úterý 1. října 2019

ECO BY SONYA || JAK SI UDRŽET ZDRAVĚ OPÁLENOU POKOŽKU OBLIČEJE?


Léto už je nenávratně u konce a o slovo se hlásí podzim. Sluníčka už si moc neužijeme. Pokud se ale nechcete rozloučit s bronzovým opálením, určitě čtěte další řádky.

Už v minulém článku, který se týkal samoopalování jsem vám psala, že ač už se na sluníčku dlouhé hodiny negriluji, opálené pokožce holduji stále. Bronzová pokožka totiž dokáže alespoň trochu zamaskovat nedokonalosti a má takový zdravý šmrnc.
Na obličej jsem až doposud používala přípravky, které jsou určené především na tělo. Nikdy jsem s nimi neměla problém a popravdě mě ani nenapadlo používat speciální samoopalovák i na obličej.
Jenže, když se mi dostala do ruky samoopalovací voda Eco by Sonya, okamžitě jsem změnila názor.






ECO BY SONYA

FACE TAN WATER - SAMOOPALOVACÍ VODA NA OBLIČEJ



S touhle samoopalovací vodou docílíte krásného přirozeného opálení, intenzitu si můžete navolit sami. Po prvním použití pleť vypadá zdravěji, je sjednocená a jemně opálená. Pokud je na vás opálení příliš slabé, hned druhý den můžete pokračovat dalším "nátěrem". Mně se osvědčilo použití 3x až 4x do týdne, většinou tedy obden ( pokud nezapomenu :-D ).

Jak samoopalovací vodu aplikovat?

Buď si můžete vodu nalít přímo do dlaní a rozetřít na obličej. Nebo je tu druhá možnost, která je podle mě praktičtější. Vodu nalijete na vatový tamponek a rozetřete, vyhnete se tak i nechtěnému zabarvení rukou. I když, co si budeme povídat, samoopalovací voda není až tolik intenzivní jako třeba pěna od téže značky. V klidu ji tedy umyjete vodou a mýdlem.
Vodu vždy aplikujte na vyčištěnou pokožku. Lze ji aplikovat bez nutnosti dalšího použití krémů, olejů apod.
Naopak, díky oleji by vám mohla voda i hůře "chytnout". 

Jak to dělám já? Aneb, mám několik způsobů

  •  Vyčištěnou pleť přestříkám termální nebo květovou vodou, nechám ji vstřebat a následně aplikuji samoopalovací vodu. Samoopalovací voda obsahuje i pečující hydratační složky včetně kyseliny hyaluronové. Nemám tedy přílišné nutkání se dále namazat. Přesto však, namazaná se cítím mnohem lépe. Krém či olej pak aplikuji těsně před spaním. Nutnost to však není.
  • Na vyčištěnou pleť aplikuji hydratační masku (nejčastěji plátýnkovou), poté pleť přetřu samoopalovací vodou, a takto nechám až do rána.

Recenzi na samoopalovací pěnu už jsem psala, můžete si ji přečíst zde.

Pro koho je samoopalovací voda vhodná? 

Samoopalovací voda je vhodná pro všechny typy pleti, ať už suchou nebo mastnou. Díky kyselině hyaluronové zůstává pleť hydratovaná, vypnutá a vyhlazená. Napomáhá tvorbě kolagenu. 
Olej růžového geránia je skvělý pro mastnější pleť, vyrovnává produkci mazu, a tím přispívá jak sušším částem pleti, tak i těm mastnějším. Pomáhá léčit akné, vyrážky a ekzémy. V samoopalovací vodě najdete i olej z kúry pomeranče, který pleti zajistí dostatek vitamínů a minerálů, napomáhá proti černým tečkám
Voda je čistě přírodní, používat ji tak mohou i těhotné nebo kojící maminky.

Za jak dlouho docílím opálení ?

Výrobce udává 8 hodin. Nikdy jsem to neměřila, ale když se s ní večer natřu, ráno vypadá moje pleť lehce a přirozeně opálená. Pokud chci dosáhnout silnějšího opálení, pokračuji i následující večer. Jinak postačí aplikace jednou za dva až tři dny v závislosti na tom, jakými prostředky, jak často a jak důkladně pleť čistíte. Jednoduše řečeno, pokud pleť čistíte pleťovým olejem nebo mlékem, tak vám opálení vydrží déle, než když používáte nějaký typ mechanického kartáčku nebo pleť často "brousíte" peelingem. I ten má svůj význam a vždy ho před samoopalováním doporučuji, ne však u obličeje 4 x do týdne:-D. Pokožka obličeje je přeci jen citlivější.


Další výhody samoopalovací vody?

  • Pokud trpíte na suchá místa a samoopalovacích přípravků se vysloveně bojíte, tak tohle pro vás bude ideální volba. Nejen, že si intenzitu opálení volíte sami, pokožka vypadá přirozeně, ale hlavně,  nemusíte se bát nevzhledných fleků. Ani jednou se mi nestalo, že bych někde měla byť malinkatý flíček. Nezvýrazňuje suchá místa, a že já na ně skutečně trpím. Pozor při aplikaci si příliš dávat nemusíte, ani já nepřemýšlím nad tím, jestli mám někde vodičky víc nebo míň. Zkrátka a dobře, pokapu tamponek, rozetřu a hotovo.



  • Pokud se chcete zeptat jestli "smrdí" jako klasický samoopalovák, tak nesmrdí, ne tolik, ale pokud máte citlivý nos, takový jemný "samoopalovací" závan ucítíte, ne však tolik intenzivní.



  • Balení vydrží neskutečně dlouho. Pokud se vám zdá dražší, tak v tom nejste sami. I mně se tahle samoopalovací vodička zdála drahá, nicméně vydrží věky a je to jeden z produktů, který ihned po tom, co ho spotřebuji, objednám znovu.

  • Není to jen obyčejný samoopalovák, ale obsahuje i spoustu pěstících látek, pleti tak dodáte nejen opálení, ale především péči.

Face Tan Water - samoopalovací vodu na obličej Eco By Sonya 100 ml koupíte za 950 Kč zde.


Opálení po prvním nánosu, pleť vypadá jemně a přirozeně opálená, navíc barevně sjednocená. Fotka je bez make-upu, namalované mám jen obočí.


Udržujete si nějakým způsobem bronzové letní opálení a používáte samoopalovák speciálně na obličej? 

 


*Moc děkuji e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktu k recenzi.

6 komentářů:

  1. Samoopalovací krémy teď vůbec nepoužívám, ale kdysi jsem nějaké zkoušela. Líbí se mi, že můžeš vypadat opáleně i přes zimu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezesporu velká výhoda, já opálení miluji, ale po zkušenosti se solárkem sahám po samoopalováku, ale taky ne vždy :-)

      Vymazat
  2. Já ty samoopalováky nepoužívám právě kvůli tomu zatuchlému odéru. Ale musím říct, že mě zaujal :-) teď mi stejně kouká ze svetrů jenom hlava, tak bych ho použila jen na ten obličej, ale ta cena... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je opravdu vyšší, ale opravdu vydrží dlouho :-)

      Vymazat
  3. Já už se hodně krát dívala na tento produkt, ale odrazuje mě cena. Raději sáhnu po levnější kategorii, která mi vyhovuje :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Samoopalovací krémy moc nemusím, ale tohle bych ještě i vyzkoušela 😊.

    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat