úterý 16. června 2020

NEJLEPŠÍ PŘÍRODNÍ BB KRÉM? KTERÝ OBSTÁL V TESTOVÁNÍ?


S příchodem rouškové sezóny jsem začala hledat nějaké lehčí a přírodní make-upy, které by mi pod rouškou nedusily pleť, ale zároveň pleť sjednotily a zakryly jemné nedokonalosti.
A jelikož se na trhu vyrojilo opravdu velké množství přírodních BB-ček ( nebo možná jsem jim dřív nevěnovala tolik pozornosti), měla jsem vskutku z čeho vybírat.
A tak jsem si řekla, že bych mohla udělat takovou srovnávačku přírodních bb krémů.

Nejvíce mě zaujala značka Nobilis Tilia, se kterou už jsem měla předchozí, velice dobrou zkušenost. Nicméně mým testováním doposud prošla jen jejich péče. Co se týče dekorativky, byla jsem značkou Nobilis Tilia nepolíbená. Jako dalšího adepta na testování jsem volila značku La Saponaria. Že jste o téhle značce nikdy neslyšeli? I mně byla tahle značka doposud neznámá. Pokud vás zajímá, jak testování dopadlo, čtěte následující řádky.






BB KRÉM S ALOE VERA NOBILIS TILIA


BB krém Nobilis Tilia není na trhu dlouho, v podstatě jsem ho začala testovat jako žhavou novinku. Záměrně jsem objednávala světlejší odstín. Na výběr jsou totiž odstíny jen dva. A ani světlý odstín rozhodně nebude dobrou volbou pro úplné bledulky. Pleti se vcelku přizpůsobí, ale perfektně mi sedl až nyní, v půlce června. Určitě doporučuji nejdříve vyzkoušet vzoreček.


Pleť sjednotí, krytí nečekejte velké, ale od BB-čka naprosto vyhovující. Navíc zakrývám maximálně kruhy pod očima a k tomu používám korektor, nikoli make-up. Nadšené z něj budou ty z vás, které upřednostňujete rozjasněnou pleť. Vhodný bude spíš pro sušenky, normální, maximálně smíšenou pleť. Mastnější bych ho určitě nedoporučovala. Nezvýrazňuje šupinky. Naopak, mám pocit jakoby je přímo zmizíkoval, a to je pro mě obrovské plus. Jsem zvyklá veškeré make-upy fixovat sypkým, transparentním pudrem a stejně to dělám i s tímhle BB-čkem.
Nezalézá do vrásek ani do pórů. Použití báze je zde zcela zbytečné.
Celý den určitě nevydrží, ale vytrácí se velice přirozeně. Vzhledem k tomu, že nejde o krycí make-up, možná vám ani nepřijde, že jste o něj z části přišli. Vypadá totiž jako druhá pleť. Mně na odpolední poupravení stačí jemně zabarvený kompaktní pudr.

Krom jeho dekorativních vlastností má i lákavé složení, najdete v něm například šťávu a gel z aloe vera a také arganový či jojobový olej.



BB Krém  s aloe Vera Nobilis Tilia koupíte zde.



BB KRÉM JAKO SEN LA SAPONARIA 


La Saponaria je pro mě úplnou novinkou. Produkty téhle italské kosmetické značky jsou zcela přírodní a v bio kvalitě.

 Musím uznat, že vybrat odstín přes obrazovku počítače je tak trošku oříšek, La Saponaria nabízí hned 4 odstíny, ale i tak se mi povedlo vybrat o chlup tmavší odstín, než jsem měla v úmyslu. Nakonec jsem ale ráda, vidím to na pár teplých dnů a sedne mi dokonale. Prozatím se tedy musím trochu "přišmrncnout" samoopalovákem, abych dosáhla barvičky, kterou potřebuji pro tohle BB-čko.


I s BB krémem La Saponaria dosáhnete projasnění, ale ne tak výrazné jako u Nobilis Tilia. Troufám si tak říct, že bude vhodnější pro více typů pleti, není totiž tolik "mastné".  Krásně splyne s pletí, vypadá přirozeně, krytí je lehčí střední, pleť sjednotí na jedničku. Ani tohle BB-čko se mi nesráží do vrásek a není ho během dne nijak výrazně poupravovat. 

Najdete v něm například výtažky z granátového jablka nebo kyselinu hyaluronovou

BB krém JAKO SEN La Saponaria koupíte zde.




Hlavní rozdíl mezi těmito BBčky je tedy ve výsledném efektu. Nobilis Tilia je přeci jen o něco "mastnější". Já po něm sahám častěji. Se svou suchou pletí jsem si ho opravdu oblíbila, ale BB La Saponaria lze využít pro více typů pleti. Oba zapracovávám štětcem. Houbičkou zbytečně ztratíte krytí. 
Pro mě to o chup vyhrál BB krém  Nobilis Tilia.

 Přírodní BB krémy a make-upy v poslední době upřednostňuji. Mile mě překvapilo jak dobře na pleti vypadají. Navíc, zde opravdu platí, že podkladový krém - čili make-up, můžete brát skutečně jako součást péče.
A co vy? Zkoušeli jste nějaký přírodní BB-krém nebo make-up? A upřednostňujete spíše lehké krytí nebo vysoké?



Moc děkuji e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Já BB krémy používám ráda v létě a tyto vypadají opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týýjo, ani jsem nevěděla, že Nobiliska dělá i BBčka :-O To bych asi chtěla zkusit! Mi se nejlíp osvědčilo si namíchat odstín sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda míchám odstíny, zvlášť v přechodových obdobích :-)

      Vymazat