úterý 26. března 2019

NOBILIS TILIA || NEZAPOMÍNEJTE NA KOUZLO PLEŤOVÉ VODY


Pleťové vody a tonika, bez nich už si nedokážu představit svou odličovací rutinu.  Možná si myslíte, že jsou dobré pouze na dočištění pleti, ale není to tak úplně pravda. Samozřejmě záleží na složení. Vysušujícím pleťovkám s vysokým obsahem alkoholu se vyhýbám jako čert kříži, přednost dávám hydratačním a pečujícím vodám. Nejen, že vyčistí zbytky odličovacích přípravků a nečistot, zároveň hydratují, změkčují a připravují pleť na další péči. Holt není voda jako voda.



Přesně taková je i Exkluzivní pleťová voda Růžová, díky obsahu oleje z damašské růže je vhodná i pro sušenky, citlivou či zralou pleť. Pokud se bojíte olejové složky, určitě nemusíte, olej vůbec nepocítíte, růžová voda není mastná, nezanechává žádný filmeček, jen prostě nevysušuje.

Díky tomu, ji můžete použít i jako obklad na oční okolí. Stačí nalít malé množství na odličovací tamponek ( já si oblíbila ty pratelné), přiložit na oční víčka a relaxovat. 
Pokud máte čas ráno, můžete tímto způsobem zmírnit otoky očí, obzvlášť pokud necháte tamponky napuštěné růžovou vodou chviličku v ledničce. 
Co se týče večerního použití, doporučuji pleť důkladně odlíčit, naložit se do vany, přiložit tamponky na oči a užívat si nicnedělání, relax, klidně si dát i těch pověstných dvacet, poté celou pleť přetřete pleťovkou a aplikujte další skin care. Séra, krémy, ale hlavně oleje se do pleti lépe vstřebají.


Vůně je velice jemná a nevtíravá, já vůni růží miluji, ale ani pokud nejste vyloženě " růžový " nadšenec,  vadit vám nebude, právě díky své lehkosti. 


V posledních letech se na našem trhu vyklubalo spoustu krásných českých značek a jednou z ní je právě Nobilis Tilia.  Pyšní se certifikáty CPK a CPK bio, které zaručují, že se jedná skutečně o přírodní kosmetiku. 

Exkluzivní pleťovou vodu Růžová 200 ml koupíte za 174 Kč zde.

Pokud jste ještě nenavštívili obchůdek Krásná každý den , tak tohle je přesně má představa dokonalého e-shopu, pěkně srozumitelné informace o produktu, vypíchnuté nejlepší složky,  přehledné složení v češtině a nechybí ani informace pro koho je produkt určený. I v případě, že nežijete kosmetikou, a jste úplný začátečník, co se péče týče, u Míši najdete všechno krásně popsané.


Moc děkuji e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktu k recenzi.

26 komentářů:

  1. Produkt vypadá parádně. O ničem takovém jsem vůbec neslyšela. Já se odličuji micelárkou a to na třikrát - 2x oči a jednou celý obličej. Používám jen řasenku a korektor na nos a micelárky to zvládají skvěle odlíčit (teda taky jak která). Ale pokud budu mít možnost tohle vyzkoušet, určitě se tomu bránit nebudu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Touhle vodou se kompletně neodlíčíš, ale dočistíš zbytky a připravíš pleť na další péči, micelárku vždycky ještě smývám, ať mi na té pleti nic nezůstane :-), tahle voda je právě na ten finální krok :-)

      Vymazat
  2. Je pravda, že těchto růžových vod je už na trhu dost. Taky je ráda používám. Vyzkoušela jsem jednu od Dulcie a teď mám doma Purity Vision a jsem taky velmi spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dulcie mě hodně láká :-D Ta značka se mi moc líbí, určitě bych ráda něco zkusila, od Purity Vision jsem měla klasiku, kokosák a byl moc fajn :-D

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle. Já mám doma pleťové vody Nobilis tilia a paráda :-) růžovou používám na den pro osvěžení, heřmánkovou na noc pro zklidnění pokožky. Měla jsem i levandulovou, ale ta se mi bohužel rozbila.. :( jelikož vody mají obal ze skla.. :(

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je v plastu , ta heřmánková... Jsi mě nalákala :-D

      Vymazat
  4. Budu se asi muset po nějaké pleťovce podívat. Zatím to dočišťování řeším mycími gely a vyhovuje mi to, ale zase nemají takové benefity, jako právě vody :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluji, i když smývám masku , přetřu před tím, než nakrémuji pleťovkou :-)

      Vymazat
  5. už aj viem pre koho by toto bol ideálny darček :P ďakujem za tip :D

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, takový dárek určitě moc potěší :-)

      Vymazat
  6. Vyzerá veľmi dobre! Už dlho sa u mňa doma nevyskytla nejaká pleťová voda, po tomto článku to musím napraviť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Ple'tové vody mám moc ráda, na zklidnění, osvěžení, obecně věci ve spreji nebo s rozprašovačem, to je moje. Ale jak je v tom jen náznak růže, tak přes to vlak fakt nejede :D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tip. Vůbec jsem neznala.

    OdpovědětVymazat
  9. Já moc pleťové vody nepoužívám, ale tato vypadá dobře :-)!

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku mám ráda :) měla jsem masku i krém na ruce a oba produkty byly super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Túto značku som už zaregistrovala ale doma som ešte asi nič nemala :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já narazila na pár produktů, které bych ještě ráda vyzkoušela :-)

      Vymazat
  12. Vidím někde napsáno Damašská růže a utíkááááám. Já tu vůni tak nesnáším :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Presne túto vodu chcem skúsiť. Je jednou z mála, ktorá obsahuje aj ružový olej. Bežné ružové vody sú len hydroláty a žiadnu hydratáciu som z nich nedostala. Mám aktuálne svoju obľúbenú ružovú vodu Leganza a práve tá ružový olej obsahuje a je fakt skvelá a hydratačná. Na našom trhu sa už však nepredáva. A inak prekrásne fotíš :)
    Bianka

    OdpovědětVymazat