čtvrtek 5. března 2020

ARTISTRY STUDIO BANGKOK || DEKORATIVKA INSPIROVANÁ ENERGIÍ THAJSKÉ METROPOLE


Kolekce Artistry Studio Bangkok je inspirovaná energií thajské metropole, pojďte se se mnou podívat, jak v testování dopadla tahle neotřelá a originální řada dekorativní kosmetiky.






ARTISTRY STUDIO BANGKOK || MATNÁ TUŽKA NA RTY 2V1




Rtěnky Artistry umí velice dobře. V jedné z minulých recenzích jste si mohli přečíst o rtěnkách z kolekce My Edition ( zde.), které se mimochodem též velice povedly. Rtěnky z řady Bangkok vypadají podobně, ale pozor, jsou matné. Vynikají perfektní pigmentací a skvělou výdrží. Na rtech jsou pohodlné, příliš nevysušují. Krémovka je samozřejmě pohodlnější, ale i tak nemám s matnou verzí pocit nepohodlí. Rtěnku jsem testovala ve třech odstínech Sunset Goddess , Rose Goddess a Ruby Goddess. Všechny tři odstíny vypadají na rtech fantasticky. Mně se nejvíce líbí jarní korálovka Sunset Goddess.


 Zrovna u tohoto odstínu to chce perfektní rty bez šupinek. Sebemenší šupinku totiž rtěnka zvýrazní. Týká se to jen odstínu Sunset Goddess, jinak jsem s rtěnkami problém neměla. I tak ji to za tu nádhernou barvu odpouštím. Body navíc má i za to, že na rtech zaschne a neobtiskává se a též za pohodlný, automatický obal.

Odstín Rose Goddess
Odstín Sunset Goddess
Odstín Ruby Goddess

Artistry Studio Bangkok matnou tužku na rty koupíte zde.






ARTISTRY STUDIO BANGKOK || BÁZE POD ŘASENKU



Myslela jsem si, že báze pod řasenku mě příliš neokouzlí. Spousta řasenek, které používám dělají perfektní efekt i bez báze, a tak by se mohlo zdát, že je to tak trochu zbytečnost a krok navíc. Jenže, nakonec musím uznat, že tohle je vážně skvělý kousek a bázi používám více než často. Pokud si bázi nanesu pod řasenku, která řasy udělá krásné a husté, s bází je to pak skutečně wau efekt ala mrkací panenka. No a pokud bázi nanesu pod řasenku, která vytváří efekt přirozených řas, který popravdě já moc nemusím, tak s bází dostanou řasy okamžitý objem. Zato ji musím moc pochválit. Konečně totiž vypotřebuji řasenky, které mi příliš nesedly.

Artistry Studio Bangkok bázi pod řasenku koupíte zde.



ARTISTRY STUDIO BANGKOK || KAJALOVÁ TUŽKA NA OČI



V poslední době jsem se opět vrátila k tužkám na oči. Nepoužívám je denně, ale občas ráda sáhnu po nějaké pěkné, barevné. Kajalka od Artistry je moc pěkně pigmentovaná a na víčku se ani nehne. Lze ji použít jako linku, i když je tedy poměrně silná ( já si k ocásku dopomohla štětečkem)  nebo přes celé víčko. Nerozmazává se a i ocásek zůstává přesně tam, kde má. Vydrží v podstatě od časného rána až do večera. 


Artistry Studio Bangkok kajalovou tužku na oči odstín Gilded Amethyst koupíte zde.


KIDS OMEGA-3 || NUTRILITE



Věděli jste, že na Amway.cz seženete i doplňky stravy? Holky dostaly na testování Nutrilite Omega-3 s vitaminem D a musím uznat, že docela rády na chvilku přesedlaly z klasického rybího oleje na žvýkací bonbonky s ovocnou příchutí, i když já tam ten rybí ocásek trochu cítím :-)
Vitamin D je skvělý pro růst a vývoj kostí je dobrý i pro imunitní systém. 
Tyhle žvýkací tabletky by určitě neměly nahrazovat kvalitní a pestrou stravu, je to pouze doplněk stravy, ale sáhněme si do svědomí. Jak často máme na svém jídelníčku ryby a mořské plody a hlavně kolik jich naše ratolesti skutečně sní? Myslím, že u většiny z nás by to mohlo být častěji.


Kids Omega-3 Nutrilite koupíte zde.



Já si nejvíce oblíbila rtěnky, odstín Sunset Goddess je dokonalý a bázi pod řasenku. Ač bych to do ní neřekla, moc mile mě překvapila. 
A pokud vás zajímají novinky od Artistry, určitě mrkněte na jejich stránky, protože na nich najdete novou řadu Artistry Studio Tokio, která se pyšní hravými odstíny. A těšit se samozřejmě můžete i na recenzi, protože já už mám nějaké kousky doma. 

Znáte značku Artistry? Jaký z odstínů rtěnek je váš favorit? 


*Moc děkuji Amway.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

10 komentářů:

  1. Na Tebe sa mi najviac páči odtieň Ruby Goddess a tá fialová očná linka je tiež super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ruby Goddess je moc hezký odstín a tužka drží jako přibitá :-)

      Vymazat
  2. Všechny odstíny rtěnek ti moc sluší :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti sluší všechny ty rtěnky, mají takovou fresh barvu :-) Blog Monica's life

    OdpovědětVymazat
  4. Musím povedať že tie rúže sa mi páčia velmi 👌a odtieň rubby goddes je krásny

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ty rtěnky a taky je mým favoritem jarní odstín. Bohužel moje rty jsou nonstop popraskané, takže tahle rtěnka by mi neslušela :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na popraskané rty holt tyhle rtěnky nejsou, to chce spíš nějakou krémovku :-)

      Vymazat