pátek 23. září 2016

Fixační pudr Dermacol


Jestli je některá dekorativní značka , kterou mám opravdu ráda, pak je to Dermacol, především jejich pudry. A snad pudr, který mi nejvíce vyhovuje je jejich slavný sypký fixační pudr.
Myslím, že je to opravdu svatý grál mezi jejich výrobky o čemž svědčí i to , že pokud ho mají v akci sahám po něm.
Jeho plná cena činí okolo 220Kč, já ho však nakupuji ve slevách, tudíž za nějakých 150Kč, a to už je paráda, že?

Co se týče obalu, je pevné bytelné, ještě se mi nestalo , že by se mi rozbilo. Pod uzávěrem se ukrývá labutěnka a štěteček , který upřímně nechápu, na co tam vlastně je. Je trošku hrubší , možná na kontury by se použít dal , ale na sypký pudr si to dost dobře nedovedu představit. Přiložená labutěnka by asi použitelná byla, třeba pro pleť, která se více mastí by zatlačení labutěnkou bylo vhodnější, já však radši používám štětec, klasický kabuki a pudr neroztírám, ale vtlačuji.

Co se týče samotného obsahu, pudr je neskutečně jemně namletý a rozhodně nepřipomíná křídu, netvoří mapy a nezvýrazňuje suchá místa, zároveň ale pěkně matuje a fixuje make-up, což je hlavní funkce tohoto pudru. Bez zafixování v podstatě nevycházím z domu, nijak výrazně se nemastím, ale mám ráda když make-up sedí a necestuje do vrásek okolo očí a úst.

Pokud hledáte krytí, tak sáhněte spíše po krajkovém pudru od Dermacolu, tento je transparentní tudíž průhledný, jeho barva není bílá nýbrž jemně béžová, alespoň v odstínu , který si kupuji já a to odstín light.

Žádné komentáře:

Okomentovat