středa 6. listopadu 2019

MARY KAY || VELKÁ RECENZE DEKORATIVKY - ŘASENKY, RTĚNKY, SYPKÝ PUDR, OČNÍ STÍNY...


Od značky Mary Kay jsem toho v poslední době vyzkoušela poměrně dost, v minulé recenzi na tuto značku jste si mohli přečíst, jak je na tom jejich pečující kosmetika a dnes se mrkneme na tu dekorativní. Co myslíte? Stojí za koupi? Který produkt mě zaujal nejvíc a co mi naopak nesedlo?




LASH INTENSITY || ŘASENKA



Když jsem viděla kartáček téhle řasenky poprvé, trochu mě zarazil jeho tvar. Působil na mě, jak to říct, zkrátka a dobře, vypadal trochu vypelichaně, ale co si budeme povídat, najít dobrou řasenku, která vytvoří pěkný objem a zároveň řasy neslepí je kumšt. Proto neváhám zkusit i kousky, které na první pohled nevypadají slibně.
Jenže tahle řasenka mě nadchla už po prvním použití, fakt ty řasy krásně pročeše, přisuzuji to tomu "zvláštnímu" kartáčku. Řasu vytáhne každou zvlášť, tím je i zahustí a rovnou i natočí.
Během dne neopadává pod oko, nedrolí se. Sem tam se obtiskne, ale řekla bych, že to bude spíš tím, že se mi po změně antikoncepce začaly více mastit víčka a zlobí mě i řasenky, které mi dříve neplechu nedělaly.
Našla jsem si na to ale skvělý tip. Blendícím štětcem ťupněte do sypkého transparentního pudru a poprašte víčko. Nerozmažete si tak oční stíny a zároveň se zbavíte nechtěného mazu. Když postup zopakujete i odpoledne, máte vyhráno.


Lash Intensity Řasenku koupíte zde.







SADA OČNÍCH STÍNŮ



Na fotce vidíte paletku očních stínů, ale v podstatě je to prázdná paletka, kterou si poskládáte sami podle barev, které máte rádi. V tom vidím velkou výhodu, tento systém vám umožní neskladovat zbytečně spoustu barviček, které nemáte šanci spotřebovat. Sama využívám jen malé spektrum očních stínů. Tahle variace mi sedla. Osobně preferuji spíš jemnější líčení očí, vytvořit ale můžete i výraznější look.


Stíny jsou velice dobře pigmentované, na víčko hezky přilnou, dobře se blendí, neflekatí a výdrž mají skvělou. 
Kvalitní jsou nejen třpytivé odstíny, ale mile mě překvapily i ty matné, nejsou křídové a nepráší.
Paletka navíc vypadá elegantně a je skladná.


Oční stíny Mary Kay koupíte zde.



TEKUTÝ ROZJASŇOVAČ



Tekuté rozjasňovače, mě zaujaly na první pohled, měla jsem možnost si je osahat při příležitosti Mary Kay eventu. Najdete je ve třech odstínech, já mám doma nejtmavší - Bronze Light.


Ty odlesky jsou až neskutečné. Vzhledem k tomu, že se jedná o opravdu tmavý odstín, je na mě jako klasický rozjasňovač tmavý, ale lze ho přimíchat do make-upu a použít jako bronzer.  Určitě ho využijete i s blížící se plesovou sezónou, zkuste ho přimíchat do svého oblíbeného olejíčku nebo tělového mléka. Zářivě se třpytící pokožka bude perfektním doplňkem pro váš outfit.


Tekutý rozjasňovač koupíte zde., ale pozor, je to limitovaná edice.








TRANSPARENTNÍ SYPKÝ PUDR






Rozhodně jedním z nejlepších úlovků od Mary Kay, je jejich transparentní sypký pudr. Ultra jemně namletý, hedvábný, dokonalý. 
Pleť je po něm sametová, matná, jako z "fotošopu". Rozhodně se ale nemusíte bát bílých fleků. Pudr, ač vypadá, že je bílý, tak je na pleti v podstatě průhledný a stává se tak ideálním řešením pro ty z vás, které nechcete zkoumat odstíny či podtóny. Transparentní pudr je totiž ideální řešení pro všechny.



Vhodný je i na tak citlivá místa jako je oční okolí. S oblibou s ním totiž zapékám korektor pod očima. Nezvýrazňuje vrásky a nevysušuje pleť.
Pokud váháte jak vlastně nanášet sypký pudr, je to jednoduché. Abyste si nezanášely do samotného pudru bakterie, vždy si odsypte malé množství do víčka a až poté namočte štětec či labutěnku. Nezapomeňte je vždy oklepat či sfouknout a teprve poté aplikujte na pleť.

Transparentní sypký pudr koupíte zde.



GELOVÁ POLOMATNÁ RTĚNKA



Další věc, kterou mohu od Mary Kay na 100% doporučit jsou Gelové polomatné rtěnky. Na zkoušku jsem si vybrala dva odstíny - Mauve Moment a Poppy Please.


Mauve Moment, jak už název napovídá je nude rtěnka s mauve nádechem. Je to jedna z mých nejčastěji nošených nude odstínů. Sahám po ní ve chvíli, kdy nemám čas nebo náladu na výraznou rtěnku, ale chci něco tlumenějšího.



Poppy Please je dokonalá červená s teplým podtónem. Už po prvním použití jsem se do toho odstínu zamilovala. Projasní celý make-up a věřte, že pokud nemáte svůj den, sáhněte po červené rtěnce a hned budete vypadat a cítit se líp.



Oba odstíny jsou perfektně pigmentované a kryjí již v první vrstvě. Pyšní se skvělou výdrží a nerozpíjí se do okrajů rtů. Nepotřebujete tedy konturku. Rtěnky jsou nesmírně pohodlné, nevysušují rty a nezvýrazňují nedokonalosti. 

Gelovou polomatnou rtěnku v odstínu Mauve Moment koupíte zde., odstín Poppy Please zde..




SADA S LAKEM NA RTY


Potřebujete rtěnku, která skutečně vydrží? Sáhněte po dvoufázovce. Nejprve aplikujete barevnou část, kterou následně po zaschnutí přetřete leskem, tím rtěnku zafixujete a přežije snad všechno. 
Rtěnka je opravdu velice dobře pigmentovaná a neflekatí, to je u dvoufázových rtěnek poměrně důležité, aplikace je tak poměrně rychlá. Překvapilo mě, že po aplikaci mě rty trochu brněly. Trochu mě to vyděsilo a  už jsem se viděla se pusou ala "popíchaná od včely", ale brnění po chvilce odeznělo. Lesk rtěnku perfektně zafixuje a ta bez hnutí drží dokud ji neodlíčíte.





Nerozpíjí se, nedrolí se a neojídá se v prostředku rtů. Během dne rty nevysušuje, je pohodlná a pokud po několika hodinách svůj komfort trochu ztratí, stačí ji opět přetřít leskem.
Jenže, jak takhle odolnou rtěnku odlíčit? I na to v Mary Kay mysleli a do sady přidali i odličovač v leskovém balení. Rty přetřete, já ho nechávám chviličku působit a následně odlíčíte tamponkem. Pokud vlastníte dobrý odličovač, rtěnku odstraníte i jím, doporučuji dvousložkový, s micelárkou si totiž na tuhle rtěnku nepřijdete.


Sadu s leskem na rty koupíte zde.


FIXAČNÍ GEL POD MAKE-UP



Fixační gel pod make-up je v podstatě podkladová báze, kterou nanášíte pod samotný make-up.
Díky silikonové konzistenci pleť vyhladí, redukuje rozšířené póry a opticky minimalizuje pupínky.
Pleť činí dokonalejší, hladší a perfektně ji připraví na aplikaci make-upu.
Stává se mi, že některé typy make-upů zalézají do vrásek, zvýrazňují suchá místa a právě s tím mi dokáže fixační gel pomoci. 
Stačí nanést malé množství, rozetřít a téměř ihned můžete aplikovat make-up. Výsledek bývá u zmíněných make-upů dokonalejší a přirozenější.



S výdrží make-upu většinou problém nemám, tudíž nemohu posoudit, zda fixační gel výdrž prodlouží, avšak pleť po něm vypadá lépe. 
Obsahuje SPF 15.

Fixační gel pod make-up koupíte zde.



Dekorativka Mary Kay rozhodně stojí za povšimnutí, jejich rtěnky jsou vážně perfektní a patří mezi mé nejoblíbenější. Nádherné odstíny, skvělá výdrž a dokonalá konzistence z nich činí topky mojí kosmetické sbírky. Nadšená jsem i z jejich sypkého pudru. Sahám po něm nejčastěji a stále neubývá, vydrží tedy poměrně dlouho. 

A co vy a značka Mary Kay? Zaujal vás nějaký kousek a vyzkoušeli jste nějakou dekorativku od Mary Kay?


RECENZI NA PEČUJÍCÍ KOSMETIKU OD MARY KAY SI MŮŽETE PŘEČÍST ZDE.




*Moc děkuji Mary Kay za poskytnutí produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Hodně mě zaujala pigmentace rozjasňovače a paletky, ale i ostatní kousky vypadají hodně dobře :_)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Mary Kay som už dlho nič nemala, ale musím povedať, že tieto produkty ma veľmi zaujali! :) Skvelá pigmentácia tieňov a aj ten systém vyskladania paletky je super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat