pátek 20. ledna 2017

Krémová rtěnka Rimmel

Další rtěnka , kterou hodně ráda používám je od značky Rimmel z kolekce Lasting Finish by Kate v odstínu 05.
Je to taková tmavší růžovka a díky jejímu odstínu jí nosím celoročně, většinou mám rtěnky tak trošku rozdělené podle období, tuto ale můžu jak přes zimu , tak i přes léto.




Sice teď frčí spíše matné rtěnky, já mám ráda i ty krémové a to především kvůli jejich komfortnímu nošení. Rtěnku na rtech téměř necítím a spíše i zapomínám, že  jí mám. Je to vcelku držák, bez problému se mnou dá celé dopoledne a když se začne vytrácet, je to přirozené , nerozpíjí se , ale i tak pod ni nosím konturku, přeci jen si přijdu jistější a nemusím tak často své rty kontrolovat. Nezvýrazňuje nedokonalosti, nezalézá do vrásek a pigmentace je více než slušná.
Obecně si myslím, že rtěnky Rimmel jsou moc dobré , ráda je používám a často se k nim vracím.





2 komentáře:

  1. Pěkný odstín :) Já mám od Rimmel jen jednu a to matnou rtěnku, která je docela fajn, akorát přirozeně více zvýrazňuje nedokonalosti na rtech. Konturka je Red Blush? :)

    OdpovědětVymazat