středa 4. ledna 2017

Svěží pocit s deodorantem Fenjal Vitality



Dnes to bude spíše taková rychlorecenze,  a tentokrát na deodorant Fenjal.
Je až s podivem , jak se u mě deodoranty hromadí a přes zimní období vyřadily mé oblíbené antiperspiranty, je to spíše vždy o náhodě a někdy jsem za tu náhodu ráda, protože mohu objevit fajn produkt, který bych si sama nekoupila.


Deodorant jako takový nezabrání pocení, ale zabrání tomu , aby jste ....jak to říct ... :-D nesmrděly :-D , ale krásně voněly.
Dříve jsem byla spíše skeptická, to přiznávám, ale s tímto deodorantem nemám žádný problém.
Balení je mi sympatické , forma spreje je mi přednější, nemám moc  ráda mokrý pocit v podpaží po použití kuličky a tuhé deodoranty mi přijdou trošku nehygienické. Sprej je pro mě ta nejlepší volba, je svěží a hned zaschne.

Co mě baví na tomto produktu je jeho vůně, krásná fresh vůně bez toho aniž byste se zadusily v malém prostoru koupelny, to je jeho velké plus. Já se během dne ráda přestříknu, ale není to potřeba , je to spíš o pocitu, jsem tak prostě zvyklá, ale nutné to není.
Jsem v posledním měsíci těhotenství a tak jsem neměla možnost deodorant vyzkoušet třeba při sportu, ale na takové to běžné fungování během dne je určitě super a mohu ho doporučit.

2 komentáře:

  1. Mě by celkem zajímalo složení, jinak jsem měla od této značky sprchové mléko a bylo naprosto top a ta vůně, prostě nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na složení zkus kdyžtak mrknout na stránky Fenjal, třeba tam bude :-) Sprchové mléko určitě vyzkouším já měla sprchový gel a tělové mléko a také super.

      Vymazat