úterý 18. července 2017

Saal-digital || Fotosešit


Schválně se přiznejte , kdo z vás poctivě vyvolává fotky a zakládá si je do fotoalba? Já se o to snažím, ale ne vždy mi čas dovolí a jindy zas není nálada ... pak máme v počítači  stovky fotek, na které se nikdo nedívá a časem na ně i zapomeneme.

Takže pokud jste tak trošku líní , mám pro vás řešení. Tím může být fotosešit . Fotoknihy už asi všichni znáte, fotosešit je přeci jen trošku něco jiného. Má měkké desky , spirálovou  vazbu , samozřejmě i zde můžete vybírat, od menších až po větší formát, počet stran  a zda chcete sešit na výšku či na šířku.

A proč si vybrat spíše fotosešit? Jeden už jsem kdysi objednávala . Byl to dárek pro manžela , aby nás měl pořád u sebe. Ve své práci mít mobil nemůže a přeci jen , když můžete fotkami listovat , je to takové osobnější. Takže, vidím to jako perfektní dárek , fotosešit se díky svému menšímu rozměru skvěle vejde do baťohu či pracovní tašky.


Fotosešit , který jsem objednávala nyní, jsem vybírala z trošku jiného důvodu, krásného důvodu, přibylo nám jedno dítko a tak jsem chtěla mít ty dvě naše princezny pěkně pohromadě.
Myslím , že většina z nás , fotoamatérů, nejčastěji fotí právě rodinu , děti , domácí mazlíčky či přátele  a díky fotosešitům, nemusíte trávit hodiny u lepení fotek do fotoalb a jejich následných zdobení.

Vše uděláte jednoduše ve stáhnutém programu. Je to opravdu velmi jednoduché . Důležité je vybrat kvalitní fotografie, s tím vám pomůže program sám, který vám hlásí , jestli je fotka kvalitní. Fotosešit trošku ničí kvalitu fotek a ty pak nejsou tak ostré.

Jak na to

Výběrem fotografií jsem trávila asi nejdelší část tvorby fotosešitu.
Následně si stáhnete program, ve kterém budete fotosešit tvořit, pokud už jste nějaký fotodárek vyráběli, určitě vám práce v programu přijde velmi snadná, pokud ne, určitě se rychle zorientujete.
Jak  už jsem psala , pokud nebudete mít kvalitní fotky , program vám to sám nahlásí .
Fotky můžete stavět jak na výšku tak na šířku, vkládat přes celou stránku a nebo zbytek stránky vyplnit nějakým pěkným pozadím , tak jako to vidíte na fotkách .

Samozřejmě do sešitu lze i psát , text vložíte taktéž pomocí programu, já jsem této možnosti nevyužila.
Pokud zjistíte jako já, že jste nahráli více fotek než se vám do sešitu vejde můžete stránky i přidávat, nemusíte se tak rozhodovat jaká fotka se vám líbí více :-)

Stránky fotosešitu jsou matné, takže  na nich nebude vidět každý otisk , přeci jen , věřte , že až vám fotosešit dorazí, projde mnoha rukama, u nás si ho navíc často prohlíží malá ( ano , je to takový malý narcis :-D ) , takže to beru jako přednost .
Já byla s fotosešitem rozhodně spokojená a rozhodně mohu doporučit :-)

A co vy? už jste nějaký Fotosešit vytvořili?
 Fotosešit si vytvoříte na stránkách saal-digital.cz
Moc děkuji Saal-digital za poskytnutí fotosešitu k recenzi .

2 komentáře:

  1. Ten zošitje krásny! <3 Ja si fotozošit robím skôr handmade, no premýšľam aj nad takýmto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) handmade sešit musí být krásný , ale časově náročný, já vždy dělala klasická fotoalba na fotorůžky a zabere to hromadu času :-)

      Vymazat