úterý 7. ledna 2020

DERMACOL || JEDNODUCHÉ KONTUROVÁNÍ S DERMACOLEM


Tak tu máme opět začátek nového roku a s ním i první recenzi. Přiznávám, že Vánoce pro mě byly zkrátka a dobře "hodně klidové", a tak jsem na počítač téměř nesáhla. Dokonce jsem minimalizovala i sociální sítě a na Instagram ( tady můžete omrknout můj profil ) jsem chodila převážně jen tak " na kukačku ". Nastal ale opět čas na nějaký ten režim, a i když mě to povalování bavilo( no, povalování, se dvěma cácorkama to až tak povalování nebylo :-D ), je u konce.

No a protože tu dlouho nebyla žádná dekorativka, půjdeme spolu omrknout značku Dermacol. Jak se povedla jejich konturovací paletka? A jsou štětce ve spolupráci s blogerskou ikonou Petrou Lovely Hair opravdu tak dokonalé?




CONTOUR PALETTE 1




Taky milujete konturovací trend? Já už si ani nedokážu představit, že bych ve své každodenní líčící rutině tento krok vynechala. Ne, že bych konturovala jakkoliv výrazně, jsem spíše pro jemnější a přirozenější look. Ale díky konturám obličej vypadá plastičtěji, obzvlášť pokud sáhnu po více krycím make-upu ( navíc se dá i ledacos ukrýt :-D )


V paletce najdete dva konturovací odstíny. Jeden teplejší. Vhodnější spíš na letní období jako bronzer a druhý studenější, pro mě použitelnější barvička. Nechybí ani rozjasňovač. Obsahuje lesk i jemné třpytky a klasický pudr, který můžete využít třeba k zapudrování korektoru pod očima.

Paletka je poměrně multifunkční. Nenechte se zmást, pokud na obalu vidíte nápis konturovací. Neznamená to, že ji nelze použít i jinak. Tmavší, studenější pudr, díky tomu, že je velmi slušně pigmentovaný, můžete použít i na obočí a každý z odstínů i jako oční stíny.
Výdrž vůbec není špatná, paletka nepráší a na pleti neflekatí.


Dermacol Contour Palette 1 koupíte zde.



ŠTĚTCE PETRA LOVELY HAIR 




Bez štětců to už snad ani nejde. Už si nevzpomínám, kdy jsem si pořídila svůj první štětec. Je to hodně, hodně dávno. A co si budeme povídat, za tu dobu šel vývoj štětců hodně dopředu. Jako včera si pamatuji, že jsem v drogerce kupovala kousavé a pichlavé štětce a připadala si světově :-D No... už je to hodně let...
Teď, když jdu do té stejné drogerky, najdu tam spoustu skvělých a hebkých štětců. Patří mezi ně i tyhle. Toužila jsem po nich, už když je Petra Lovely Hair vypiplala do dokonalosti a měla je pod svou značkou. Uplynulo pár let, štětce se přejmenovaly, nyní se honosí značkou Dermacol a najdete je v každé větší drogerii. 
A tak jsem ráda, že se mohou vyjímat v mojí skromné sbírce.


 KONTUROVACÍ ŠTĚTEC || D53 BRUSH POWDER & CONTOURING





Na konturování jsem doposud používala úplně jiný typ štětce, ale musím uznat, že tenhle tvar je skutečně promyšlený. Štětec není zbytečně velký, dá se s ním pracovat poměrně precizně. Štětiny jsou ultra hebké a hustě vsazené. Prala jsem ho nespočetněkrát a chlupy drží jako přibité. 


Používám ho především na konturovací pudr a bronzer. Ale je všestranný a nebojte se ho použít i jinak. Nanášet  s ním můžete i tvářenku, aplikovat rozjasňovač nebo třeba pleť během dne přepudrovat. 

Štětec na konturování D53 koupíte zde..



ŠTĚTEC NA ROZJASŇOVAČ ||  D59 FUN BRUSH




Tenhle "vějířek" používám na rozjasňovač. Krásně ho rozprostře na vršku lícních kostí. Vytváří jemné, velice přirozené přechody. Doporučila bych ho i začátečníkům, protože je jednoduší s ním mít lehkou ruku, nepřeženete to sním, jako s jinými typy štětců vhodných na rozjasňovače.


Můžete ho samozřejmě použít i na oprášení zbytků stínů pod očima, ale já si na příliš výrazné oční stíny nepotrpím, a tak ani nemám co oprašovat. 

Štětec na rozjasňovač D59 Fun Brush koupíte zde.




Suma sumárum, tohle se Dermacolu povedlo, musím pochválit jak štětce, tak i moc povedenou konturovací paletku. Dermacolích novinek mám pro vás přichystaných mnohem víc a těším se, až vám je tady na blogu ukážu. Těšit se můžete třeba na jejich novinkový make-up nebo rozjasňující paletku. 

A co vy? Jaký produkt máte od Dermacolu nejradši? Jaké jsou vaše topky? Já třeba miluji jejich fixační sypký pudr nebo 16 h Lip Colour - neslíbatelnou rtěnku ( mám ji doma hned v několika odstínech :-D )




*Moc děkuji Dermacol za poskytnutí produktů k recenzi.

2 komentáře:

  1. Tato paletka mě hodně zaujala, mám podobné multifunkční produkty ráda. ještě jsem u tebe na IG koukala i na rozjasňující paletku :-)

    OdpovědětVymazat