neděle 12. listopadu 2017

MILANI || MATTE LOVE


Podzim už se pomalu blíží ke konci   a já mám ještě spoustu produktů, které bych vám chtěla ukázat, potřebovala bych , aby měl den, alespoň o polovinu více hodin ,pak bych snad vše stihla :-)
Mezi kosmetiku, která se na podzim rozhodně hodí, bych zařadila rtěnku Milani v odstínu 73 MATTE LOVE. Nevím jak vy, ale já na podzim nejradši nosím odstíny vínové a tahle rtěnka má sakra pěkný odstín.

Ale začněmě pěkně popořadě, mrkněte na ten obal, určitě se nemusíte stydět vytáhnout takhle krásnou zlatou rtěnku z kabelky a upravit si rty . Navíc díky zabarvené spodní části vždy přesně víte , po jakém odstínu saháte.

 Konzistence rtěnky je krémová , finish matný, no spíše semimatný, nanáší se dobře , i když je
pravda, že při první manipulaci jsem příliš spokojená nebyla, zdála se mi taková vosková , barva pořádně nechtěla chytnout, byla to ale jen vrchní vrstva, nyní už je vše v pořádku, rtěnka kryje dobře, takové to plné krytí dává na druhé přetření.


Odstín Matte Love bych popsala jako tmavší vínovou, dost podobnou ikonické Rimmel 107 , ale Rimmel je o něco světlejší a u Milani se mi zdá , že má matnější vzhled.
Co se mi u ní nelíbí jsou třpytky... takové malinké sotva viditelné a je jich pár , na první pohled jsem si ani nevšimla , ale jsou tam ...

Nějaké nevýhody? No... najdou se , trošku zvýrazňuje nedokonalosti, takže než si ji nanesete , chce to peeling a balzámek a budete spokojené . Samozřejmostí u takto výrazného odstínu je konturovací tužka , bez ní ani ránu.


Výdrž se mi zdá na klasickou rtěnku standartní , dopolední či odpolední procházku s prckem zvládne s přehledem , kafe a lehkou sváču také.

  Na to , že jde o matnou rtěnku nevysušuje a na rtech ji téměř necítím . Samozřejmě se otírá , takže pozor na oblečení .



Jaké jsou vaše oblíbené podzimní odstíny rtěnek?

4 komentáře:

  1. tak to je krásny jesenný odtieň :) presne takéto mám najradšej, i keď tiež aj mne vadia trblietky, ktoré do nich niekedy dávajú
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vínové barvičky mě nepřestávají každý podzim bavit :-) Třpytky nechápu, ještě , když nejsou téměř vidět, přijde mi zbytečné je tam dávat.

      Vymazat