pondělí 17. října 2016

Modrá je dobrá



Ano , ano zase tu mám jeden gellak z Aliexpressu, pokaždé když něco objednáváme ,nějaký si do košíku nacpu, no nekupte to za dolar či dva.
Tentokrát jsem sháněla modrý, čekala jsem až na příchod podzimu a v celku dlouho jsem váhala , zda objednat se třpytkami či bez. Nakonec vyhrál bez třpytek.

Když jsem začala lakovat, trošku jsem se zarazila, lak byl hrozně světlý  a já chtěla tmavý :-D Naštěstí jen v prvních dvou vrstvách, třetí už dopadla o poznání lépe a konečně jsem dosáhla kýženého odstínu. To je trošku nešvar laků na Ali , jsou méně pigmentované, ale já dávám tři vrstvy u každého laku, lépe potom drží.

Co se týče výdrže jsem maximálně spokojená, lak si nechávám přibližně těch deset dní, záleží na kvalitě vašich nehtů, má je hodně špatná a na pravé ruce, se kterou pracuji více se lak ničí trošku rychleji, ale žádná tragédie :-D prostě normálka jako s jakýmkoliv jiným gellakem.

Žádné komentáře:

Okomentovat