úterý 27. září 2016

CC Cien?



Máte rádi Lidl ? já určitě ano , nakupuji tam pořád a miluji ty jejich týdny a to ať už s oblečením nebo třeba s kosmetikou. Je pravda, že zatím jsem zkoušela spíše pečující , ale momentálně můj pohled padl na dekorativku. Moc mě zajímalo jestli jejich CC  Perfect Nude bude spíš propadák nebo mi bude vyhovovat.

CC-čko je v 30ml tubě růžové barvy, balení v celku příjemné . Odstín jsem si vybírala světlejší 10 Light teint. Není to odstín pro úplné bledulky, ale na takové to jemňoučké opálení po létě než člověk úplně vybledne je to moc fajn odstín. Není nijak výrazně krycí, spíše nižší střední , ale moc hezky sjednotí pleť a pokud nemáte moc nedokonalostí bude vám vyhovovat.

Cena je víc než skvělá a to jen 49Kč, tak si říkám, jestli jsem si za tu cenu neměla koupit 2 do zásoby. Tak snad až znovu do Lidlu pojedu , tak  tam stále budou , nebo budou později kolekci opakovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat