středa 14. října 2020

CO POŘÍDIT NA ELNINO? IKONICKÝ PARFÉM ČI LEVNOU DEKORATIVKU?

 


Tak vám přeji krásné podzimní dny, alespoň tedy v rámci možností... Vím, dlouho se na blogu neobjevila žádná recenze, ale konečně mě zase přepadla nálada psát a tvořit. Snad vám tedy jako omluvenka postačí dnešní článek. 

Těšit se můžete na ikonický top coat Sally Hansen, čokoládový bronzer Bourjois, rozjasňovač Physicians Formula, korejskou masku Missha a hlavně na vůni Boucheron Quatre.


BOUCHERON QUATRE 



Inspirací pro flakónek Boucheron Quatre byl prsten z kolekce Quatre šperkařské společnosti Boucheron. Ikonický prsten je oslavou jednoho z nejslavnějších francouzských měst - Paříže. A stejná jako pařížské ženy, je i vůně Boucheron Quatre. Elegantní, smyslná, zároveň jemná a ženská.

Vůni si zamilujete po celý rok. Květinově-ovocná vůně, která za sebou zanechává kořeněný dřevitý ocásek. Ucítíte v ní citrusové tóny, něžnou růži i jasmín.

Hodí se jak pro letní teplé dny, tak i pro sychravé podzimní a zimní období právě díky hřejivé vůni cedrového dřeva.

Výdrž je skvělá, pravda, nos brzy přivykne, ale na oblečení a vlasech ji s přehledem cítím i následující dny.

Boucheron Quatre 100 ml koupíte zde.


SALLY HANSEN || INSTA DRI 



Taky vás vždycky vytočí, když si precizně nalakujete nehty a než stačí lak zaschnout, už máte manikúru zničenou. V případě, že lakujete večer, často vás ráno překvapí otlačený polštář? 

Jsou způsoby, jak tomu zabránit, na trhu existuje velké množství top coatů, sprejů nebo kapek, které mají za úkol nechtěným otlakům zabránit. Jedním z nich je i Insta Dri od Sally Hansen, dle mého jeden z nejznámějších "zasychacích" laků. Funguje ale? 

Insta Dri zasychá skutečně rychleji, záleží ale kolik máte na nehtech vrstev laku. Já se spokojím s jednou podkladovou vrstvou, dvěma barevnými a jako poslední aplikuji Insta Dri. Má totiž tu výhodu, že s ním nepotřebuji klasický top coat. Nehtům dodá lesk a řekla bych, že i mírně prodlouží výdrž. No a taky se díky němu lak i hůř odlakovává :-). Pokud byste dali jednu vrstvu, lak zaschne skutečně rychle, troufám si říct, že do minuty by byl suchý. Pokud ale lakujete více vrstev jako já, trochu se vám čekací doba prodlouží. Mám, ale vyzkoušeno, že pokud lak aplikuji na noc, ráno se neprobouzím s otlaky od polštáře. Přes den už to chce trošku opatrnosti. Fungovat sice po pár minutách můžete, přesto bych vám nedoporučovala otevírat třeba plechovku s colou :-).

Insta Dri je cenou maličko výš (oproti drogérkovým zasychacím kandidátům), přesto však myslím, že se cenově vyplatí nejvíce. Ubývá totiž pomalu a jak jsem již výše zmínila, funguje i jako top coat. 

Mohu ho tedy s klidným svědomím doporučit. Funguje!

Sally Hansen Insta Dri Urychlovač schnutí laku koupíte zde..


BOURJOIS PARIS || DELICE DE POUDRE DUO





Bronzer, který vypadá a voní jako čokoláda? Ihned jsem po něm zatoužila.

Nakonec z čokoládové paletky až tak nadšená nejsem. Poměrně špatně se nabírá a je potřeba zvolit štětec s hustějším kratším chlupem, abych vůbec nějaký produkt nabrala. Mám totiž s touhle paletkou jeden velký problém. Hned na začátku se mi její povrch zaleštil. Zkoušela jsem vrstvu "sedřít" hrubším štětcem a taky se mi to z části podařilo, ale už i díky téhle vadě na kráse paletku nepoužívám až tak ráda. Jinak bronzer vůbec není špatný, na pleti vypadá přirozeně, hezky zahřeje obličej, neflekatí, a i výdrž je poměrně obstojná. Druhá část s rozjasňovačem je velmi jemná. Rozhodně nečekejte lesk jako blesk, spíše velice jemný odlesk. V podstatě by se dal použít i jako rozjasňující pudr na celý obličej.

Nebýt toho zaleštění, přijde mi bronzer skvělý, ale je fakt, že Bourjois má s tímhle problém i u tvářenek, jakmile je jednou zaleštíte, barvičku z nich taháte jen horko těžko.

Bourjois Paris Delice De Poudre Duo odstín 55 koupíte zde.


PHYSICIANS FORMULA || POWDER PALETTE MINERAL GLOW PEARLS






Zato rozjasňovač Physicians Formula má grády. Lze ho nanést i tak, aby působil jemně, ale když chcete lesk jako blesk, umí to pořádně rozbalit. Šampaň odstín sedne téměř každému a je to uni barvička ke spoustě líčení. Výdrž je perfektní, nemám potřebu ho během dne opravovat, neobsahuje velké třpytky, ale parádní odlesk.

Moc se mi líbí i reliéf. Embosování byla první věc, která mě na něm upoutala, připomíná mi luxusní perly. Balení je poměrně velké, ale ve vnitřní části se ukrývá štětec a zrcátko. 

Tohle je kousek, který mohu na 100 % doporučit a řadí se mezi mé top rozjasňovače.

Physicians Formula Powder Palette Mineral Glow Pearls odstín All Skin Tones koupíte zde.


MISSHA PURE SOURCE HONEY 



Plátýnkové masky si oblíbili snad všichni maskoví nadšenci. A korejské masky se právem řadí mezi ty nejlepší. Asi vás tedy nepřekvapí, že značka Missha nezklamala. 

Maska byla hodně nacucaná sérem. K pleti přilnula a neměla jsem problém ani s velikostí. Seděla jako ulitá ( kdo plátýnka používá, ví, že občas je to trochu boj, aby oči, nos i pusa sedly tam, kam mají :-D). Na pleti jsem ji nechala působit o něco déle, než je doporučená doba, místo 15 minut, jsem si užila půlhodinku relaxu. S hydratačními maskami to praktikuji běžně, a obzvlášť u plátýnek se nemusíte bát, samozřejmě pokud necítíte pnutí, pálení či svědění. Po aplikaci byla pleť vláčná, šťavnatá, vyživená a napumpovaná hydratací. Přesně tak by měla pleť po plátýnkové masce vypadat. 

Neoplachuje se. Asi bych vám tuhle informaci ani nepsala, ale v poslední době jsem se setkala i s plátýnky, které se oplachují, což mi u tohoto typu masek přijde kontraproduktivní. Zbytek séra tedy vklepejte do pleti a nechte vstřebat, můžete ho rozetřít i na krk a dekolt. Pravděpodobně vám zbude sérum i v pytlíčku. Nevyhazujte ho, dejte ho do ledničky a nechte ho na ráno. Pleti dodáte perfektní hydrataci před aplikací krému či oleje.

Missha Pure Source Honey koupíte zde.


Zaujal vás některý z produktů? A jaká vůně je vaše nejoblíbenější? Střídáte vůně podle ročního období? A stalo se vám u nějakého produktu, že jste si zaleštili povrch tak jako já a bohužel se pak dal jen těžko použít? 


*Moc děkuji ELNINO za poskytnuté produkty k recenzi.

1 komentář:

  1. Mě nejvíc zaujal rozjasňovač! Vypadá naprosto dokonale!
    Já urychlovače schnutí taky používám, mám doma sprej od S.he a pak kapky od Essence, ty mi vyhovují asi nejvíc :)

    OdpovědětVymazat