středa 3. října 2018

ISILANDON || KONOPNÁ TROJKA ANEB JAK JSEM SE POPRALA S TUHÝM ŠAMPONEM?



Když jsem si vybírala produkty na testování u české přírodní kosmetiky Isilandon, padla mi do oka kosmetika s konopím. S ekzémem bojuji dlouhá léta, časem se připojila i seborhoická dermatitida a navíc po mně tohle kožní onemocnění zdědila i Kačka. Konopná kosmetika je všeobecně doporučována na kožní problémy, a ač se tomu sama divím, doposud jsem nic s obsahem konopí nezkoušela.

TUHÝ ŠAMPON S KONOPNÝM OLEJEM





Tuhé šampony už mě lákají poměrně dlouho, je to přesně ten typ produktu, který je buďto opěvovaný nebo nenáviděný a já vám přesně povím proč. Než jsem si poprvé umyla vlasy tuhým šamponem, nenapadlo mě nic lepšího než si dát na vlasy zábal z ricinového oleje. Takový zábal je sice super, ale určitě si ho nedělejte pokud testujete nový šampon :-D No, co vám budu povídat, moje vlasy vypadaly po prvním mytí katastrofálně, mastné a pramínkovatěly. Pokus číslo dvě byl tedy bez zábalu. Vlasy už vypadaly o něco lépe, ale stále pramínkovatěly, jakoby na nich tuhý šampon ulpíval. Sedla jsem tedy k počítači a strýček Google mi poradil, jak správně tuhý přírodní šampon používat.
Mám pro vás tedy několik tipů, jak se dostat ke kýženému výsledku.
  • Chce to čas, mě trvalo přibližně sedm umytí, než si vlasy na šampon zvykly. Doposud jsem si vlasy myla klasickými šampony. Přechod na přírodní verzi pro mě nebyl jednoduchý. V podstatě každý den jsem trávila v copu nebo culíku a chtěla testování vzdát. Nicméně jsem vydržela a výsledky se dostavily.
  • Určitě doporučuji šampon důkladně umýt teplou vodou a následně přelít vodou s octem. Já používala klasický jablečný. Stačí pár lžic do půllitru a směs nalít na vlasy. Ocet vaše vlasy zjemní, snadno je rozčešete, budou lesklé a hebké. Ocet budete mít v podstatě místo kondicionéru.
  • Během testování jsem nepotřebovala žádné masky, olejové zábaly, dokonce jsem neaplikovala ani olejíček do konečků vlasů, nedělalo jim to dobře, stačil pouze šampon a ocet. Vždy, když jsem zkusila do péče něco přidat, skončilo to mastnou hlavou :-) Na druhou stránku, je fajn, že vám stačí tak málo k hezkým vlasům.
  • Trpíte-li na seborhoickou dermatitidu, určitě o šamponu s konopným olejem popřemýšlejte, pokožku hlavy krásně zklidnil a zmírnil svědění.
  • Vlasy se méně mastily, a i když už mastné byly, nevypadalo to tak hrozně jako po klasickém šamponu. Navíc mi přišly takové natužené, ale i po dlouhodobějším testování, jsem na hřebenu viděla, že určitý " mýdlový " povlak zůstává na vlasu.
  • Šampon jsem zkusila i na Kristince ( téměř 6 let ), která má vlásky nezničené, nebarvené a zdravé a jí šampon vykouzlil nádherné, lesklé a hladké vlasy už po prvním umytí. Když jsem to viděla, nechápala jsem jak to, že já měla vlasy tak pramínkovaté. Řekla bych, že to kouzlo je právě v těch nezničených vlasech . Mé vlasy jsou zesvětlené, tudíž i hrubší a tuhý šampon na nich ulpívá. Sice se to asi po měsíčním používání podstatně zlepšilo, i tak ale Kristince funguje lépe. Šampon jsem půjčila i kamarádce, která má vlasy sice v koncích nabarvené, ale ne zesvětlené a ta s ním také žádný problém neměla ( mimochodem, Kristinka ani kamarádka nepotřebovaly vlasy po umytí přelít octovou vodou, mám prostě zvláštní vlasy :-D).
  • Moje hříva nutně potřebují nůžky, o tom není pochyb a na zkrácení konečků se určitě v brzké době chystám, nicméně přijde mi, jakoby šampon zvýraznil suchost konečků, nevím zda to bylo šamponem jako takovým, nebo absencí olejových zábalů, na které jsou moje vlasy zvyklé, ale přijde mi, že druhý den po umytí už je vidět, že jsou vlasy roztřepené, takže to bych ještě potřebovala vychytat. Zajímalo by mě, jestli by si s tím poradil tuhý kondicionér, který má Isilandon také v nabídce :-)
  • Moc stylingových přípravků nepoužívám, ale s lakem na vlasy si šampon hravě poradil
Tuhý šampon má určitě svá pro i proti. Je zvláštní, že na každého funguje jinak a tedy i vaše zkušenost bude možná jiná, než ta má.
Šampon hezky pění, určitě ho doporučuji používat v celku, rychleji budete mít vlasy umyté s velkou kostkou mýdla, než z ukrojeným kousíčkem.
Vlasy jsem si během testování umyla i klasickým šamponem, abych věděla, jestli stačí jedno umytí a budu opět na začátku, nebo zda se vrátím do rozjetého vlaku. To je dobré vědět i v případě, že navštěvujete kadeřnici, která samozřejmě používá svou vlasovou kosmetiku. Můžu vás uklidnit, když jsem si po klasickém šamponu umyla vlasy opět tuhým, žádná tragedie se nekonala. Vlasy vypadaly stále stejně dobře.
Tuhý šampon neobsahuje silikony, sulfáty, ropné deriváty, parabeny, glykoly ani umělá barviva.
Je vhodný pro všechny typy vlasů.

Složení :
kokosový olej, olivový olej, konopný olej, hydroxid sodný, destilovaná voda

Tuhý šampon s konopným olejem 120 g koupíte zde.


EXTRA JEMNÉ OLIVOVÉ MÝDLO S KONOPNÝM OLEJEM




S tuhým mýdlem jsem si rozuměla hned od začátku. Přírodní tuhé mýdlo je trochu něco jiného než klasické, které koupíte v drogerce ( když se ke mě nějaké dostane, většinou ho šoupnu do skříně, aby mi provonělo oblečení, ale na tělo ho nedávám.) Přírodní tuhé mýdlo je ale obohacené o pečující oleje, které zabrání tomu, aby se vaše pokožka vysušovala. V podstatě ve chvíli, kdy se s ním umyjete máte pocit vrzající čisté pokožky, ale jakožto atopik vás můžu uklidnit, že pokožka nebude dlouhodobě vysušená. Sice cítím nutnost se po koupeli namazat, nicméně můj ekzém se podstatně zlepšil, hlavně na rukou aniž bych si musela několikrát za den mazat ruce krémem. Ekzém se sám od sebe začal z rukou ztrácet. Zdá se mi až neuvěřitelné, že tohle zvládne obyčejné mýdlo.
Tuhá mýdla tedy budu určitě zkoušet dál, myslím, že v tomhle chladném počasí to bude potřeba.
Pokud máte rádi voňavá mýdla, zvolte jinou verzi, tahle s konopným olejem voní docela neutrálně a spíše nic necítím, což je ale pro atopiky plus.
Mýdlo neobsahuje žádné produkty z ropy, chemické konzervační látky, chemická barviva, ztužovače, parabeny, ftaláty, EDTA ani složky živočišného původu, které vyvolávají alergie.



Tuhá olivové mýdlo s konopným olejem bych určitě doporučila pro atopiky i pro citlivou svědivou pokožku.

Složení :
kokosový olej, olivový olej, konopný olej , hydroxid sodný, destilovaná voda, esenciální oleje

Extra jemné olivové mýdlo s konopným olejem 90 g koupíte za 72 Kč zde.


PŘÍRODNÍ KONOPNÝ OLEJ




Jak asi víte, oleje se u mě na blogu objevují často, jejich příznivé účinky jsem si oblíbila nejen v péči o svou pokožku, ale také o pokožku svých dětí. Nepřestává mě bavit zkoušet nové a nové druhy přírodních olejů. Pokud si stále ještě myslíte, že po oleji budete zmaštěné, není to tak. Možná jen olej špatně aplikujete. Já si Konopný olej nejvíce oblíbila v péči o pokožku těsně po koupeli, kdy je pokožka ještě vlhká a prohřátá. Konopný olej se do ní ihned vstřebá a zanechá ji vláčnou, hydratovanou, poskytne ji výživu a regeneraci.
Umí si poradit s kožními problémy a doma by ho měl mít každý atopik, protože atopická pleť potřebuje především promastit.
Konopný olej lisovaný za studena obsahuje omega-3 a omega-6  nenasycené mastné kyseliny, dále pak vitaminy A, B1, B2, B3, B6, C, D, a E.
Nedostatek těchto látek vede k některým onemocněním jako je právě třeba ekzém.
Působí protizánětlivě a antibakteriálně a je tak vhodný i na popáleniny či pleť podrážděnou od slunečních paprsků.
Už mi táhne na třicet, oceňuji tedy i jeho účinky proti stárnutí a prvním vráskám.
Konopný olej můžete použít i na vlasy. Také už jste objevily kouzlo olejových zábalů? Já si je tak zamilovala, že si je nechávám přes noc nebo klidně i přes den, pokud vím, že nemusím mezi lidi :-D
Stačí olej vetřít do mírně vlhkých vlasů, zabalit je do igelitu a přikrýt ručníkem.
Konopný olej je na vlasy ideální, jen je škoda, že ho nemůžu používat současně s tuhým šamponem,

Konopný olej 110 ml koupíte za 155 Kč zde.


Přírodní kosmetika Isilandon mé pokožce sedla, určitě doporučuji mrknout na e-shop, najdete tam toho spoustu například osvěžující květové vody, balzámy na rty nebo třeba vonné vosky do aromalamp, které taky hodlám vyzkoušet :-)

Co vy a přírodní kosmetika? Zkoušeli jste někdy tuhé šampony? Jestli ano, určitě se podělte o zkušenost do komentářů :-) A znáte kosmetiku Isilandon?


Moc děkuji Isilandon za poskytnutí produktů k recenzi.

10 komentářů:

  1. Tuto kosmetiku nepoznám, ale líbí se mi. Kromě oleje mě dost zaujalo mýdlo. Já sice netrpím na kožní problémy, ale přírodní mýdla mám moc ráda. Nejvíce jsem si oblíbila černé na problematickou pleť. Ale taky má spíše neutrální vůni.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhá přírodní mýdla jsem si také moc oblíbila, určitě stojí za zkoušku :-)

      Vymazat
  2. Já používám jedině tuhý šampon od Elemy. Ty tekuté už jsem po dobré zkušenosti prakticky vyřadila a kupuji ho jen pro přítele. I mamka jiný než tuhý nechce :-) je pravda, že si vlasy trošku zvykaly, i když z drogerky jsem šampony už několik let nepoužila, ale i tak :-) a tuhá mýdla zase používá chlap, já jsem zase pro změnu na tekuté sprcháče, máme to doma takto vyvážené :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že si to takhle rozdělíte, já stále ještě zkouším, která verze je jak pro moje vlasy, tak i tělo lepší :-)

      Vymazat
  3. túto značku nepoznám ale vyzerá zaujímavo! :)
    xx Mon
    lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně:-) Jsem ráda, že Tě značka zaujala :-)

      Vymazat
  4. Čoraz viac sa aj ja snažím zamerať sa na prírodnú kozmetiku, ale s tuhým šampónom ešte skúsenosť nemám. Aj napriek tomu, že je to veľmi zaujímavý produkt, veľmi ma neláka :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k němu dopracovala až před nedávnem, ještě tak rok zpátky mě také vůbec nelákal :-D

      Vymazat
  5. s šamponem v této podobě jsem se ještě nesetkala, ale po přečtení tohoto článku zvažuji, jestli též nezkusit.
    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej vědět jestli jsi ho zkusila , určitě mě zajímá Tvůj názor :-)

      Vymazat