neděle 3. března 2019

BYLINEO || JAK OBSTÁLA NOVÁ ZNAČKA PŘÍRODNÍ KOSMETIKY?



Značka Bylineo je na trhu velice krátce, o to víc mě lákalo ji vyzkoušet, recenze totiž ve chvíli, kdy jsem produkty začala testovat žádné nebyly :-)

Bylineo je přírodní kosmetika a tu já ráda, to víte, nejedu výhradně na přírodních značkách, ale za poslední rok a půl jsem toho vyzkoušela poměrně dost, abych mohla s klidným srdcem říct, že přírodní kosmetika může být skutečně velice účinná, Bylineo se navíc zaručuje, že podíl bylinek v jejich přípravcích je minimálně 10 %, což nebývá zvykem, vše je vyráběno ručně a jejich obaly jsou dermatologicky testované.
Narovinu vám řeknu, že se nejedná o nejlevnější kosmetiku, ale to už jste si asi zvykli, že za přírodní kosmetiku si většinou připlatíme.



Na testování jsem toho dostala opravdu hodně, jedná se o testovací " vzorkový " balíček, nejsou to tedy plná balení, nicméně jsou dostatečně velká na to, aby se dala posoudit, jejich kvalita. Ono totiž z běžného vzorku o obsahu 1 ml moc nepoznáte :-D maximálně jestli se neosypete :-)

V posledních týdnech jsem tedy testovala jen kosmetiku Bylineo. Pokud se vám zdá, že kosmetika funguje nejlépe, pokud je řada kompletní, tak to bývá právě proto, že kosmetika v dané řadě je vyrobená a uzpůsobená tak, aby spolu správně fungovala.


ČISTÍCÍ MLÉKO




Co se týče odlíčení a čištění pleti přiznávám, že jsem spíš olejová holka, ale v poslední době dávám velké šance i čistícím mlékům. Kdysi jsem je používala často a mléko od Bylineo není vůbec špatné.
Pleť vyčistí celkem rychle, buď ho můžete nanášet na tamponek, já ho předtím vždy navlhčila, abych neplýtvala produktem ( tenhle trik mě ještě na škole - kosmetické - naučila kosmetička / učitelka a doteď to tak používám) nebo prsty nanést na obličej, krouživými pohyby postupně odstraňovat make-up a nakonec stáhnout vlhkým tamponkem či ručníkem.
Mléko v pohodě odstraní make-up, či klasickou řasenku, se rtěnkami též nemá problém až na ty dvoufázové. S voděodolnou řasenkou taky zápasí, ale to asi nikoho nepřekvapí, na tu jen s olejem.
Zbytečně nevysušuje a za to má určitě velké plus. Najdete v něm tenzidy z mydlice lékařské, přírodní olejíčky ( konopný, kukuřičný a klíčkový) a bylinné extrakty z mydlice, šalvěje a pupečníku, dále extrakt z rašeliny, ureu...
 Zkrátka, je to skvělý produkt pro citlivky.

Čistící mléko 100ml koupíte za 563 Kč zde.


PLEŤOVÉ TONIKUM



Moc ráda testuji pleťová tonika, mám totiž problém u klasické vody v tom, že mě vysušuje ( vysušuje proto, že je chlorovaná ), proto radši využívám tonika, které nejen, že odstraní zbytky čistících mlék, gelů či olejů, zároveň pleť tonizují, hydratují změkčí a připraví pleť na vstřebání sér a krémů.
 Tonikum obsahuje bylinný komplex, minerální vodu, panthenol a extrakt  z léčivých peloidů ( což je pro mě zcela neznámá látka, nicméně, peloidy podporují enzymatickou činnost a posilují obranný systém pokožky.)
Vhodné je pro citlivky a můžete ho použít i na děti od tří let.

Pleťové tonikum 100 ml koupíte za 358 Kč zde.



