čtvrtek 13. července 2017

Kallos HONEY - maska pro suché a poškozené vlasy


Krásný den, dámy,
z dnešní recenze mám tak trošku rozpačitý pocit a tak nějak nevím jestli chválit nebo ne.
Masky Kallos jsou docela opěvované  a i  já už jednu na blogu měla, tehdy to byla keratinová maska a byla moc fajn a na to konto jsem si objednala další .


Maska je  medová a hodně medově i voní , docela mě ta parfemace  ze začátku obtěžovala , ale zvykla jsem si, spíš preferuji jemnou parfemaci ,než takovouhle nálož :-D


Maska má žlutou barvu a obal je klasický jako u všech ostatních Kallos masek- obsah 275 ml.
Masku nanesete na vlasy na  5-10 minut a necháte působit, no.... já se přiznám , že ji většinou nanesu na vlasy, a když udělám všechny koupelové procedury tak ji smývám, někdy to vyjde a někdy ne.
Dle oficiálního popisu by měla regenerovat , vyživovat , chránit ,hojit a dokonce i eliminovat lupy, tak to tedy nééééé. :-D Lupů vás to určitě nezbaví , že by hojila jsem si také se svou seborhoickou dermatitidou nevšimla .....

Od takto levných masek nečekám zázraky, každopádně jsem toho názoru, že žádná maska neudělá s vlasy zázrak , jen nůžky :-D ale beru masku jako dobrého pomocníka , při rozčesávání vlasů, bez masky ani ránu, asi bych s hřebenem trávila noc.....  :-D Navíc vlasy uhladí a vypadají tak nějak lépe , zdravěji, věřím, že je to dobrá prevence, ale s extra zničenými vlasy vám to nic neudělá.

No ale proč jsem tedy z recenze rozpačitá ? Kdybych si medovou masku  koupila jako první , tak bych asi byla spokojená, ale vzhledem k tomu , že jsem před časem zkoušela keratinovou masku, tak ta byla nesrovnatelně lepší ,a právě kvůli tomu  už bych si medovou nekoupila.
Vlasy se lépe rozčesávaly a vypadaly po použití lépe , byly jemnější , hladší.
Jakou masku máte rádi vy ?

4 komentáře:

  1. Kallos som kedysi veľmi rada používala, hlavne Keratin šampón a masku :) Ale myslím, že medová minimálne dobre vonia :D Ja ako masku najradšej používam masku na vlasy Rose of Bulgaria ktorá je prírodná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je ta vůně silná až moc , díky za typ , to zní moc dobře, když jsme byli v Bulharsku, tak tuhle kosmetiku (možná podobnou) měli na každém rohu , škoda, že jsem jí nezkusila :-)

      Vymazat
  2. Značka mi nic neříká a tuším jsem o ní ještě neslyšela. Ale medovou kosmetiku mám ráda. Docela by mě proto zajímalo složení.
    Jinak na vlasy si momentálně užívám olejové zábaly - buď míchanou masku od BioAroma, nebo čistý olivový olej :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už ji doma nemám , jinak bych složení vyfotila, ale asi to žádný zázrak nebude za ty prachy a nic přírodního také ne :-) já si do konečku před fénováním aplikuji arganový olej a vlásky si chrochtají :-)

      Vymazat