pondělí 16. ledna 2017

Krém na ruce Dermacol Natural



Přes zimu spotřebovávám krémy na ruce neskutečnou rychlostí a ráda zkouším ty , které jsem ještě neměla.
Tentokrát jsem vsadila na Dermacol. Dermacol, co se týče pečující kosmetiky moc prozkoumaný nemám , preferuji spíše dekorativku a sprcháče, takže jsem byla docela zvědavá jaký krém bude.


Krém je v klasické tubičce o obsahu 100ml, což mi přijde pohodlné a mohu si ho vzít i do kabelky.
Na obalu jsem si přečetla , že by měl být mandlový , ale parfemace tomu vůbec neodpovídá, teda ne že by nevoněl hezky, ale čekala jsem něco jiného a mandle v něm necítím ani co by se za nehet vešlo.
Je to spíše taková vůně ala parfém, docela silná, tak pozor, jestli takovéhle silné vůně nemusíte , tohle nebude nic pro vás.

Co se týče konzistence , ta je ok, není ani moc hutný, ale zároveň nestéká. Výživa, řekla bych tak průměrná, možná lepší průměr, kdybych to měla porovnat s krémem na ruce z Lidlu, o kterém jsem psala minule zde ,tak se mi ten z Lidlu zdál výživnější, tento však také není špatný. Rychle se vsakuje a na pokožce rukou taktéž udělá jemný ochranný filmeček.
Suma Sumárum krém není špatný, svou službu zastane, ale určitě se dají najít i lepší kousky ve stejné cenové kategorii.

6 komentářů:

  1. Krémů na ruce není nikdy dost. Tento jsem ještě neviděla, naposledy jsem zkusila od Dermacol krém na ruce s vůní třešní, ten byl super :) Jinak na ten z Lidlu se musím podívat, nemají vůbec špatný věci v kosmetice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém v Lidlu nemají ve stále nabídce, ale dost často v těch jejich týdnech :-)

      Vymazat
  2. Mne tento krém prišiel príliš mastný, a to ja nemusím. Pozitívom bola akurát krásna vôňa. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastný? mně právě přijde, že se rychle vsákne, a tu vůni bych radši po těch mandlích :-D

      Vymazat
  3. Tiež si myslím, pre mňa to bol taký priemer až podpriemer, sú skrátka aj lepšie.

    OdpovědětVymazat