středa 19. října 2016

Jak na strie v těhotenství?



Měsíce ubíhají jako voda a mé těhotenské bříško potřebuje stále více péče, kůže se napíná a i když se pravidelně mažu tělovými mléky, přece jen už je to málo.  A nikdo z nás nechce nevzhledné strie.
Pokud nemáte sklony k tvorbě striím nejspíš si vystačíte třeba s kokosovým olejem , stejně tak jako já v prvním těhotenství, nicméně tentokrát jsem zvolila silnější kalibr v podobě Bi-Oilu.
Jistě jste o něm už slyšeli, je na trhu již celkem dlouho , nevýhodou je vyšší cena, otázka je jestli za to stojí? V příbalovém letáku informují , na co vše můžete Bi-Oil použít a to samozřejmě na jizvy , strie , na stárnoucí a dehydratovanou pokožku, ale co mě překvapilo dá se použít i na  sjednocení odstínu pokožky, na pigmentové skvrny způsobené hormonálními výkyvy, zesvětláním pokožky či nadměrného vystavení sluncem.
Já ho používám pouze na bříško a boky.

Parfemace je moc příjemná, nevtíravá , nic silného co by vás obtěžovalo. Konzistenčně je to klasický olej, příjemně se roztírá a stačí ho malé množství. Pokožka je po něm příjemně promaštěná a hydratovaná, nepne,  nesvědí. Nanáší se 2x děnně , ráno a večer a musím uznat , že pokud si ho namažu po večerní koupeli , cítím jemné promaštění i ráno po probuzení, a to se stává málokdy.
Olej tedy si tedy nemohu vynachválit , strie se mi prozatím žádné nedělají, ale ještě nejsem na konci těhotenství a je pravda, že k tvorbě striím nemám až takové sklony a genetické předpoklady, jinými slovy, pokud je má vaše maminka, tak se naložte do oleje a opravdu bych si Bi-Oil pořídila, byť pořizovací cena je vyšší, ale i když vás třeba neochrání na 100% určitě budete maximálně spokojené.

2 komentáře:

  1. Me bioil ani kokosovy olej na strie nepomohl :-\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je hodně zakódováno v genetice i tak si myslím, že mazání je důležité, kolikrát vyloženě cítím jak mě pupek pne :-D

      Vymazat