čtvrtek 29. září 2016

Mixa - Intenzivní vyživující tělové mléko

Od malička trpím na atopický ekzém, tak jsem bohužel odkázaná na neustálé promazávání tělovými mléky, oleji, másly atakdále atakdále, no bohužel možná i bohudík, objevila jsem tak spoustu úžasné kosmetiky, protože když se nenamažete tak kůže prostě svědí, a to i v případě , že máte zrovna klidové období.
Co jsem si v poslední době oblíbila a nedám na to dopustit ba dokonce s tím mažu i svou 4-letou dcerku je Mixa Intenzivní vyživující tělové mléko.

Balení je praktické s pumpičkou.Obsah 400ml.  Mléko příjemně voní, nic přehnaného co vás praští do nosu, spíše taková jemná lékárenská vůně. Barvou lehce oranžové a ta konzistence. No jako vážně úžasné . Je lehké, příjemně se vstřebává ,ale zároveň promaže , ne takovým tím mastným způsobem, spíš cítíte jak je pleť vláčná a hydratovaná, vyživená. Rozhodně nedráždí, pokožka po něm nesvědí, nepálí. Obsahuje glycerin a alantoin a jak už jsem psala je vhodný pro celou rodinu i pro citlivky jako jsem já.
Cena je velmi příznivá okolo 120Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat