úterý 21. ledna 2020

BENEFIT || NOVINKA NA OBOČÍ OD BENEFITU - JAK DOPADL V TESTOVÁNÍ BROW STYLER?


Protože obočí dělá den... Ne vážně, ještě pár let zpátky jsem si obočí vůbec nemalovala, jenže trendy se posunuly jiným směrem ( v tomhle ohledu opravdu lepším směrem) a já vykresluji obočko každý den. Ať už je pondělí nebo neděle a já se třeba taky ve finále nikam nechystám... :-D Proč? Protože se cítím líp. Možná jako spousta z vás, i já si kdysi vytrhala obočí až příliš a už nikdy nedorostlo... Kéž by to tak fungovalo i s chloupky na nohou :-D. Přemýšlela jsem i nad microbladingem, viděla jsem spoustu skvělých prací, ale pořád ve mě šťourá červíček. Co když se mi po x letech přestane líbit tvar, budu ho chtít změnit. Nebo mi špatně chytne barva, nebo mi naopak barva vypadá a já vytáhnu nemalý peníz úplně zbytečně? A nebo úplně nejhůř, co když se obočí zkrátka a dobře nepovede? 
Všechny tyhle případy, které jsou poměrně reálné a mohou se stát, mě vedou ke každodenní rutině vykreslování obočí. Za ty roky už mi to jde docela od ruky a netrvá mi to ani příliš dlouho ( pokud teda vyloženě nechci a nedávám si opravdu záležet).


Na trhu se neustále objevují nové a nové přípravky na obočí. Dneska už si vybere skutečně každý. Obočí můžete dokreslovat tužkou, stíny, pomádou nebo třeba řasenkou. Jednou z posledních novinek je i Brow Styler od Benefitu. To že je Benefit přes obočí machr asi zmiňovat nemusím, jejich produkty jsou ikonické a máloco předčí jejich ikonickou tužku Precisely, My Brow Pencil, jak je na tom ale jejich Brow Styler? Je to opět pecka nebo se na něm najdou i nějaké ty mouchy? 





BROW STYLER



Tužka nebo stín? A nebo rovnou obojí? Já si hodně dlouhou dobu vykreslovala obočí pomocí tužky a stínu. Benefit to spojil do jednoho produktu a zrodil se Brow Styler. Na jedné straně najdete tužku, na druhé pudrový stín.


Tužka je, jak už u Benefitu bývá zvykem, skvěle pigmentovaná. Tvarem mi trochu připomíná Goof Proof Brow Pencil, i když tužky nejsou totožné, obě jsou silnější, zkrátka, nejedná se o mikrotužku. S tím může mít leckdo problém. Nevykreslíte tedy jednotlivé chloupky, nicméně precizní ostré hrany ano, stačí jen tužku natočit podle potřeby. Výhodou je rychlé vyplnění celého obočí, které, přiznejme si, s mikrotužkou trvá poměrně dlouho. Díky tomu se i tužka nespotřebuje tak rychle. Výdrž je standardně u Benefitu perfektní a obočí vám bez problému vydrží celý den.


Na druhé straně najdete sypký pudrový stín s aplikátorem... jak to říct... tyčinkovým? :-D :-D Nevím, posuďte sami. Stínem můžete obočí buď vybarvit, nebo kompletně celé vykreslit. Pigmentace je opět perfektní. Aplikátor je přesný a vykreslíte s ním i tenký ocásek, pokud se vám to nepodaří se silnější tužkou. Než ale začnete obočí vykreslovat, nezapomeňte pořádně oklepat nebo sfouknout aplikátor. Párkrát se mi už totiž stalo, že mi stín napadal pod oko a já se ho snažila opatrně odstranit štětcem, a hrozila se, že si zničím celý make-up. Takže pamatujte. Aplikátor vždycky sfoukněte.
Na tomhle kombu bych ještě ocenila malou spirálku. U kořene nosu si obočí vyčesávám, abych zmírnila přechody, ale je mi jasné, že spirálka už se Benefitu do jednoho dvouproduktu nevešla. Na druhou stránku, jemné přechody lze vytvořit pomocí stínu a aplikátoru. Prostě jen nenaberete žádnou barvu, rozmažete tu, která vám zbyde na aplikátoru.

Tenhle tah nebyl od Benefitu vůbec špatný, kombinace stínu a tužky je skvělá a hlavně, výdrž je perfektní. Nespotřebovává se tak rychle jako Precisely, My Brow Pencil, ale oproti ikonické tužce má i pár nevýhod. Obočko se s ním dá ale vykreslit dokonale. 



Já mám doma odstín 3, což je mírně teplejší hnědá, víc by mi seděl asi odstín 3,5, který je víc neutrální, ale i s trojkou se dá skvěle pracovat. 


Benefit Brow Styler koupíte zde.



Co na obočí používáte vy? A zkoušeli jste i něco od Benefitu? 






*Moc děkuji Benefitu za poskytnutí produktu k recenzi.

9 komentářů:

  1. Používám produkt od Artistry z kolekce Studio Paris. Odstín karamel. Nyní se těším na novou kolekci Studio Tokyo,kde bude nový produkt, který bude jako mikroblading. Nemůžu se dočkat 24.2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že je super, nějaké věci od Artistry už jsem zkoušela :-)

      Vymazat
  2. Produkty na obočí od Benefitu jsou pro mě naprosto top a zvažuji koupi i téhle jejich novinky, je to jeden z mála jejich produktů na obočí, který mi ve sbírce chybí :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji jejich věcičky na obočí :-D nejradši mám asi precisely, my brow pencil a ka brow :-)

      Vymazat
  3. Od Benefitu jsem ještě nic neměla. Na své obočí používám tužky od Essence, které mi barevně sedí a jsem s nimi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, pokud jsi našla věc, která Ti na obočí sedne, tak je to ta nejlepší možnost :-)

      Vymazat
  4. Vždy som chcela vyskúšať radu na obočie od Benefitu, tie produkty vyzerajú naozaj skvelo :) Avšak stále som verná a najviac spokojná s mojou ceruzkou na obočie od Catrice, ktorú si neviem vynachváliť a už ani sama neviem, koľkú v poradí mám :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Mně ta část s tím pudrem fakt nevyhovuje, a tužka je na mě hodně tlustá. No, zůstávám věrná kabrow a precisely ��

    **Shelf Of Beauty blog**Shelf of Beauty IG **

    OdpovědětVymazat
  6. Na mě je ta tužka poměrně dost silná (mám ten goof proof a jako.. fakt mi to s tim nejde:D) a pudr to už vůbec. Raději zůstávám u klasik jako je Ka Brow a Precisely my brow :)

    OdpovědětVymazat