pondělí 24. února 2020

OSVĚŽUJÍCÍ DOMÁCÍ LÁZNĚ S RYOREM


Jaro se blíží, zaplať pánbůh za to, a s blížícím se jarem dávám přednost svěžím, odlehčeným vůním. Dost bylo perníčků a jablíčka se skořicí. Citrónová tráva ve mně přímo evokuje jarní  svěžest. Balíček s peelingem a sprcháčem v téhle vůni mě tedy moc potěšil. O to víc, že peeling Ryor už jsem zkoušela a věděla jsem, že je perfektní.



ZJEMŇUJÍCÍ CUKROVÝ PEELING LEMONGRASS


Snad omluvíte vánoční tématiku fotek, ale balíček zkrátka dorazil jako vánoční a už je téměř spotřebováný :-D

Tělové peelingy jsou moje oblíbená součást tělové péče a o to víc, pokud jsou abrazivní částečky naloženy v oleji. Odpadá tak totiž následné mazání ( zase něco pro lenošky :-D ). Abrazivní částečky - v tomto případě cukr, jsou velké tak akorát, Ryor si nechává vyrobit svou vlastní velikost cukru. Není to ani krystal ani krupice, zkrátka něco mezi. Tak aby byl abrazivní účinek dokonalý. 
Pokud je vaše pokožka citlivější, volila bych právě spíš cukrový než solný peeling. Nebude vás pálit na podrážděných místech a lze ho použít i po holení. 
Jeho osvěžující vůně je pak jen třešničkou na dortu.

Zjemňující cukrový peeling Lemongrass koupíte zde.



OSVĚŽUJÍCÍ SPRCHOVÝ GEL LEMONGRASS



Sprcháčů u mě na blogu moc neuvídíte, je jich tu poskromnu, a má to i svůj důvod. Pokud není sprchový gel něčím speciální, nedávám ho sem. Gel od Ryoru si tu své místečko ale zaslouží. Už jen proto, že ho můžete vyžít i jako gel na intimní hygienu. A takový "pipigel" jak já s oblibou říkám si své místo v koupelně vždycky najde. Gel navíc nevysušuje pokožku, příjemně pění a nádherně voní. 

Osvěžující sprchový gel Lemongrass koupíte zde





Peeling i sprchový gel můžete pořídit zvlášť nebo dohromady v dárkovém balení :-) 
Co vy a Ryor? Všimli jste si , že tahle ikonická česká značka neusíná na vavřínech a chrlí jednu novinku za druhou? Mimochodem, kromě e-shopu, Ryor můžete očíhnout i v klasických drogeriích nebo i v těch menších drogerkách v malých městech, kde najdete snad úplně všechno. Tak i tam občas Ryor mívá stojany plné pokladů.


*Moc děkuji Ryoru za poskytnutí produktů k recenzi.


4 komentáře: