čtvrtek 5. ledna 2017

Modré nehty s laky Douglas a Rimmel


Tentokrát můj článek nebude o gellaku, nýbrž o klasických lacích, trošku jsem je potřebovala provětrat a modrou mám moc ráda, obzvlášť teď přes zimu.




Na všechny nehty jsem zvolila krásný petrolejový lak od Douglas v odstínu 333 James Jean. Lak obsahuje jemný světle modrý shimmer. Lak perfektně kryje, to co vidíte na nehtech je pouhá jedna vrstva, přiznám se , že nesnáším, když lak dlouho schne, proto nanáším co nejméně vrstev. U tohoto laku , bylo schnutí na jedničku a po chvilce jsem mohla nanášet top coat a normálně fungovat.


U prsteníčku jsem lak ještě doladila třpytkami od Rimmelu - 012 Glitter Fingers, je to směs světle modrých a stříbrných třpytek a nanášela jsem je houbičkovou metodou.
U obou laků je mi sympatické,  že mají široký štěteček a proto je s nimi aplikace  velmi rychlá.
O výdrži se moc rozepsat nemohu , jelikož jsem lak nanášela na gellakový podklad a na závěr jsem ho ještě zapekla gellakovým top coatem.


10 komentářů:

  1. Nádherná farba, modrá patrí medzi moje obľúbené a lakovanie nechtov je moja malá vášeň. Mám jeden modrý lak od ny colors, a nedám naň dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám modrou na nehtech ráda, ale tyhle tmavší odstíny preferuji hlavně na podzim a zimu, na jaro už mám objednaný světlejší :-)

      Vymazat
  2. Ja popravde nie som veľký fanúšik modrých lakov na nechty, ale vyzerá to pekne :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také dlouho modrou nenosila, spíše klasickou červenou, ale od té doby, co jsem si pořídila první modrý lak, tak se právě modrá stala oblíbencem. :-)

      Vymazat
  3. lak od Douglasu je velmi zaujimavy a super kombinacia na zimne obdobie :)

    pozyvam ta na moj blog caramaryl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat