pondělí 24. října 2016

Oválný štětec ?



Oválné štětce jsou momentálně docela hit a ani já nejsem výjimkou a nějaký ten kousek jsem si musela pořídit. Kupovala jsem ho na Aliexpressu asi za 2 dolary.
Rozhodně mě to táhlo za štětcem na make-up, věděla jsem , že štětce na oči mám radši klasické a tak by mi tyto doma jen ležely. Nevolila jsem ani tu největší velikost ,abych se lépe dostala do míst okolo očí či nosu.

A co mi tedy dorazilo ? Co musím na štětci vyzdvihnout jsou jeho ultra jemné štětiny a hustota.  Make-up bleskurychle roztírá. Finish dělá pěkný , přirozený, nikde nevytváří šmouhy.
Je sice trošku špatně zastřižený :-D No ale co bych čekala za 2 dolary, naštěstí nikde nic netrčí a neškrábe.

Pořizovala jsem si štětec s černou rukojetí, ta je plastová a ohebná, manipuluje se mi s ní bez potíží.
Nejsem žádný štětkoodborník, ale tento za sebe mohu doporučit, za málo peněz hodně muziky.

Žádné komentáře:

Okomentovat