pondělí 23. března 2020

JUVENA || LUXUSNÍ KOSMETIKA? STOJÍ ZA TO?


Jsou značky, které jsou na mém pomyslném wishlistu už nějaký ten pátek, určitě to máte podobně. Asi rok zpět, jsem narazila na značku Juvena. Luxusní vzhled a velice příznivé recenze. A vidíte to, nakonec jsme si k sobě cestičku našli. Stojí za to sáhnout u téhle kosmetiky hlouběji do kapsy? Nebo jsou to zbytečně vyhozené peníze? Co je to essence a proč používat oční krémy? To vše najdete o pár řádků níž.




JUVENA MIRACLE BOOST ESSENCE || ZKRÁŠLUJÍCÍ PLEŤOVÁ VODA




Přemýšlíte nad tím, co to vlastně essence je a k čemu slouží? Je to první krok v péči o pleť, který následuje po důkladném čištění pleti hned poté, co použijete tonikum. I když vypadá podobně, účel essence je jiný než účel tonika. Tonikem pleť dočistíte a připravíte ji na další péči. Essencí dostanete především do pleti velké množství hydratace.

Jak essenci používat?
Malé množství naliju do dlaní a vklepávám do pleti každý den, ráno i večer. Obvykle několik vrstev po sobě, dokud pleť ochotně bere vláhu. V podstatě napodobuji 7 skin method.
Poté aplikuji svou běžnou péči - sérum a krém nebo olej.


Pleť je díky essenci svěží, hydratovaná, šupinek ubývá. Pocit pnutí mizí. Zanechává jemně lepivý pocit, který ovšem po nanesení dalších produktů mizí.
Essence Juvena nedráždí ani citlivou pokožku. Na obličeji mám místo, kam se mi neustále vrací ložisko ekzému. Někdy mě trápí šupinky, jindy pleť popraská, jindy bolí a někdy svědí, ale letos se mi daří držet stav pod kontrolou oproti letům předešlým. A to právě díky dobré péči.
Pár měsíců zpět jsem tenhle krok úplně vynechávala, nicméně změna je na pleti znát. Není to má první essence, ale z těch, které prošly mýma rukama, je nejpovedenější.
Pravda, není nejlevnější, ale vydrží velmi dlouho. Troufám si říct, že mi na poličce vydrží možná i 5-6 měsíců při pravidelném používání.

Juvena Miracle Boost Essence 125 ml koupíte zde.


 JUVENA SKIN REJUVENATE NOURISHING || PROTIVRÁSKOVÝ OČNÍ KRÉM




Používáte oční krémy? Já s nimi začínala někdy ve 22 letech a od té doby (dnes už je mi 30) bez nich nedám ani ránu. Kůže v oblasti očního okolí je tenčí než na zbytku obličeje, je velice jemná, citlivá, rychleji stárne a tvoří se na ní vrásky i v nízkém věku. Mé oční okolí je na můj věk povolené, vrásčité, často se mi přímo na víčkách tvoří ekzém a šupinky a leckdy jsem nucena sáhnout po masti z lékárny. Mé oční okolí tedy potřebuje náležitou péči.


Krém Juvena je velice lehoučký, lehce se roztírá a rychle se i vstřebává. Na to jak je lehký, zvládne poskytnout dostatečnou výživu. Zároveň perfektně hydratuje a vyhlazuje jemné vrásky. S make-upem si skvěle rozumí. Nedrolí se. Nedráždí ani citlivá víčka a já jsem díky němu již delší dobu bez otravných šupinek (asi si dovedete představit, že šupinky na víčkách nejsou nic příjemného, nemůžete si pak oči ani příliš nalíčit :-D). 

Krém není parfemovaný, za což má body nahoru, je neskutečně příjemný a zkrátka a dobře, jedním slovem perfektní. 

Juvena Skin Rejuvenate Nourishing 15 ml koupíte zde.



Jak oční krém, tak i essenci od téhle švýcarské značky mohu vřele doporučit. Kombo vhodné nejen pro suchou, ale také pro stárnoucí pleť s vráskami používám denně a ráda bych svou péči obohatila i o další produkty z řady Rejuvenate, ostatně na některé můžete mrknout zde.
Čas nezastavíme, ale se správně zvolenými produkty ho můžeme alespoň trochu zpomalit. 


A co vy? Jakou péči proti vráskám používáte? A znáte značku Juvena? Věděli jste, že produkty téhle značky si můžete za skvělé ceny pořídit na e-shopu ELNINO.CZ





*Moc děkuji e-shopu Elnino.cz za poskytnutí produktů k recenzi.


4 komentáře:

  1. Terka, oba produkty vyzerajú dobre. Momentálne by som podľa Tvojej recenzii asi viac siahla po esencii. Protivraskovú starostlivosť riešim dosť, hydratácia je jednou z dôležitých kritérií.

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty proti vráskám zatím nepoužívám, spíše se zaměřuji na hydrataci. A značku Jevena jsem doposud neznala. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydratace je důležitá i v boji proti vráskám, takže super začátek :-)

      Vymazat