čtvrtek 23. listopadu 2017

GABRIELLA SALVETE || NUDE POWDER


 Někdo dává přednost transparentním pudrům , jiný zase těm zabarveným , které přidávají na krytí, já  to střídám a vyhovují mi oba typy produktů, záleží na momentálním pocitu a stavu pleti, přeci jen někdy vypadá lépe a jindy mám pocit , že ta pani před zrcadlem snad ani nejsem já .... :-D
Dnešní recenze tedy bude patřit pudříku a to od značky Gabriella Salvete.




 U mého posledního pudru od Gabriellky jsem byla hodně nespokojená , byl to myslím jejich minerální pudr a ten skončil v šuplíku s malovátky pro mou dceru, tak jsem se u tohoto trošku bála a nedávala mu až tak velké šance a to nejsem nějaký pudrový fajnšmekr.
Tenhle kousek mě však mile překvapil .


 Barvičku má pěknou tělovou, možná spíše tíhne jemně do žluta, je jemně namletý a díky tomu pěkně přilne k pleti a vytvoří na ní pěkný zmatněný , ale stále přirozený finish. Neflekatí a nedělá mapy.
Dodává jemné krytí , ale nepřebije make-up, což vidím jako velký benefit.


Nijak výrazně nepráší , samozřejmě záleží i na štětci , který používáte.


 Měl by být hydratační, ovšem to mi hlava nebere ... Jak může být pudr hydratační ? Nošení je sice příjemné , ale že by hydratoval ? Ne ne :-) S tím nepočítejte :-D
Má SPF 15 , což mi přijde jako zbytečnost u pudru, no ale budiž.
Obsahově má 8g .

Jinak je to moc super kousek z drogerky :-) Určitě ho mohu doporučit .
Co se týče obalu , za mě O.K. , vypadá docela bytelně a i k světu, stydět se za něj určitě nemusíte :-)
A co vy? Jaký je váš oblíbený pudr ? Máte radši sypké nebo kompaktní ?

4 komentáře:

  1. Já mám nejraději kompaktní barevné :) Od Gabrielly Salvete momentálně používám Matte Powder v obalu s černým okrajem a taky jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, další pudr , který mohu zkusit , díky za tip :-)

      Vymazat
  2. Také jsem tento pudřík měla a překvapilo, jak byl jemný. Teď ale nejraději sahám po těch transparentních bílých a určitě kompaktních :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám radši ty transparentní , přeci jen člověk nemusí řešit odstnín :-) , ale miluji spíš sypkou formu :-)

      Vymazat