 JENOM KRÉM



Tenhle krémík jsem používala v podstatě jako denní krém. Vždy než si kosmetiku nanesu na obličej, zkoumám co v ní najdu, jak se používá, jaké má účinky. U tohohle  krému mě zaujalo několik věcí . Krém je určený  pro všechny typy pleti a je vhodný i na oční okolí. Možná vás napadně to, co problesklo hlavou i mně. Jak sakra může být krém vhodný zároveň pro suchou i mastnou pleť a zároveň na oči? Krém se opravdu velice rychle vstřebává a nezanechává mastný pocit, zároveň ale dostatečně hydratuje. Pleť po něm byla chvilku taková napjatá, pevná, ale nepříjemné to nebylo. Myslela jsem si, že budu potřebovat po chvilce další nálož krému, což jsem se teda zmílila. S pletí si hezky sedl, suchá místa nevyčnívaly, hydratace a výživa tedy byla dostačující. Pleť po krému byla krásně jemná a hebká. Oblíbila jsem si ho jako podklad pod make-up a obsahuje super ingredience jako bambucké máslo, kakaové máslo, panthenol...
Krém mě příjemně překvapil a používám ho moc ráda. Mnohem radši mám ale kombinaci Jenom krému na celý obličej a Regeneračního krému (o tom si přečtete níže) na sušší místa.

Jenom krém 50 ml koupíte za 420Kč zde.



NOČNÍ KRÉM



První co mě na něm upoutalo byla barva... on totiž není bílý jako většina krémů, ale hnědý. Asi chápete, že jsem si říkala, jestli po něm nebudu mít zabarvený obličej a jo, opravdu trošku jo, ale v podstatě to nepoznáte, můj chlap si toho teda nevšiml a to mě vidí každý večer :-D
Noční krém mi přišel o chlup výživnější, pleť po něm byla jemná, hebká, obsahuje beta-glukany (díky nimž by měl odstraňovat poškozené a odumřelé kožní buňky), tohle bude asi ten zázrak, díky kterému se mi zmírnily lišaje okolo rtů a šupinky ( jupííí, už vážně dlouho jsem nemusela použít kortikosteroidy, testuji samé skvělé krémy :-) ).
I noční krém je určený pro všechny typy pleti a je vhodný i na oční okolí, a že já ho mám dost citlivé.
Nezapomeňte pleť ráno důkladně vyčistit a zbavit ji tak odumřelých kožních buněk, uvidíte, že setřete i zbytek zabarveného krému, i když se do pleti krásně vstřebá a nezanechává filmeček, je vidět, že na pleti prostě pracuje :-)

Noční krém 50 ml koupíte za 464 Kč zde.


REGENERAČNÍ KRÉM


Bylineo má krémy skutečně našlápnuté, Regenerační můžete použít jak na denní použití, tak i noční, já bych ho doporučila spíš jako denní pro sušenky, atopiky nebo těm, kterým tolik nevyhovuje Jenom krém, tento je totiž trošku výživnější. Použít ho můžete jak na obličej, tak i na tělo, já ho třeba používala krom obličeje i na krk, kde mě trápil atopák a ne všechno na něm snesu, tenhle krém byl super, nedráždil a ekzém skutečně zmírnil. Měl by i zmírňovat rozšířené žilky avšak na to bylo testování příliš krátké a myslím, že jestli by v tomhle ohledu pomohl, byl by to běh na dlouhou trať.
I tenhle krém má nadupané složení, najdete v něm řadu olejíčků, konopný, šípkový ( ten by měl být právě účinný na ty rozšířené žilky), jojobový, avokádový, bambucké a kakaové máslo ( hydratace, výživa), bylinné extrakty z měsíčku čajovníku, pupečníku , rakytníku( ekzém), šalvěje( antiseptická antibakteriální ), i zde najdete betaglukany, Ureu ( skvělá na ekzém)  a spoustu dalších látek.
I tenhle krém se moc povedl a super je, že je vhodný i pro děti od tří let :-)

Regenerační krém 50 ml koupíte za 430Kč zde.



MASKA



Masky miluji, je to moje velká vášeň a aplikuji je hned několikrát do týdne, věřím, že masky pleti skutečně prospívají a jednou mi moje pleť poděkuje.
Jestli máte rádi jílové masky, oblíbíte si i tuhle, na obličeji zcela zaschne a cítíte stahující pocit. Zkusila jsem ji na celý obličej a samozřejmě jsem se trochu obávala, zda nebude vysušovat.  Musím uznat, že příliš ne a tím mě docela překvapila, ale i tak jsem měla potřebu pleť hydratovat a vyživit. No prostě natřít krémem :-) Já jsem ale opravdu sušenka. Pleť krásně vyčistní, po použití masky je krásně jemná. V základu masky najdete peloidy, bylinné extrakty, oleje, másla, extrakt z balneorašeliny a mnoho dalšího.
Nanáší se klasicky na čistou pleť, nechá se působit 10-20 minut a poté se smývá vodou.
Maska mě rozhodně zaujala a bylo by super, kdyby masek v Bylineo vymysleli víc :-D

Masku 50 ml koupíte za 969 Kč zde.



TĚLOVÉ MLÉKO



Ti z vás, kteří trpíte na suchou, svědivou pokožku těla určitě chápete, že po koupeli se musím namazat, jinak bych se uškrábala :-D. Je to takový můj pozůstatek z dob, kdy jsem hodně trpěla na atopický ekzém, tudíž namazat se, je pro mě nutnost.
Když jsem viděla kalíšek s tělovým mlékem, tak jsem si říkala, jak to mám otestovat, vždyť to mám na jedno na dvě použití, ale ono ho stačí opravdu malinko. Je dostatečně výživné a krásně hydratuje, není příliš parfémované, spíš taková jemná přírodní vůně, což mi vyhovuje .Pokožka je po něm vláčná a jemná, nesvědí, tělové mléko splňuje přesně to, co od něj očekávám :-).
I zde najdete ve složení přírodní oleje, másla a  bylinné extrakty.

Tělové mléko 100 ml koupíte 538 Kč zde.



KRÉM NA RUCE




Krémů na ruce u mě padne opravdu hodně, není se čemu divit, mažu se téměř pořád a moje zásoba nemá konce, vždycky ale ráda přivítám nový přírůstek. Krém na ruce značky Bylineo je výborný, rychle se vstřebává, tudíž bude vhodný i pro ty z vás, kteří potřebujete okamžitě pracovat. Skvěle hydratuje, mírní popraskání, šupinky a suchá místa mezi prsty.  Na to hlavně přes zimu trpí spousta z nás. O ruce je třeba pečovat, rozhodně doporučuji nosit při úklidu rukavice, ale pokud se prostě nedokopete, vždy si poté ruce alespoň namažte. Pro mě je utrpení i umytí hrnku bez rukavic :-D. 
Nezapomínejte na pravidelné krémování i v případě, že trpíte na záděry či suchou nehtovou kůžičku, určitě vám pravidelná péče pomůže. 
Krém obsahuje kombinaci rostlinných olejů, přírodní másla a bylinné extrakty, Ureu, vitamínky C, E, D a mnoho dalšího.

Krém na ruce 50 ml koupíte za 340Kč zde.


Jelikož se jedná o novou značku, můžete očekávat spoustu novinek, na e-shop neustále přidávají nové a nové kousky a určitě najdete spoustu recenzí i na Instagramu.
Značka jako taková mě velice zaujala, kdybych měla vybrat produkty, které mě zaujaly nejvíce, byly by to určitě Noční a Regenerační krém a Pleťové tonikum.

Pokud jste něco od Bylineo zkoušeli, napište mi, co jste si oblíbili vy a je něco co vám nesedlo?




Moc děkuji Bylineo za poskytnutí produktů k recenzi.




11 komentářů:

  1. Kosmetika vypadá dobře, tak "domácky" a sympaticky, každopádně ty ceny například za krémy mi přijdou opravdu jako pěkné pálky:D Asi by mě to od koupě odradilo, protože mi málo co opravdu sedne (hlavně z přírodní kosmetiky) a měla bych strach vyhodit za to tolik peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ceny jsou větší, ale je super, že si můžeš objednat jen vzorky :-)

      Vymazat
  2. Tahle kosmetická značka vypadá docela příjemně. Přírodní produkty mám taky ráda. Líbilo by se mi tonikum, protože momentálně doma žádné nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem zkoušela a vyhovovalo mi třeba tonikum nebo regenerační krém. Po masce mi trošku pleť ze začátku štípala, ale po chvilce to ustalo. Už jsem se s tím setkala a prý je to tím, jak produkt zalézá do pórů a není to na škodu. Používám ji tedy dál a nijak mi neškodí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonikum a regenerační krém je super, ta maska mi vyhovuje, ale bylo by super, kdyby v Bylineo vymysleli třeba nějakou hydratační :-)

      Vymazat
  4. Skvelý článok. Ja túto kozmetiku tiež testujem, len potrebujem asi trochu viac času,aby som vedela povedať či stojí za tie peniaze. Ale pár obľúbencov som si tam našla :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, ta vypadá velmi zajímavě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, já jsem byla nejvíce nadšená z masky na obličej 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujalo mě pleťové tonikum, děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vôbec ma tá kozmetika nezaujala, neviem, možno keby som ju vyskúšala, bolo by to iné, zatiaľ ale nič moc. :/

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat