pátek 26. října 2018

NUXE || HYDRATAČNÍ ŘADA AQUABELLA


Francozskou značku Nuxe jsem vždycky toužila vyzkoušet, má pro mě tak trošku punc luxusu. Zprvu mě zaujal jejich balzám na rty a následně světoznámý suchý olej.
Když mě tedy Radka z e-shopu Lékárna.cz oslovila, zda bych nechtěla otestovat řadu AQUABELLA, nadšeně jsem souhlasila.
Řada AQUABELLA je sice primárně určená na smíšenou pleť, především je to ale hydratační řada, a jak už jsem si z let minulých na sobě otestovala, hydratační řady mi nesmírně vyhovují, má pleť totiž není jen suchá, ale také dehydratovaná. Potřebuji tedy jak výživu, tak i hydrataci.



NUXE AQUABELLA LOTION - ZKRÁŠLUJÍCÍ SÉRUM




Není sérum jako sérum, Nuxe Aquabella lotion vás může trošku zmást, není to klasické sérum v maličkém balení, které se vklepává do pleti, nýbrž velké 200 ml balení, jenž se aplikuje téměř stejně jako tonikum, jen s tím rozdílem, že není určené k dočištění pleti, ale k její hydrataci. Nanesete na tamponek a vetřete do pleti, následně ji dopřejete další péči.


Tuhle hydratační věcičku jsem si moc oblíbila, krásně voní, stáhne póry, zjemní, zároveň ale  perfektně hydratuje. Cítím okamžité osvěžení, pleť jakoby napumpuje a vůbec necítím potřebu nebo nutnost okamžitého namazání. Vzhledem k tomu, že je sérum určené pro smíšenou pleť, vůbec bych se nedivila, kdyby mě pálilo v okolí rtů, kde trpím na lišaje a atopický ekzém, sérum pleť ale vůbec nedráždí. Můžete ho použít i v kombinaci s dalšími séry či boostery.

Nuxe Aquabella Lotion - Zkrášlující sérum 200ml koupíte za 380 Kč zde. 


NUXE AQUABELLA ZKRÁŠLUJÍCÍ HYDRATAČNÍ EMULZE



Zkrášlující emulze je v podstatě lehoučký krém, který vyniká jednou důležitou vlastností. Dokáže hydratovat suchá místa a zároveň zmatnit partie obličeje, které se více mastí. Smíšená pleť je asi jednou z nejčastějších, určitě i sušenky pozorují, že se jim nos nebo čelo mastí více, a je třeba během dne přepudrovat. I já patřím mezi ně. Primárně používám kosmetiku pro suchou pleť, a to hlavně kvůli atopickému ekzému, někdy ale není od věci péči trochu prostřídat. Kdysi jsem byla na diagnostice pleti ( už je to tedy pár let ) a byla mi doporučena hydratační kosmetika, proto jsem se vůbec nebála, že by mi řada AQUABELLA nesedla.


Emulze se okamžitě vstřebává a nezanechává mastný film, pleť je viditelně hydratovaná.
Perfektně se hodí i pod make-up,
Je trošku více parfemovaná, ale v tomto případě mi to nijak nevadí, vůně je svěží a čistá. Vzhledem k tomu, že mě krém na pleti nedráždí, jsem spokojená.
Balení s pumpičkou je praktické a hygienické.
Pumpička je kvalitní, nezasekává se a můžete si regulovat množství produktu, což se hodí, když vám nestačí jedno pumpnutí, ale dvě už jsou moc.

Nuxe Aquabella zkrášlující hydratační emulzi 50ml koupíte za 620 Kč zde.


Hydratace pleti je důležitá a ráda, že jsem řadu AQUABELLA zkusila. Nejraději mám lehké hydratační řady na léto, ale nebojte se jich ani v sychravějším počasí ( pokud si krém neaplikujete 5 minut před odchodem, ve chvíli, kdy mrzne až praští, bude vaše pleť spokojená a na večer můžete zvolit výživnější péči)
Sérum bych mohla používat nonstop. Super je, že ho na pleť nanášíte stejně jako tonikum a můžete tak další péči vrstvit. Já si třeba oblíbila hydratační sérum AQUABELLA, následně vklepu hyaluronové sérum, a pak teprve aplikuji krém. Důležité je, aby vše přišlo již na vyčištěnou pleť.



A co vy? Máte vyzkoušené nějaké produkty od značky Nuxe? Co byste mi doporučili?


Moc děkuji e-shopu Lékárna.cz za poskytnutí produktů k recenzi.


8 komentářů:

  1. O značce slyším teda poprvé, ale máš pravdu, vypadá luxusně :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně neslyšela? Já už na ni pokukuji docela dlouho :-)

      Vymazat
  2. O značce jsem už někdy slyšela, ale moc jsem se o ní nikdy tak nezajímala. Vypadá opravdu krásně 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, určitě bych ráda prubla i nějaké další kousky :-)

      Vymazat
  3. Mě láká jejich adventní kalendář, měla jsem pár vzorečků od Nuxe a vsechny mi vyhovovali :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem vůbec netušila, že mají i adventní kalendář, super způsob, jak vyzkoušet co nejvíce produktů z jejich nabídky :-)

      Vymazat
  4. To sérum bude skôr esencia, či nie? Super, že sa u nás začína predávať, musím na to pozrieť v lekárni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popisují to jako sérum - esence - v podstatě to má konzistenci tonika, ale víc hydratuje :-)

      Vymazat