjí. Konturku u téhle rtěnky používám zřídkakdy a opravdu jen pro pocit. Rtěnka nezvýrazňuje nedokonalosti, šupinky ba naopak, díky své textuře zvládne ledacos zakrýt, alespoň oproti ultramatným rtěnkám. Rty s ní vypadají šťavnatě a plně.


Polomatná rtěnka v odstínu Apple Berry
Polomatná rtěnka v odstínu Scarlet Red

Kompletní líčení vytvořené pomocí produktů Mary Kay Pleť:
Foundation Primer Sunscreen SPF 15
Time Wise Luminous 3D Foundation Ivory W 120
Perfecting Concealer Light Ivory
Translucent Loose Powder
Konturovací pudr Chromafusion Cocoa
Tvářenka Chromafusion Desert Rose
Rozjasňující kapky Illuminating Drops Golden Horizon
Make-up Finishing Spray

Oči:
Eye Primer
Tužka na oči MK Black
Rozjasňující kapky Illuminating Drops Golden Horizon
Oční stíny Chromafusion - Biscotti, Crystalline, Rose Gold, Rustic, Emerald Noir, Onyx, Hazelnut
Řasenka  Lash Intensity Mascara

Obočí:
Precision Brow Liner - Brunette, Dark Brunette

Rty:
Gelová pololesklá rtěnka Red Smolder
Stejné líčení, jen se rtěnkou v odstínu Raspberry Ice

Gelovou pololesklou rtěnku koupíte zde.



HOUBIČKA NA MAKE-UP



Na houbičku jsem se těšila, protože štětce Mary Kay jsou naprosto dokonalé, další recenze by mohla být právě na ně. Nicméně, z houbičky tak nadšená nejsem. Přijde mi přiliš tvrdá a produkt spíše pohltí než rovnoměrně rozetře. Je to velká škoda. Na první pohled se mi totiž zamlouvala. Doporučit ji ale bohužel nemohu.

Houbičku na make-up koupíte zde.


ŠTĚTEC NA LINKY / KARTÁČEK NA OBOČÍ



Štětinky jsou poměrně pevné a drží tvar. Lze s ním vykreslit dokonalou a přesnou linku. Nejčastěji ho používám na linky vytvořené oční stínem. Stačí štětec namočený do stínů přestříknout fixačním sprejem a máte barevné linky dle libosti.
Bez spirálky na obočí nemohu fungovat a je škoda, že jí není vybavena i tužka na obočí. Pro mě je to velký pomocním při líčení obočí. Nejen, že obočí pročeše, zároveň zjemním přechody zejména u kořene obočí.

Štětec na linky / kartáček na obočí koupíte zde.





Pokud jste dočetli až sem máte můj velký obdiv, dnešní recenze byla vskutku dlouhá, i když jsem se ji snažila ztenčit na minimum :-D. Po dekorativce Mary Kay sahám téměř každý den a těším se na každou novinku. Z těch posledních mě nadchl třeba bronzer z limitované edice v odstínu Copper Glow. Ale o tom zase někdy příště.
Zaujal vás některý z produktů? A taky už si po době rouškové užíváte rtěnky?




*Moc děkuji Mary Kay za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Krásné líčení i produkty. Nejvíce mě asi zaujala ta tužka na obočí. Je to taky produkt, bez kterého se neobejdu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ta tužka je super, tenoučká a krásně pigmentovaná :-)

      Vymazat
  2. Moc krásné produkty, já mám od MK taky spoustu očních stínů a gelových rtěnek, jsou boží! Nejradši mám raspberry ice. Já si nemůžu pomoct, ale tobě sluší opravdu všechno! :-) ano, už si taky užívám konečně rtěnky, jupí! :-)
    Michaela Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raspberry Ice je dokonalý odstín, nádherná růžová :-)

      Vymazat